Hoe kun je zitten in zo’n jurk
Zoals er zitschoenen zijn, zijn er stajurken.
Hahaha ja en daar tussenin zat ‘koopt huismerk condooms’ geloof ik
Echt balen dat ze nooit echt goed aan de mensen geïntroduceerd werden. DE legendarische Rino Nakasone is Music. De danseressen verdienen echt meer respect/erkenning.
@Kryptonite @Solee Omggg wat een verschrikkelijke verhalen
Een vriendin van mij had ooit wekenlang een dode muis in het dekbed overtrek. Ze voelde daar altijd wel wat zitten maar dacht dat het de stof was ofzo. Dat ding was ook meerdere keren in de wasmachine geweest
Ja sorry hoor, maar hoe dan?!?
Echt geen idee! Waarschijnlijk heeft ze hem zo gekocht en was dat in de fabriek al gebeurd
Maar ik krijg echt telkens weer de rillingen van dat verhaal gatverredamme haha.
Heb jij een type?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan me daar nooit iets bij voorstellen. Wel lekker efficiënt lijkt me.
Ik vind het altijd gek als iemand helemaal geen type heeft, oke dus je vindt alles aantrekkelijk dat beweegt?
Ik val op vibes
Huh nee?
Betekent niet dat je alles aantrekkelijk vindt maar juist dat je niet één specifiek soort uiterlijk aantrekkelijk vindt, haha
Ja, maar vooral qua innerlijk/type persoon
Nou nee
zo werkt dat niet. 99, 9% van de mensen boeit mij niet en de andere 0,1 kan mij raken door wat dan ook. Weet eigenlijk niet hoe ik dat uit moet leggen.
Dat is dan toch ook een type, dan val je op (bijvoorbeeld) een spontane charmante man/vrouw. Een bepaald type kan ook qua gedrag zijn.
Ik heb eerder tien types maar er zijn wel bepaalde terugkerende dingen in de mensen die ik aantrekkelijk vind
Oja het is m’n poll niet duidelijk of ik innerlijk of uiterlijk bedoel. Laten we het bij uiterlijk houden. Maar qua innerlijk heb ik ook geen type. Ben een keer smoorverliefd geweest op een mega uitbundige schreeuwerd die nooit alleen was en direct daarna op een zorgzame bedachtzame einzelganger. Beiden waren mooie aanvullingen voor mij.
Heb door je poll alle trailers weer zitten bekijken om te zien wat ook alweer welk deel was (allemaal wel gezien maar way back). Eigenlijk vind ik ze dus allemaal superleuk, ook 5
Krijgen echt lage ratings omdat mensen het blijkbaar beoordelen als serieuze films ofzo. Is natuurlijk vooral het leukst is als je de films die ze mocken hebt gezien, en aangezien ik alle horrorfilms wel ken heb ik me ook bij alle Scary Movie films echt goed vermaakt. Het is zo flauw maar toch wel precies leuk self aware/met meta filmhumor.
Jaa maar ook weer nee… snap je.
Het is ingewikkeld!
