Stel je persoonlijke vraag #47

HAHAHAHAHA ik twijfelde nog of ik dat erbij zou zetten dat er vast wel iemand was hier die met m gedate had want de vorige keer dat ik (niet Sander Schimmelpenninck) zei dat ik dat zo’n leuke man vond was dat ook zo :joy::ok_hand:t2:

Heeft ie wel een gedicht voor je geschreven?

1 like

Werken

3 likes

Die vrouw is 54 en volgens mij altijd al obsessief bezig geweest met het verbeteren/onderhouden van haar uiterlijk (alleen al dat non-stop geblondeerde haar zonder ooit maar enige uitgroei, the dedication!), ik snap dat je het jammer kunt vinden maar dat uiterlijk is echt niet meer dan logisch

Vind het ergens juist heel fascinerend dat ze vergeleken met andere celebrities enigszins “effortless” overkwam, want haar looks zijn altijd extreem gecureerd geweest

6 likes

En wie hebben we hier voor ze een pillowface werd?

IMG_2449

• Ik herken haar!
  • Ik herken haar niet, maar wist het al
  • Wie de hel is dit?
  • Is dit mijn Hongaarse achternicht in 1972?

0 stemmers

Is dat niet Melania Trump?

7 likes

Kan je even een spoiler doen spelbreker

Edit: wel correcte gok!

2 likes

Entschuldigung.

4 likes

Is het Nelly Furtado?

3 likes

Nope

De vrouw van Donald trump

7 likes

Nah ik vind haar wel echt een botoxhead hebben. Vond haar als kind heel knap.

Teveel botox/nep uiterlijk?

• Nee
  • Ja
  • Mwah een beetje

0 stemmers

Voor mij te veel. Maar you do you

7 likes

Ohhh ik had de gok van schaakmat wel gelezen maar ik dacht dat je met correcte gok bedoelde dat ze in de goede richting zat

En ik was overtuigd van Nelly Furtado haha

2 likes

Zie bij haar op deze foto ook diezelfde uitgezogen wangen die iedere vrouw in hollywood/muziekscene ineens lijkt te hebben. Geen idee of dit bij Nelly natuurlijk of handgemaakt is (kan me Nelly van wayback niet zo gedetailleerd voor de geest halen) maar valt wel op

2 likes

Haha ik dacht Brooke Shields :woozy_face::woozy_face::woozy_face:

4 likes

Ja daar is een speciale operatie ook voor. Dan halen ze het vet aan de binnenkant van je wangen weg. Lijkt me zo pijnlijk. Geen idee of zij dat heeft laten doen hoor. Maar naarmate je ouder wordt word je huid ook slapper en dunner en dan blijf je met zo’n leeggezogen ouwe kop achter. Beetje victoria beckham achtig.

1 like

Nog een decemberpolletje :partying_face:

Krijg je vanuit je (kantoor)baan eerder vrij op 5 dec?

• Ja, om 16u
  • Ja, andere tijd
  • Neen gewoon doorwerken
  • NVT/geen werk/vrij die dag/andere werktijden etc etc

0 stemmers

3 likes

Uurtje van de baas

2 likes

wij krijgen dan regelmatig op de dag zelf een mail dat we een uur eerder weg mogen terwijl dat voor veel mensen met hun werkzaamheden helemaal niet kan :")

4 likes

Gewoon laten staan is voor alle partijen het gemakkelijkst.

1 like

Ik heb er wel een paar gezien maar niet allemaal en weet ook niet meer zeker welke :’) zijn ze echt anders genoeg dat het leuk is om ze allemaal te kijken?

2 likes