Stel je persoonlijke vraag #47

:rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth: !!!

4 likes

Hahaha maar dat hoeft ook weer niet he

‘heeft geen mening over draaiorgels’ is een tijdje mijn titel geweest hier lol, heb ik precies 0 uitgesproken gevoelens over

14 likes

Ik vermoed zomaar dat jouw mening zeer onpopulair gaat zijn.

1 like

Oh hahaha wat grappig dat dat dan is vervangen door een mening over raspatat. Ik geniet met volle teugen.

9 likes

Hoe kun je zitten in zo’n jurk

2 likes

Zoals er zitschoenen zijn, zijn er stajurken.

11 likes

Hahaha ja en daar tussenin zat ‘koopt huismerk condooms’ geloof ik

5 likes

Echt balen dat ze nooit echt goed aan de mensen geïntroduceerd werden. DE legendarische Rino Nakasone is Music. De danseressen verdienen echt meer respect/erkenning.

1 like

@Kryptonite @Solee Omggg wat een verschrikkelijke verhalen :sob: Een vriendin van mij had ooit wekenlang een dode muis in het dekbed overtrek. Ze voelde daar altijd wel wat zitten maar dacht dat het de stof was ofzo. Dat ding was ook meerdere keren in de wasmachine geweest

1 like

Ja sorry hoor, maar hoe dan?!?

6 likes

Ik @ die vriendin als ik jou was:

Nee grapje, new fear unlocked hoor

11 likes

Echt geen idee! Waarschijnlijk heeft ze hem zo gekocht en was dat in de fabriek al gebeurd :sob: Maar ik krijg echt telkens weer de rillingen van dat verhaal gatverredamme haha.

1 like

Heb jij een type?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan me daar nooit iets bij voorstellen. Wel lekker efficiënt lijkt me.

Ik vind het altijd gek als iemand helemaal geen type heeft, oke dus je vindt alles aantrekkelijk dat beweegt?

2 likes

Ik val op vibes

4 likes

Huh nee? :joy: Betekent niet dat je alles aantrekkelijk vindt maar juist dat je niet één specifiek soort uiterlijk aantrekkelijk vindt, haha

28 likes

Ja, maar vooral qua innerlijk/type persoon

4 likes

Nou nee :joy:zo werkt dat niet. 99, 9% van de mensen boeit mij niet en de andere 0,1 kan mij raken door wat dan ook. Weet eigenlijk niet hoe ik dat uit moet leggen.

2 likes

Dat is dan toch ook een type, dan val je op (bijvoorbeeld) een spontane charmante man/vrouw. Een bepaald type kan ook qua gedrag zijn.

4 likes