!!!
Hahaha maar dat hoeft ook weer niet he
‘heeft geen mening over draaiorgels’ is een tijdje mijn titel geweest hier lol, heb ik precies 0 uitgesproken gevoelens over
Ik vermoed zomaar dat jouw mening zeer onpopulair gaat zijn.
Oh hahaha wat grappig dat dat dan is vervangen door een mening over raspatat. Ik geniet met volle teugen.
Hoe kun je zitten in zo’n jurk
Zoals er zitschoenen zijn, zijn er stajurken.
Hahaha ja en daar tussenin zat ‘koopt huismerk condooms’ geloof ik
Echt balen dat ze nooit echt goed aan de mensen geïntroduceerd werden. DE legendarische Rino Nakasone is Music. De danseressen verdienen echt meer respect/erkenning.
@Kryptonite @Solee Omggg wat een verschrikkelijke verhalen Een vriendin van mij had ooit wekenlang een dode muis in het dekbed overtrek. Ze voelde daar altijd wel wat zitten maar dacht dat het de stof was ofzo. Dat ding was ook meerdere keren in de wasmachine geweest
Ja sorry hoor, maar hoe dan?!?
Echt geen idee! Waarschijnlijk heeft ze hem zo gekocht en was dat in de fabriek al gebeurd Maar ik krijg echt telkens weer de rillingen van dat verhaal gatverredamme haha.
Heb jij een type?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan me daar nooit iets bij voorstellen. Wel lekker efficiënt lijkt me.
Ik vind het altijd gek als iemand helemaal geen type heeft, oke dus je vindt alles aantrekkelijk dat beweegt?
Ik val op vibes
Huh nee? Betekent niet dat je alles aantrekkelijk vindt maar juist dat je niet één specifiek soort uiterlijk aantrekkelijk vindt, haha
Ja, maar vooral qua innerlijk/type persoon
Nou nee zo werkt dat niet. 99, 9% van de mensen boeit mij niet en de andere 0,1 kan mij raken door wat dan ook. Weet eigenlijk niet hoe ik dat uit moet leggen.
Dat is dan toch ook een type, dan val je op (bijvoorbeeld) een spontane charmante man/vrouw. Een bepaald type kan ook qua gedrag zijn.