Zou jij kunnen daten met een medeforummer?
- Alsjeblieft niet zeg
- In theorie wel (en ik weet met wie)
- Ja, dat heb ik al gedaan
- Ik heb geen flauw idee
0 stemmers
Zou jij kunnen daten met een medeforummer?
0 stemmers
Ja, ik heb wel een type op zich, maar meer qua persoonlijkheid dan uiterlijk. Ik heb wel een rare aantrekking tot mannen met expressieve gezichten. Als een hele knappe man 0 range in zijn gezichtsuitdrukkingen heeft of totaal geen charisma daarin dan vind ik hem wel knap maar niet zo boeiend ofzo. Mijn vriend is bijvoorbeeld smallville aan het kijken en dan zie ik Tom Welling, wat gewoon een hele knappe man is, maar hij heeft echt 2 gezichtsuitdrukkingen ofzo en dan vind ik hem wel knap maar niet zo aantrekkelijk als iemand die een stuk minder knap is maar wel een heel charismatisch, expressief gezicht heeft. Moeilijk uit te leggen maar hopelijk snapt iemand me haha
Ik ben wel benieuwd met wie mensen zichzelf zien daten hier, deel vooral.
Als ik single was en er interesse was van de andere kant zou ik best openstaan voor dates met een hoop forummers lol, lijkt me echt veeel leuker dan de tinderhel! Ik heb niet echt een specifieke forummer waarop ik crush verder ofzo, het lijkt me gewoon hypothetisch wel een leuke dating pool
Als er een partij was die zei dit te verbieden zou ik daarop stemmen. Los van de andere standpunten (ok behalve referenda misschien)
@Evert een collega van mij noemde die centenbakjes ooit Hollandse sambaballen en ik vind dat nog steeds spot on ![]()
Ik heb het altijd heel specifiek gehad ook ja. Bruine ogen, liefst wat gebruinde huid en zwart haar wat lang bovenop is en opgeschoren van de zijkanten (zag ik altijd bij alle voetballers), niet te netjes gekleed. Echt al vanaf begin middelbare school denk ik. Heb wel andere dingen geprobeerd, maar mijn huidige vriend is een exacte omschrijving van bovenstaand type.
Ik ben echt een sucker voor bruine ogen. En verder vooral wat persoonlijkheidsdingen. Ik heb ook wel een flag type, zoān type waar ik altijd tot aangetrokken ben maar wat ik sowieso niet moet doen want dat is echt niet goed voor me.
Hebben jullie ook een flag type?
0 stemmers

Moet gelijk aan Ace Ventura denken.
Ik heb niet een heel specifiek type, vaak wel wat ouder, geen baarden, geen gladde jongens, niet te fijntjes. niet blond vooral veel dingen niet dus.
Ik heb wel een kleine forum crush maar of ik daar mee zou daten⦠geen idee ![]()
Nee het hoeft niet te bewegen, als het maar oud en rijk is.
ā¦
Dat ga je vast niet aan onze neus hangen
Ja weet ik veel. Soms zijn ze nerdy, dan sportief, luid, stil, I donāt care. Als het goed voelt, dan val ik voor iemand
Ik vind Jim Carrey vooral in zijn jongere jaren dus ook best wel aantrekkelijk
En natuurlijk Brendan Fraser waar het waarschijnlijk mee begonnen is allemaal hahaha

Misschien als diegene mijn post liked

Ik zou wel met @anon30197667 kunnen daten. Friends with benefits. En de benefits zijn dan italiaanse snacks.
Heb jij ook weer zoveel mensen met corona om je heen?
0 stemmers
Zaterdag is er een nationale actiedag tegen Wilders
Vind je dit een
0 stemmers
Eerder vond ik het echt verschrikkelijk. Nu vind ons kind van 1,5 het fantastisch en staat die gelijk te dansen en zwaaien. Dus nu word ik er heel vrolijk van. Maar nog steeds is het een grafgeluid.
meid ik vind juist 99,9999% van de mensen onaantrekkelijk dat is waarom ik geen type heb