We hebben zelfs een hele viering smiddags.
Ja ik weet ook niet meer precies welke nu bijvoorbeeld 1 en 2 is.
Sowieso de scary movie waarin ze in een of ander verlaten huis zaten (how surpricing) en dat die ober dan de hele tijd met zân gore hand in het eten zat te roeren. Dat is mn lievelings.
Edit: dat is Scary Movie 2
Hahahahaha ja, ik heb hele slechte humor als het om comedies gaat. Ik vind die cast bij elkaar echt het best. Anna Faris kan ook zo goed zoân hele domme onnozele chick spelen. Volgens mij ging zij in die film ook nog een guy aftrekken en dat dat dan zn laatste wens was. Was gebaseerd op de Titanic scene van jack en rose toen hij in het water zonk haha.
Haha vind het nog steeds grappig
Vind haar hier op Cheryl (Cole/Tweedy) lijken
Draaiorgels
- Word ik eerder vrolijk dan chagrijnig van
- Word ik eerder chagrijnig dan vrolijk van
- Hemels
- Afschuwelijk
0 stemmers
Haha hemels, lekker overdreven. Maar ik vind het zo heerlijk, mijn hart zingt als ik er één passeer. Nu ik mân Spotify Wrapped heb gedeeld kan dit ook wel.
Ik haat het zo erg dat als ik er een passeer ik het weiger om in de maat van de muziek te lopen. Wil daar echt niet aan meedoen.
Ik ook! Verschrikkkkkelijk! En ook vaak zo hard!
Echt een van de allerergste aspecten van onze cultuur En dan ook nog dat gebedel erbij met dat rammelende bakje terwijl ze niks doen behalve een beetje draaien en de dag van mensen verpesten
!!!
Hahaha maar dat hoeft ook weer niet he
âheeft geen mening over draaiorgelsâ is een tijdje mijn titel geweest hier lol, heb ik precies 0 uitgesproken gevoelens over
Ik vermoed zomaar dat jouw mening zeer onpopulair gaat zijn.
Oh hahaha wat grappig dat dat dan is vervangen door een mening over raspatat. Ik geniet met volle teugen.
Hoe kun je zitten in zoân jurk
Zoals er zitschoenen zijn, zijn er stajurken.
Hahaha ja en daar tussenin zat âkoopt huismerk condoomsâ geloof ik
Echt balen dat ze nooit echt goed aan de mensen geĂŻntroduceerd werden. DE legendarische Rino Nakasone is Music. De danseressen verdienen echt meer respect/erkenning.
@Kryptonite @Solee Omggg wat een verschrikkelijke verhalen Een vriendin van mij had ooit wekenlang een dode muis in het dekbed overtrek. Ze voelde daar altijd wel wat zitten maar dacht dat het de stof was ofzo. Dat ding was ook meerdere keren in de wasmachine geweest
Ja sorry hoor, maar hoe dan?!?