Echt geen idee! Waarschijnlijk heeft ze hem zo gekocht en was dat in de fabriek al gebeurd Maar ik krijg echt telkens weer de rillingen van dat verhaal gatverredamme haha.
Heb jij een type?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan me daar nooit iets bij voorstellen. Wel lekker efficiƫnt lijkt me.
Ik vind het altijd gek als iemand helemaal geen type heeft, oke dus je vindt alles aantrekkelijk dat beweegt?
Ik val op vibes
Huh nee? Betekent niet dat je alles aantrekkelijk vindt maar juist dat je niet ƩƩn specifiek soort uiterlijk aantrekkelijk vindt, haha
Ja, maar vooral qua innerlijk/type persoon
Nou nee zo werkt dat niet. 99, 9% van de mensen boeit mij niet en de andere 0,1 kan mij raken door wat dan ook. Weet eigenlijk niet hoe ik dat uit moet leggen.
Dat is dan toch ook een type, dan val je op (bijvoorbeeld) een spontane charmante man/vrouw. Een bepaald type kan ook qua gedrag zijn.
Haha wat kort door de bocht, en alsof als je een type hebt iedereen die daar op lijkt aantrekkelijk vindt ook
Ik heb eerder tien types maar er zijn wel bepaalde terugkerende dingen in de mensen die ik aantrekkelijk vind
Oja het is mān poll niet duidelijk of ik innerlijk of uiterlijk bedoel. Laten we het bij uiterlijk houden. Maar qua innerlijk heb ik ook geen type. Ben een keer smoorverliefd geweest op een mega uitbundige schreeuwerd die nooit alleen was en direct daarna op een zorgzame bedachtzame einzelganger. Beiden waren mooie aanvullingen voor mij.
Heb door je poll alle trailers weer zitten bekijken om te zien wat ook alweer welk deel was (allemaal wel gezien maar way back). Eigenlijk vind ik ze dus allemaal superleuk, ook 5 Krijgen echt lage ratings omdat mensen het blijkbaar beoordelen als serieuze films ofzo. Is natuurlijk vooral het leukst is als je de films die ze mocken hebt gezien, en aangezien ik alle horrorfilms wel ken heb ik me ook bij alle Scary Movie films echt goed vermaakt. Het is zo flauw maar toch wel precies leuk self aware/met meta filmhumor.
Jaa maar ook weer nee⦠snap je.
Het is ingewikkeld!
Zou jij kunnen daten met een medeforummer?
- Alsjeblieft niet zeg
- In theorie wel (en ik weet met wie)
- Ja, dat heb ik al gedaan
- Ik heb geen flauw idee
0 stemmers
Ja, ik heb wel een type op zich, maar meer qua persoonlijkheid dan uiterlijk. Ik heb wel een rare aantrekking tot mannen met expressieve gezichten. Als een hele knappe man 0 range in zijn gezichtsuitdrukkingen heeft of totaal geen charisma daarin dan vind ik hem wel knap maar niet zo boeiend ofzo. Mijn vriend is bijvoorbeeld smallville aan het kijken en dan zie ik Tom Welling, wat gewoon een hele knappe man is, maar hij heeft echt 2 gezichtsuitdrukkingen ofzo en dan vind ik hem wel knap maar niet zo aantrekkelijk als iemand die een stuk minder knap is maar wel een heel charismatisch, expressief gezicht heeft. Moeilijk uit te leggen maar hopelijk snapt iemand me haha
Ik ben wel benieuwd met wie mensen zichzelf zien daten hier, deel vooral.
Als ik single was en er interesse was van de andere kant zou ik best openstaan voor dates met een hoop forummers lol, lijkt me echt veeel leuker dan de tinderhel! Ik heb niet echt een specifieke forummer waarop ik crush verder ofzo, het lijkt me gewoon hypothetisch wel een leuke dating pool
Als er een partij was die zei dit te verbieden zou ik daarop stemmen. Los van de andere standpunten (ok behalve referenda misschien)
@Evert een collega van mij noemde die centenbakjes ooit Hollandse sambaballen en ik vind dat nog steeds spot on
Ik heb het altijd heel specifiek gehad ook ja. Bruine ogen, liefst wat gebruinde huid en zwart haar wat lang bovenop is en opgeschoren van de zijkanten (zag ik altijd bij alle voetballers), niet te netjes gekleed. Echt al vanaf begin middelbare school denk ik. Heb wel andere dingen geprobeerd, maar mijn huidige vriend is een exacte omschrijving van bovenstaand type.