Tijdens onze verbouwing was er iemand in huis aan het werk met een nektattoo. Dat was echt dinner en een show als ik even beneden ging lunchen en hij was hard aan het werk.
Ja? Is dat je type? ![]()
Hahaha snel gewijzigd, mijn telefoon probeert me tegen mezelf in bescherming te nemen denk ik.
Ah jammer dat dit geen reactie is op bovenstaande poll
Hahaha precies dezelfde types heb ik ja. Ik hou van nek en gezichtstattoo’s maar vind het onderscheid erin wel belangrijk hoor. Je hebt de “alto” tattoo’s en love dat. Maar je hebt ook de nektattoo’s die wat asocialere mensen vaak hebben en dan vind ik het echt een afknapper. Zoals een rood kusje in de nek ofzo.
Als het eenmaal binnen handbereik is ben ik niet meer zo moeilijk
Als ieh geen toekomst heeft en elke dag blowd en mij niet wilt dan ben ik verliefd.
Oh en het liefst wel brunette.
Ik weet niet of het als uiterlijk telt, maar mijn voornaamste type man heeft altijd iets jongensachtigs! Dat vind ik schattig, het komt toegankelijk over. Ik denk dat ik daarom een zwak heb voor fysieke eigenschappen als een spleetje tussen de voortanden, een kuiltje in de wangen, warrig haar of juist slungelige ledematen, ik val als een blok voor zo’n uitstraling - het telt véél meer dan mijn voorkeur voor bijvoorbeeld brede schouders of bruine ogen (want die heb ik op zich ook, maar de uitzondering komt vrijwel net zo vaak voor als de regel).
Oja en iets wat de mensen waar ik op val ook opvallend vaak gemeen hebben als ik erover nadenk is dat ze warme kleuren hebben. ~herfsttypes~, maar dat kan er ook aan liggen dat ik groene kleding altijd supermooi vind en die mensen ze vaak uit zichzelf dragen.
Nektattoo’s vind ik echt wel een gevalletje heel hot maar geen relatiemateriaal.
Bovenste ja (nog steeds beetje jong), onderste 2 dikke nee.
Oh nee geen sorry hoor! Ze is natuurlijk heel erg familie maar geen volwassene dus voelt toch een beetje alleenig en niet echt “met familie”
Hallo ik ben het zelf dit kan echt niet!!!
Manny Montana is 40 jaar, nog steeds te jong?
Rio 40? Wajow die had ik echt niet verwacht.
Hij heeft nog beetje jongensachtige trekjes, maar ik gooi hem niet uit m’n bed. Simeone is 53 en denk dat een nektattoo hem ook wel staat. En sorry ik vind Jason Statham ook heerlijk.
Die onderste heeft een goor bekkie
Je zit bij de verloskundige in de wachtkamer met een bekende Nederlander. Van deze persoon is geen zwangerschap bekend.
- Dit vertel ik sowieso aan mensen in mijn omgeving
- Natuurlijk vertel ik dit aan niemand
- Misschien kan ik het niet laten…
0 stemmers
Ja ik heb er zelf 3 van… Zou ervan moeten leren eigenlijk mja.





