Ik zou wel met @Kwal kunnen daten. Friends with benefits. En de benefits zijn dan italiaanse snacks.
Heb jij ook weer zoveel mensen met corona om je heen?
- Ja klopt
- Nee wel veel andere zieken
- Beide
- Neehoor iedereen is gezond
- Ik heb nu zelf corona
0 stemmers
Zaterdag is er een nationale actiedag tegen Wilders
Vind je dit een
- Goed idee
- Neutraal
- Slecht idee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Eerder vond ik het echt verschrikkelijk. Nu vind ons kind van 1,5 het fantastisch en staat die gelijk te dansen en zwaaien. Dus nu word ik er heel vrolijk van. Maar nog steeds is het een grafgeluid.
meid ik vind juist 99,9999% van de mensen onaantrekkelijk dat is waarom ik geen type heb
Tijdens onze verbouwing was er iemand in huis aan het werk met een nektattoo. Dat was echt dinner en een show als ik even beneden ging lunchen en hij was hard aan het werk.
Ja? Is dat je type?
Hahaha snel gewijzigd, mijn telefoon probeert me tegen mezelf in bescherming te nemen denk ik.
Ah jammer dat dit geen reactie is op bovenstaande poll
Hahaha precies dezelfde types heb ik ja. Ik hou van nek en gezichtstattoo’s maar vind het onderscheid erin wel belangrijk hoor. Je hebt de “alto” tattoo’s en love dat. Maar je hebt ook de nektattoo’s die wat asocialere mensen vaak hebben en dan vind ik het echt een afknapper. Zoals een rood kusje in de nek ofzo.
Als het eenmaal binnen handbereik is ben ik niet meer zo moeilijk
Als ieh geen toekomst heeft en elke dag blowd en mij niet wilt dan ben ik verliefd.
Oh en het liefst wel brunette.
Ik weet niet of het als uiterlijk telt, maar mijn voornaamste type man heeft altijd iets jongensachtigs! Dat vind ik schattig, het komt toegankelijk over. Ik denk dat ik daarom een zwak heb voor fysieke eigenschappen als een spleetje tussen de voortanden, een kuiltje in de wangen, warrig haar of juist slungelige ledematen, ik val als een blok voor zo’n uitstraling - het telt véél meer dan mijn voorkeur voor bijvoorbeeld brede schouders of bruine ogen (want die heb ik op zich ook, maar de uitzondering komt vrijwel net zo vaak voor als de regel).
Oja en iets wat de mensen waar ik op val ook opvallend vaak gemeen hebben als ik erover nadenk is dat ze warme kleuren hebben. ~herfsttypes~, maar dat kan er ook aan liggen dat ik groene kleding altijd supermooi vind en die mensen ze vaak uit zichzelf dragen.
Nektattoo’s vind ik echt wel een gevalletje heel hot maar geen relatiemateriaal.
Bovenste ja (nog steeds beetje jong), onderste 2 dikke nee.
Oh nee geen sorry hoor! Ze is natuurlijk heel erg familie maar geen volwassene dus voelt toch een beetje alleenig en niet echt “met familie”
Hallo ik ben het zelf dit kan echt niet!!!