Ik vond hem zo sexy in de de documentaire van Beckham toen hij zei dat hij nog altijd met David iedereen kan verslaan bij een potje voetballen.
Ik hou het nog altijd bij Guardiola, oud en sexy.
Maar pep is zo fucking awkward ![]()
Mensen denken ook dat hij autisme heeft toch?

Kan me niet schelen hoe awkward hij is. Maar heb dat sowieso dat ik knappe awkward mannen leuk vind. Jeroom is ook zo iemand.
Hahaha never forget de keer dat de huisgenoten van mijn toenmalige vriend aan hem vroegen wat zijn type was, dat hij TOTAAL het tegenovergestelde omschreef van wat ik ben. Waar ik naast stond.
Mag jij raden hoe het meisje eruitzag waar hij een paar weken later mee vreemdging en nog steeds mee samen is ![]()
Ik heb echt een crush op zijn vrouw Elodie, echt prachtig.
Ja maar mijn omgeving is dusdanig teleurstellend dat die het niet boeit en 90% zeker de BNâer in kwestie toch niet kennen ![]()
hahaha dit ben ik zelf, als ik diegene ĂŒberhaupt al ken heb ik waarschijnlijk geen idee of het bekend is of diegene zwanger is. ik vind iemand bij de verloskundige echt totaal geen interessante juice ofzo ook (in tegenstelling tot de blonde bnâer die coke kwam halen met haar kind op de arm)
Sowieso
Als jij snel een paar kleine boodschapjes doet let je dan op het bedrag?
Ik heb net afgerekend maar geen idee hoeveel
- Ja
- Nee
0 stemmers
Tegenwoordig denk ik elke keer iets als: gvd 16,88 voor eieren, havermout, sojamelk en chocolade doe normaal Albert Heijn.
Heb 4,85 euro afgerekend voor Twinings Earl Grey thee. Was echt boos, de Lipton (slootwater) was 1,79 euro.
Oké even hierop aanhakend - sorry als de discussie al voorbij is - maar ik zag net deze video op TikTok (even printscreens anders wordt mijn naam gedeeld met het linkje)
Herken jij haar gelijk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Christina Aguilera
Wow what ![]()
ik twijfelde of het xtina was
Ik had verwacht dat dit een Kardashian zou zijn.
Ik dacht 100% Heidi Montag
Ewl lipton thee. Snap niet dat dat nog bestaat, niemand vind lipton thee lekker imo.
Lipton thee:
- Goor
- Lekker
- Alleen een bepaalde smaak is wel lekker
0 stemmers
En vind het nog steeds jammer dat de AH appel en kiwi smaak thee uit het assortiment heeft gehaald.
GlĂŒhwein
- Nein
- 1x per jaar op de kerstmarkt
-


0 stemmers
Weet jij wat het woord periferie betekent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
mijn vriend kent het woord niet en weet zeker dat bijna niemand dat woord kent. ![]()

