Stel je persoonlijke vraag #47

Ik ben echt een sucker voor bruine ogen. En verder vooral wat persoonlijkheidsdingen. Ik heb ook wel een flag type, zo’n type waar ik altijd tot aangetrokken ben maar wat ik sowieso niet moet doen want dat is echt niet goed voor me.

Hebben jullie ook een flag type?

• Ja en ik trap er elke keer weer in
  • Ja en ik trap er niet meer in
  • Nee

0 stemmers

1 like

IMG_8039

Moet gelijk aan Ace Ventura denken.

Ik heb niet een heel specifiek type, vaak wel wat ouder, geen baarden, geen gladde jongens, niet te fijntjes. niet blond vooral veel dingen niet dus.

3 likes

Ik heb wel een kleine forum crush maar of ik daar mee zou daten… geen idee :joy:

11 likes

Nee het hoeft niet te bewegen, als het maar oud en rijk is.

16 likes

:eyes:
Dat ga je vast niet aan onze neus hangen

8 likes

Ja weet ik veel. Soms zijn ze nerdy, dan sportief, luid, stil, I don’t care. Als het goed voelt, dan val ik voor iemand

1 like

Ik vind Jim Carrey vooral in zijn jongere jaren dus ook best wel aantrekkelijk :joy: En natuurlijk Brendan Fraser waar het waarschijnlijk mee begonnen is allemaal hahaha

brendan-fraser-intergalactic-george-of-the-jungle

14 likes

Misschien als diegene mijn post liked

2 likes

1 like

Ik zou wel met @Kwal kunnen daten. Friends with benefits. En de benefits zijn dan italiaanse snacks.

36 likes

Heb jij ook weer zoveel mensen met corona om je heen?

• Ja klopt
  • Nee wel veel andere zieken
  • Beide
  • Neehoor iedereen is gezond
  • Ik heb nu zelf corona

0 stemmers

3 likes

Zaterdag is er een nationale actiedag tegen Wilders

Vind je dit een

• Goed idee
  • Neutraal
  • Slecht idee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Eerder vond ik het echt verschrikkelijk. Nu vind ons kind van 1,5 het fantastisch en staat die gelijk te dansen en zwaaien. Dus nu word ik er heel vrolijk van. Maar nog steeds is het een grafgeluid.

2 likes

meid ik vind juist 99,9999% van de mensen onaantrekkelijk dat is waarom ik geen type heb

11 likes

Tijdens onze verbouwing was er iemand in huis aan het werk met een nektattoo. Dat was echt dinner en een show als ik even beneden ging lunchen en hij was hard aan het werk.

3 likes

Ja? Is dat je type? :joy:

3 likes

Hahaha snel gewijzigd, mijn telefoon probeert me tegen mezelf in bescherming te nemen denk ik.

6 likes

Ah jammer dat dit geen reactie is op bovenstaande poll

1 like

Hmm misschien wel ja

16 likes

Hahaha precies dezelfde types heb ik ja. Ik hou van nek en gezichtstattoo’s maar vind het onderscheid erin wel belangrijk hoor. Je hebt de “alto” tattoo’s en love dat. Maar je hebt ook de nektattoo’s die wat asocialere mensen vaak hebben en dan vind ik het echt een afknapper. Zoals een rood kusje in de nek ofzo.

3 likes