Stel je persoonlijke vraag #47

Ik lig sinds gisteren met één of ander buikgriepvirus uit de hel thuis en ik drink toevallig voor het eerst in jaren (warme) Lipton met scheppen suiker lol, echt typische thee-als-je-ziek-bent voor mij

Lipton ijsthee bestaat hier niet, maar ik fuck sowieso niet met ijsthee met prik

4 likes

Heb je weleens the masked singer gekeken?

  • Nee nooit
  • Ja ik ben vaste kijker
  • Weleens gezien

0 stemmers

1 like

Maar is dit een oude foto van haar of recente?

Als je in een restaurant zit en er een laatste ronde wordt gedaan, snap je dan wat ze bedoelen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens gebruikt gemaakt van de laatste ronde?

  • Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee,nooit

0 stemmers

Ben je wel eens blijven zitten tot sluitingstijd?

  • Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee, nooit

0 stemmers

3 likes

Sinds dit seizoen

1 like

Ik ken dat woord door het forum :nerd_face:

1 like

Vind je de suikertaks een goed idee?

  • Ja slim
  • Nee is al duur genoeg allemaal
  • Alleen als gezonde producten dan goedkoper zouden worden

0 stemmers

1 like

In welk seizoen ben jij op je hotst?

  • Lente
  • Zomer
  • Herfst
  • Winter

0 stemmers

1 like

Ik kom deze TikTok nu tegen, deze week geüpload dus ga uit van recent.

Sinds er statiegeld is op blikjes

  • Koop ik net zoveel/vaak blikjes als voorheen
  • Koop ik nog wel blikjes maar minder vaak
  • Koop ik helemaaaal geen blikjes meer
  • Koop ik juist meeeeeer blikjes (why)
  • Maakt me niet uit want kocht sws al nooit blikjes

0 stemmers

Sinds de invoer van statiegeld op blikjes

  • Gooi ik ze nog steeds bij het normale afval
  • Lever ik ze braaf in
  • Doneer ik ze

0 stemmers

1 like

Ik kocht al nauwelijks tot geen blikjes en dat is niet veranderd

7 likes

Bewaar ik ze braaf in de schuur maar breng ik ze nooit weg, want teveel gedoe

5 likes

Geen enkel seizoen spring ik er echt uit hoor :joy:

7 likes

Ik had een hele tijd een hele grote tas met blikjes en elke keer was dat kutapparaat kapot. Na 5x heen en weer ermee eindelijk ingeleverd en was echt 2 euro 30 ofzo. Sindsdien doe ik de blikjes in zo’n houder naast de prullenbak want no way dat ik dat weer ga doen voor die 2 euro en weggooien voelt ook niet oké.

3 likes

Ik mis zo erg de sensatie van het fijnknijpen van een blikje maar het is me het statiegeld opgeven niet waard.

13 likes

Voor dit soort interventies (belastingen op suikerhoudende producten etc) is amper tot geen wetenschappelijk bewijs, dus heel slecht idee. Gezonde producten goedkoper maken heb ik niet veel op tegen, maar nou niet per se als instrument om obesitas tegen te gaan (zo wordt de suikertaks wel vaak ingezet)

4 likes

Dit had eigenlijk meerkeuze moeten zijn :grimacing: zelf ben ik een combinatie tussen doneren of alsnog weg flikkeren bij het normale afval.
Ik vind het ook jammer dat niet alle afvalbakken op straat zo’n rand hebben waar je het op kan zetten.

2 likes

Haha in vergelijking met jezelf bedoel ik hè!

Ik ben dus een wintertype (misschien klein beetje deep autumn) en dat contrast wordt altijd duidelijker zo rond de winter en vind ik veel mooier bij mezelf dan mijn zomerlook

3 likes

Heb ik een shopper vol staan maar schaam ik me om ze in te leveren vanwege de hoeveelheid al zie ik zovaak mensen met een vuilniszak vol :joy: Ben steeds moed aan het verzamelen.

6 likes