Als het eenmaal binnen handbereik is ben ik niet meer zo moeilijk
Als ieh geen toekomst heeft en elke dag blowd en mij niet wilt dan ben ik verliefd.
Oh en het liefst wel brunette.
Ik weet niet of het als uiterlijk telt, maar mijn voornaamste type man heeft altijd iets jongensachtigs! Dat vind ik schattig, het komt toegankelijk over. Ik denk dat ik daarom een zwak heb voor fysieke eigenschappen als een spleetje tussen de voortanden, een kuiltje in de wangen, warrig haar of juist slungelige ledematen, ik val als een blok voor zoān uitstraling - het telt vƩƩl meer dan mijn voorkeur voor bijvoorbeeld brede schouders of bruine ogen (want die heb ik op zich ook, maar de uitzondering komt vrijwel net zo vaak voor als de regel).
Oja en iets wat de mensen waar ik op val ook opvallend vaak gemeen hebben als ik erover nadenk is dat ze warme kleuren hebben. ~herfsttypes~, maar dat kan er ook aan liggen dat ik groene kleding altijd supermooi vind en die mensen ze vaak uit zichzelf dragen.
Nektattooās vind ik echt wel een gevalletje heel hot maar geen relatiemateriaal.
Bovenste ja (nog steeds beetje jong), onderste 2 dikke nee.
Oh nee geen sorry hoor! Ze is natuurlijk heel erg familie maar geen volwassene dus voelt toch een beetje alleenig en niet echt āmet familieā
Hallo ik ben het zelf dit kan echt niet!!!
We hebben 2 (eerst 3 ) tamme ratten
Manny Montana is 40 jaar, nog steeds te jong?
Rio 40? Wajow die had ik echt niet verwacht.
Hij heeft nog beetje jongensachtige trekjes, maar ik gooi hem niet uit mān bed. Simeone is 53 en denk dat een nektattoo hem ook wel staat. En sorry ik vind Jason Statham ook heerlijk.
Die onderste heeft een goor bekkie
Je zit bij de verloskundige in de wachtkamer met een bekende Nederlander. Van deze persoon is geen zwangerschap bekend.
- Dit vertel ik sowieso aan mensen in mijn omgeving
- Natuurlijk vertel ik dit aan niemand
- Misschien kan ik het niet latenā¦
0 stemmers
Ja ik heb er zelf 3 van⦠Zou ervan moeten leren eigenlijk mja.
Ik vond hem zo sexy in de de documentaire van Beckham toen hij zei dat hij nog altijd met David iedereen kan verslaan bij een potje voetballen.
Ik hou het nog altijd bij Guardiola, oud en sexy.
Maar pep is zo fucking awkward
Mensen denken ook dat hij autisme heeft toch?
Kan me niet schelen hoe awkward hij is. Maar heb dat sowieso dat ik knappe awkward mannen leuk vind. Jeroom is ook zo iemand.
Hahaha never forget de keer dat de huisgenoten van mijn toenmalige vriend aan hem vroegen wat zijn type was, dat hij TOTAAL het tegenovergestelde omschreef van wat ik ben. Waar ik naast stond.
Mag jij raden hoe het meisje eruitzag waar hij een paar weken later mee vreemdging en nog steeds mee samen is
Ik heb echt een crush op zijn vrouw Elodie, echt prachtig.