Ik lig sinds gisteren met één of ander buikgriepvirus uit de hel thuis en ik drink toevallig voor het eerst in jaren (warme) Lipton met scheppen suiker lol, echt typische thee-als-je-ziek-bent voor mij
Lipton ijsthee bestaat hier niet, maar ik fuck sowieso niet met ijsthee met prik