Stel je persoonlijke vraag #47

Ik ken dat wel uit de kroeg, maar in een restaurant heb ik het echt nog nooit meegemaakt

4 likes

Picnic neemt ze mee, dat scheelt gedoe. Zo fijn!

9 likes

Waar is de optie: elk seizoen?

2 likes

Sorry dat ik geen recht doe aan alle stabiele schoonheden hier 🩷

1 like

Ik heb in een restaurant gewerkt en als je het niet aankondigt zijn er mensen die gerust tot 02:00 zouden blijven zitten.
Vaak helpt stofzuigen/of muziek in de keuken maar sommige gasten hebben een minder subtiele aanpak nodig.

5 likes

Al is het maar omdat ik in de zomer zichtbaar ben terwijl ik in de winter als een kluizenaar leef (en wanneer ik mezelf wĆØl toon ik verstopt zit onder een miljoen kg kleding haha) :sunny:

1 like

Ik gooi ze weg omdat het anders super plakkerig wordt in m’n tas als er nog wat drinken in zit. En m’n handen gaan dan zo stinken?

3 likes

Maar wanneer is je hoofd het knapst?

3 likes

Ja in de zomer, het kluizenaarsleven doet m’n hoofd niet echt goed geloof ik

3 likes

Denk jij dat als je een moeilijke dag hebt dat (mede) komt door de stand van de planeten?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel slecht slapen door de volle maan

21 likes

Ja dat hoor ik vaker, maar een goeie vriendin van me is nu helemaal van de planeetstanden etc en ik vind het zo tering moeilijk om niet de hele tijd denigrerend te reageren :sweat_smile:

Niet dat ik er iets vanaf weet ofc maar mn instinct is dat dus wel

17 likes

Aan het begin van elk seizoen ga ik vol goede moed leuke outfits samenstellen. Daarna ben ik het zat.

1 like

Ik heb mijn mooie nieuwe vintage suede trenchcoat maar 1!! keer aangekund

@Vaiana iig goed bezig met je nieuwe jas :ok_hand:t3:

1 like

Vind het echt belachelijk dat de overheid zo wilt afdwingen dat mensen dan maar ā€˜gezond’ moeten drinken.

2 likes

Ik heb ook genoeg in restaurants gewerkt, maar een laatste ronde deden we nooit. We zeiden gewoon tegen de gasten dat we gingen sluiten en dat ze moesten betalen en wegwezen (natuurlijk wel wat subtieler dan dat). Sluitingstijd stond ook gewoon op de deur

6 likes

Ik voel me echt dom, maar wat is een laatste ronde precies.
Is dit bij een bar of een restaurant

1 like

Dit, ken het alleen uit de kroeg.
Vind het ook best aso om lang te blijven hangen in een restaurant terwijl je ziet dat ze al bezig zijn met opruimen en afsluiten.

8 likes

De laatste kans om een drankje te bestellen, daarna sluiten ze

6 likes

Ik zeg dit als grapje als er shit in meervoud gebeurt (mercury in retrogade) maar geloof het niet echt.

3 likes