Ik ken dat wel uit de kroeg, maar in een restaurant heb ik het echt nog nooit meegemaakt
Picnic neemt ze mee, dat scheelt gedoe. Zo fijn!
Waar is de optie: elk seizoen?
Sorry dat ik geen recht doe aan alle stabiele schoonheden hier š©·
Ik heb in een restaurant gewerkt en als je het niet aankondigt zijn er mensen die gerust tot 02:00 zouden blijven zitten.
Vaak helpt stofzuigen/of muziek in de keuken maar sommige gasten hebben een minder subtiele aanpak nodig.
Al is het maar omdat ik in de zomer zichtbaar ben terwijl ik in de winter als een kluizenaar leef (en wanneer ik mezelf wĆØl toon ik verstopt zit onder een miljoen kg kleding haha) ![]()
Ik gooi ze weg omdat het anders super plakkerig wordt in mān tas als er nog wat drinken in zit. En mān handen gaan dan zo stinken?
Maar wanneer is je hoofd het knapst?
Ja in de zomer, het kluizenaarsleven doet mān hoofd niet echt goed geloof ik
Denk jij dat als je een moeilijke dag hebt dat (mede) komt door de stand van de planeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wel slecht slapen door de volle maan
Ja dat hoor ik vaker, maar een goeie vriendin van me is nu helemaal van de planeetstanden etc en ik vind het zo tering moeilijk om niet de hele tijd denigrerend te reageren ![]()
Niet dat ik er iets vanaf weet ofc maar mn instinct is dat dus wel
Aan het begin van elk seizoen ga ik vol goede moed leuke outfits samenstellen. Daarna ben ik het zat.
Ik heb mijn mooie nieuwe vintage suede trenchcoat maar 1!! keer aangekund
@Vaiana iig goed bezig met je nieuwe jas ![]()
Vind het echt belachelijk dat de overheid zo wilt afdwingen dat mensen dan maar āgezondā moeten drinken.
Ik heb ook genoeg in restaurants gewerkt, maar een laatste ronde deden we nooit. We zeiden gewoon tegen de gasten dat we gingen sluiten en dat ze moesten betalen en wegwezen (natuurlijk wel wat subtieler dan dat). Sluitingstijd stond ook gewoon op de deur
Ik voel me echt dom, maar wat is een laatste ronde precies.
Is dit bij een bar of een restaurant
Dit, ken het alleen uit de kroeg.
Vind het ook best aso om lang te blijven hangen in een restaurant terwijl je ziet dat ze al bezig zijn met opruimen en afsluiten.
De laatste kans om een drankje te bestellen, daarna sluiten ze
Ik zeg dit als grapje als er shit in meervoud gebeurt (mercury in retrogade) maar geloof het niet echt.