Het gebeurt vooral in de bar/kroeg. En bij de meeste restaurants neem ik aan, ook in het restaurant waar ik werk. ![]()
Dit houdt in dat je laatste kans is om nog een drankje te bestellen. Omdat ze dan snel gaan sluiten.
Het gebeurt vooral in de bar/kroeg. En bij de meeste restaurants neem ik aan, ook in het restaurant waar ik werk. ![]()
Dit houdt in dat je laatste kans is om nog een drankje te bestellen. Omdat ze dan snel gaan sluiten.
Ik hou wel echt van laagjes jurkje met een blazer etc. maar mis wel echt blote benen onder een jurkje, ik haat pantyâs
Ik heb ook een grote tas vol en ik durf ook niet de walk of shame te doen, dus nu neem ik iedere keer een paar blikjes mee om in te leveren als ik boodschappen ga doen ![]()
hahah na mijn post dacht ik âjemig wat stel ik me eigenlijk aanâ en ben ik (de helft dan) ze gaan inleveren
gelukkig was er niemand want soms staat er echt een rij mensen te wachten bij die machine. morgen de andere helft ![]()
Komt hij uit de periferie?
hahahaua ik denk niet dat hier de verwarring vandaan kwam
Een vriendin zegt dan altijd in haar platte Utrechts: volgens mij staat mân uranus weer in gatorade, meid
Ik ben normaal heel wetenschappelijk aangelegd, maar als de maanstand zorgt voor eb en vloed, en invloed heeft op voortplanting van sommige (zee)dieren, dan denk ik wel dat het ook invloed op ons mensen moet hebben? Maar ik denk dan meer aan slecht slapen met volle maan en niet per se âwat een kutdag dat komt vast door Jupiterâ
Ja.
Hahaha Maarten van Rossum die draaiorgels hemels vindt
Draag jij een hemd onder je kleding?
0 stemmers
En als je geen hemd draagt wel een (thermo) shirt?
0 stemmers
Ik draag wat nodig is onder mijn kleding
Eerste vraag: ligt aan het kledingstuk. Als het doorschijnt of zo dan wel, maar liever niet. Ik heb een hekel aan laagjes dragen
Hebben jullie nog wel eens de slappe lach?
0 stemmers
gisteravond zo hard dat ik bijna in mijn broek poepte
Ik zou hier graag een soundbite van willen ![]()
Same. Gebeurt nooit meer sinds ik aan de antidepressiva zit ![]()
Haha oh wat heerlijk
Maar je had kr er wel bijgezet en dat werkt afleidend. Misschien volgende keer guldens erbij zetten.
Huishoudelijke mededeling; niemand, echt niemand boeit het als je veel blikjes tegelijkertijd inlevert. Er bestaat geen walk of shame als het daarover gaat (tenzij het blikken alcohol zijn). Die 400 blikken fris zal echt geen haan naar kraaien dat zit in je hoofd