Stel je persoonlijke vraag #47

Geen enkel seizoen spring ik er echt uit hoor :joy:

7 likes

Ik had een hele tijd een hele grote tas met blikjes en elke keer was dat kutapparaat kapot. Na 5x heen en weer ermee eindelijk ingeleverd en was echt 2 euro 30 ofzo. Sindsdien doe ik de blikjes in zo’n houder naast de prullenbak want no way dat ik dat weer ga doen voor die 2 euro en weggooien voelt ook niet oké.

3 likes

Ik mis zo erg de sensatie van het fijnknijpen van een blikje maar het is me het statiegeld opgeven niet waard.

13 likes

Voor dit soort interventies (belastingen op suikerhoudende producten etc) is amper tot geen wetenschappelijk bewijs, dus heel slecht idee. Gezonde producten goedkoper maken heb ik niet veel op tegen, maar nou niet per se als instrument om obesitas tegen te gaan (zo wordt de suikertaks wel vaak ingezet)

4 likes

Dit had eigenlijk meerkeuze moeten zijn :grimacing: zelf ben ik een combinatie tussen doneren of alsnog weg flikkeren bij het normale afval.
Ik vind het ook jammer dat niet alle afvalbakken op straat zo’n rand hebben waar je het op kan zetten.

2 likes

Haha in vergelijking met jezelf bedoel ik hè!

Ik ben dus een wintertype (misschien klein beetje deep autumn) en dat contrast wordt altijd duidelijker zo rond de winter en vind ik veel mooier bij mezelf dan mijn zomerlook

3 likes

Heb ik een shopper vol staan maar schaam ik me om ze in te leveren vanwege de hoeveelheid al zie ik zovaak mensen met een vuilniszak vol :joy: Ben steeds moed aan het verzamelen.

6 likes

Ik ken dat wel uit de kroeg, maar in een restaurant heb ik het echt nog nooit meegemaakt

4 likes

Picnic neemt ze mee, dat scheelt gedoe. Zo fijn!

9 likes

Waar is de optie: elk seizoen?

2 likes

Sorry dat ik geen recht doe aan alle stabiele schoonheden hier 🩷

1 like

Ik heb in een restaurant gewerkt en als je het niet aankondigt zijn er mensen die gerust tot 02:00 zouden blijven zitten.
Vaak helpt stofzuigen/of muziek in de keuken maar sommige gasten hebben een minder subtiele aanpak nodig.

5 likes

Al is het maar omdat ik in de zomer zichtbaar ben terwijl ik in de winter als een kluizenaar leef (en wanneer ik mezelf wèl toon ik verstopt zit onder een miljoen kg kleding haha) :sunny:

1 like

Ik gooi ze weg omdat het anders super plakkerig wordt in m’n tas als er nog wat drinken in zit. En m’n handen gaan dan zo stinken?

3 likes

Maar wanneer is je hoofd het knapst?

3 likes

Ja in de zomer, het kluizenaarsleven doet m’n hoofd niet echt goed geloof ik

3 likes

Denk jij dat als je een moeilijke dag hebt dat (mede) komt door de stand van de planeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel slecht slapen door de volle maan

21 likes

Ja dat hoor ik vaker, maar een goeie vriendin van me is nu helemaal van de planeetstanden etc en ik vind het zo tering moeilijk om niet de hele tijd denigrerend te reageren :sweat_smile:

Niet dat ik er iets vanaf weet ofc maar mn instinct is dat dus wel

17 likes

Aan het begin van elk seizoen ga ik vol goede moed leuke outfits samenstellen. Daarna ben ik het zat.

1 like