Stel je persoonlijke vraag #47

Het gebeurt vooral in de bar/kroeg. En bij de meeste restaurants neem ik aan, ook in het restaurant waar ik werk. :slight_smile:

Dit houdt in dat je laatste kans is om nog een drankje te bestellen. Omdat ze dan snel gaan sluiten.

Ik hou wel echt van laagjes jurkje met een blazer etc. maar mis wel echt blote benen onder een jurkje, ik haat panty’s

5 likes

Ik heb ook een grote tas vol en ik durf ook niet de walk of shame te doen, dus nu neem ik iedere keer een paar blikjes mee om in te leveren als ik boodschappen ga doen :smiling_face_with_tear:

2 likes

hahah na mijn post dacht ik ‘jemig wat stel ik me eigenlijk aan’ en ben ik (de helft dan) ze gaan inleveren :weary: gelukkig was er niemand want soms staat er echt een rij mensen te wachten bij die machine. morgen de andere helft :clown_face:

8 likes

Komt hij uit de periferie?

9 likes

hahahaua ik denk niet dat hier de verwarring vandaan kwam

10 likes

Een vriendin zegt dan altijd in haar platte Utrechts: volgens mij staat m’n uranus weer in gatorade, meid

11 likes

Ik ben normaal heel wetenschappelijk aangelegd, maar als de maanstand zorgt voor eb en vloed, en invloed heeft op voortplanting van sommige (zee)dieren, dan denk ik wel dat het ook invloed op ons mensen moet hebben? Maar ik denk dan meer aan slecht slapen met volle maan en niet per se ‘wat een kutdag dat komt vast door Jupiter’

15 likes

Ja.

1 like

Hahaha Maarten van Rossum die draaiorgels hemels vindt

4 likes

Draag jij een hemd onder je kleding?

  • Ja
  • Nee
  • Ligt aan het seizoen

0 stemmers

En als je geen hemd draagt wel een (thermo) shirt?

  • Ja
  • Nee
  • Ligt aan het seizoen
  • Erger nog draag beide

0 stemmers

2 likes

Ik draag wat nodig is onder mijn kleding

27 likes

Eerste vraag: ligt aan het kledingstuk. Als het doorschijnt of zo dan wel, maar liever niet. Ik heb een hekel aan laagjes dragen

8 likes

Hebben jullie nog wel eens de slappe lach?

  • Ja regelmatig
  • Ja soms
  • Nee ( of zelden)

0 stemmers

gisteravond zo hard dat ik bijna in mijn broek poepte

19 likes

Ik zou hier graag een soundbite van willen :grimacing:

4 likes

Same. Gebeurt nooit meer sinds ik aan de antidepressiva zit :sob:

4 likes

Haha oh wat heerlijk

3 likes

Maar je had kr er wel bijgezet en dat werkt afleidend. Misschien volgende keer guldens erbij zetten.

15 likes

Huishoudelijke mededeling; niemand, echt niemand boeit het als je veel blikjes tegelijkertijd inlevert. Er bestaat geen walk of shame als het daarover gaat (tenzij het blikken alcohol zijn). Die 400 blikken fris zal echt geen haan naar kraaien dat zit in je hoofd

66 likes