Ik heb mijn mooie nieuwe vintage suede trenchcoat maar 1!! keer aangekund
@Vaiana iig goed bezig met je nieuwe jas
Ik heb mijn mooie nieuwe vintage suede trenchcoat maar 1!! keer aangekund
@Vaiana iig goed bezig met je nieuwe jas
Vind het echt belachelijk dat de overheid zo wilt afdwingen dat mensen dan maar ‘gezond’ moeten drinken.
Ik heb ook genoeg in restaurants gewerkt, maar een laatste ronde deden we nooit. We zeiden gewoon tegen de gasten dat we gingen sluiten en dat ze moesten betalen en wegwezen (natuurlijk wel wat subtieler dan dat). Sluitingstijd stond ook gewoon op de deur
Ik voel me echt dom, maar wat is een laatste ronde precies.
Is dit bij een bar of een restaurant
Dit, ken het alleen uit de kroeg.
Vind het ook best aso om lang te blijven hangen in een restaurant terwijl je ziet dat ze al bezig zijn met opruimen en afsluiten.
De laatste kans om een drankje te bestellen, daarna sluiten ze
Ik zeg dit als grapje als er shit in meervoud gebeurt (mercury in retrogade) maar geloof het niet echt.
Het gebeurt vooral in de bar/kroeg. En bij de meeste restaurants neem ik aan, ook in het restaurant waar ik werk.
Dit houdt in dat je laatste kans is om nog een drankje te bestellen. Omdat ze dan snel gaan sluiten.
Ik hou wel echt van laagjes jurkje met een blazer etc. maar mis wel echt blote benen onder een jurkje, ik haat panty’s
Ik heb ook een grote tas vol en ik durf ook niet de walk of shame te doen, dus nu neem ik iedere keer een paar blikjes mee om in te leveren als ik boodschappen ga doen
hahah na mijn post dacht ik ‘jemig wat stel ik me eigenlijk aan’ en ben ik (de helft dan) ze gaan inleveren gelukkig was er niemand want soms staat er echt een rij mensen te wachten bij die machine. morgen de andere helft
Komt hij uit de periferie?
Ik heb het hele jaar door hetzelfde aan
Het wordt wel gewassen
Maar ik draag altijd een lange broek, bij 40 graden en bij min 10
hahahaua ik denk niet dat hier de verwarring vandaan kwam
Een shirt meestal tenzij het echt koud is dan lange mouwen maar geen dikke stof
Ik weet niet ik voel me daar prettig in, heb ook altijd winterdekbed op bed
Ja ik denk ik zeg het er even bij haha
Een vriendin zegt dan altijd in haar platte Utrechts: volgens mij staat m’n uranus weer in gatorade, meid
Ik ben normaal heel wetenschappelijk aangelegd, maar als de maanstand zorgt voor eb en vloed, en invloed heeft op voortplanting van sommige (zee)dieren, dan denk ik wel dat het ook invloed op ons mensen moet hebben? Maar ik denk dan meer aan slecht slapen met volle maan en niet per se ‘wat een kutdag dat komt vast door Jupiter’
Ja.