Hahaha Maarten van Rossum die draaiorgels hemels vindt
Draag jij een hemd onder je kleding?
- Ja
- Nee
- Ligt aan het seizoen
0 stemmers
En als je geen hemd draagt wel een (thermo) shirt?
- Ja
- Nee
- Ligt aan het seizoen
- Erger nog draag beide
0 stemmers
Ik draag wat nodig is onder mijn kleding
Eerste vraag: ligt aan het kledingstuk. Als het doorschijnt of zo dan wel, maar liever niet. Ik heb een hekel aan laagjes dragen
Hebben jullie nog wel eens de slappe lach?
- Ja regelmatig
- Ja soms
- Nee ( of zelden)
0 stemmers
gisteravond zo hard dat ik bijna in mijn broek poepte
Ik zou hier graag een soundbite van willen
Samen met mijn man en dan moet ie echt stoppen op een gegeven moment want dan heb ik echt een papieren zak nodig om in te ademen
Same. Gebeurt nooit meer sinds ik aan de antidepressiva zit
Haha oh wat heerlijk
Maar je had kr er wel bijgezet en dat werkt afleidend. Misschien volgende keer guldens erbij zetten.
Huishoudelijke mededeling; niemand, echt niemand boeit het als je veel blikjes tegelijkertijd inlevert. Er bestaat geen walk of shame als het daarover gaat (tenzij het blikken alcohol zijn). Die 400 blikken fris zal echt geen haan naar kraaien dat zit in je hoofd
Nou ik vind het anders wel vrij irritant als mensen daar met 3 volle tassen staan wanneer ik zelf 2 flessen wil inleveren en dus mega lang moet wachten
toch ook niet als het blikken alcohol zijn, je kunt toch een vet goed feestje hebben georganiseerd ofzo
Kom uit je priviledged bubbel, het is voor sommigen echt heftige problematiek. Ik heb lange klaagzangen gehoord over mensen die blijkbaar uuuuuuuren moesten wachten bij de blikjesautomaat omdat mensen zoveel blikjes in moesten leveren en dat zo lang duurde.
https://eeuwvandeamateur.nl/?p=1385
edit: oh de preview doet het niet. De aflevering van deze podcast heet āde blikjesproblemetteā en gaat hier over
Ik heb zeker een type maar dat heeft heeeel weinig met uiterlijk te maken. Ja je moet naar zoān kop kunnen kijken natuurlijk, maar het is ook nog zo dat als je iemand inhoudelijk leuk vindt, je 'm er ook leuker uit vindt zien.
Mijn type is eh⦠man met inhoud en gevoel? Ik moet er een goed gesprek mee kunnen voeren en ze moeten me aan het lachen kunnen maken, kunnen verrassen, aan het denken zetten. Als ze dat voor elkaar krijgen, vind ik ze in principe aantrekkelijk. Ja en ze moeten lief zijn. Zachtaardig.
In normale omstandigheden niet. Maar wel als ik urenlang in de vrieskou moet staan, wat in de praktijk zelden gebeurt (bv. toen we in de coronaperiode ons kerstevenement buiten in plaats van binnen organiseerden en ik urenlang polsbandjes moest controleren aan de ingang; of op reis in Scandinaviƫ jaren geleden waar het toen -15 graden was).
Ik heb trouwens van die thermo-hemdjes van de Action die hun werk wel doen, maar steeds naar boven kruipen na een tijdje.
Oh hoe mooi zou het zijn als het zo zou kunnen functioneren, zou dat op egf weleens gebeurd zijn, dat er liefdes zijn opgebloeid?