Ging dat niet over ‘zich irriteren’ waar vaak opmerkingen over worden gemaakt?
Ik irriteer me aan zijn taalfouten
Ik erger me aan zijn taalfouten
Zijn taalfouten ergeren mij
Zijn taalfouten irriteren mij
Ging dat niet over ‘zich irriteren’ waar vaak opmerkingen over worden gemaakt?
Ik irriteer me aan zijn taalfouten
Ik erger me aan zijn taalfouten
Zijn taalfouten ergeren mij
Zijn taalfouten irriteren mij
Ik heb het echt heel slecht gedaan…schaam me dood. Want ik dacht dat ik best een redelijk taalgevoel heb
Mijn fouten zaten bij of een woord onzijdig is of niet, bij Nederland had ik ‘haar’ ingevuld en bij papiertje ook het verkeerde antwoord.
Vind je dit een passende straf? De eis is nu zeven jaar en tbs. Deze man heeft een auto ongeluk veroorzaakt waarbij een gezin is omgekomen (twee volwassenen en twee kinderen). Hij reed vlak voor het ongeluk 254 km. per uur en was onder invloed van alcohol.
0 stemmers
Zijn dit serieus woorden? Of hebben ze dit jaar ChatGPT gebruikt? Lekker modern wel
Als de rechter dat heeft opgelegd dan is het een passende straf.
Geen mening want is over nagedacht door mensen die er verstand van hebben
Naja als dit iets zegt, dan kan je met niveau 1/2F blijkbaar gewoon een WO studie afronden
Het is de eis van het OM, rechter heeft nog geen uitspraak gedaan.
Ik vind het zo’n allejezus enge gedachte dat er mensen stomdronken achter het stuur stappen en dan 250km p/u rijden
En het filmen, brrrr
Voelt vooral in gek contrast met 30jr voor een dubbele moord door een echtpaar (artikel erboven)
Vast compleet andere omstandigheden. Maar willeswetens stomdronken achter het stuur stappen voelt voor mij net zo goed als moord…
Maar gelukkig zijn er mensen die er voor geleerd hebben, en dan zal dat de passende straf zijn.
Ik weet niks van de geslachten van woorden en dat bleek haha. Ik kan dan ook geen Duits dat had vast geholpen
Ik vind dat deze persoon nooit meer mag autorijden, en ik zou zeggen 4x doodslag, jaartje of 25,30?
Wat hebben we aan zo iemand in de maatschappij. Dit is geen foutje, dit is onvergefelijk imo.
Edit: ik heb echt een teringhekel aan mensen die niet nuchter rijden.
Zouden jullie nog willen leven als je 4 mensen, een heel gezin, had doodgereden omdat je met je dronken kop 250+ km/uur reed en dat filmde?
0 stemmers
Ik ben net pas begonnen met rijles en ik snap nu nog minder waarom je dronken achter het stuur zou stappen.
Zoeken jullie trouwens ook altijd ff de volledige naam van dit soort mensen op omdat je wil weten wie het is/diegene eruit ziet?
0 stemmers
Ik vind inderdaad dat een permanente rij ontzegging onderdeel mag zijn van de straf.
Hij was aan het racen in een SEAT. Dat is naast verkeerd ook gewoon gênant.
Maar echt! Ik kan best veel dingen tegelijk maar in t verkeer zou ik dat nooit doen. Ook niet op de fiets. En dan niet alleen voor mn eigen veiligheid.