Stel je persoonlijke vraag #47

Naja als dit iets zegt, dan kan je met niveau 1/2F blijkbaar gewoon een WO studie afronden :joy:

11 likes

Het is de eis van het OM, rechter heeft nog geen uitspraak gedaan.

5 likes

Ik vind het zo’n allejezus enge gedachte dat er mensen stomdronken achter het stuur stappen en dan 250km p/u rijden :sob:

47 likes

En het filmen, brrrr

10 likes

Voelt vooral in gek contrast met 30jr voor een dubbele moord door een echtpaar (artikel erboven)
Vast compleet andere omstandigheden. Maar willeswetens stomdronken achter het stuur stappen voelt voor mij net zo goed als moord

Maar gelukkig zijn er mensen die er voor geleerd hebben, en dan zal dat de passende straf zijn.

3 likes

Ik weet niks van de geslachten van woorden en dat bleek haha. Ik kan dan ook geen Duits dat had vast geholpen :grin:

4 likes

Ik vind dat deze persoon nooit meer mag autorijden, en ik zou zeggen 4x doodslag, jaartje of 25,30?

Wat hebben we aan zo iemand in de maatschappij. Dit is geen foutje, dit is onvergefelijk imo.

Edit: ik heb echt een teringhekel aan mensen die niet nuchter rijden.

39 likes

Zouden jullie nog willen leven als je 4 mensen, een heel gezin, had doodgereden omdat je met je dronken kop 250+ km/uur reed en dat filmde?

• Ja ik zou nog wel willen leven
  • Schiet mij maar dood

0 stemmers

2 likes

Ik ben net pas begonnen met rijles en ik snap nu nog minder waarom je dronken achter het stuur zou stappen.

15 likes

Zoeken jullie trouwens ook altijd ff de volledige naam van dit soort mensen op omdat je wil weten wie het is/diegene eruit ziet?

• Ja!
  • Nee dat boeit me niet
  • Nee boeit me wel maar vind dat ethisch niet ok
  • Nee ik kan dit niet

0 stemmers

Ik vind inderdaad dat een permanente rij ontzegging onderdeel mag zijn van de straf.

20 likes

Hij was aan het racen in een SEAT. Dat is naast verkeerd ook gewoon gĂȘnant.

20 likes

Maar echt! Ik kan best veel dingen tegelijk maar in t verkeer zou ik dat nooit doen. Ook niet op de fiets. En dan niet alleen voor mn eigen veiligheid.

2 likes

Welke seat kan fucking 250km/uur???

7 likes

Hoe is je gesprek gegaan?

2 likes

Nee maar ging wel andere artikelen over hetzelfde lezen en het is kennelijk niet de eerste keer dat deze man dronken achter het stuur zat.

“Daaruit kon worden afgeleid dat De G. een alcoholprobleem heeft en al eens eerder een rijverbod kreeg opgelegd na het rijden onder invloed. Hij was veroordeeld tot een boete van 750 euro en het volgen van een cursus.”

Dan word ik alleen nog maar kwader :disguised_face:

6 likes

Een seat cupra of fr

7 likes

op mijn werk (overheidsinstantie) zijn we nu de hele site aan het herschrijven naar B1-niveau

we waren vandaag al aan het grappen (maar ook een beetje serieus) of dat toch niet A2 moest worden

6 likes

Oh dit gebeurt aan de lopende band, ik zie vrij veel patiënten in de kliniek die worden gepakt op rijden onder invloed en die krijgen vaak wel weer hun rijbewijs terug

5 likes

Nou, niet de Arosa of de Mii. Die hebben een topsnelheid van maar liefst 160 :joy:

2 likes