Dat 1/3 van de 15-jarigen het risico loopt laaggeletterd van school te komen gaat het later nog kutter maken. De heer Baudet speelt daar goed op in op TikTok. Tere zieltjes winnen die over 3 jaar mogen stemmen.
Het lijkt mij echt het beste ooit. Alleen die drempel om dan wel weer te gaan werken…
Jaar niet betaald werken dan. Moet wel iets te doen hebben in de week. Maar dan zou ik me best vrijwillig in willen zetten ergens ofzo.
Deze heb ik ook and I love it so much!! Nou ben ik ook een buitenwandelmoeke dusja.
Haha ja een bergamotstem, vond dit zo’n non-vraag
Ik ken jullie allemaal niet eens. IDGAF. ![]()
Hahahaa ik lees nu pas goed. Ik dacht buiten het forum.
Ik vond jullie al zo aardig ![]()
Rij je weleens auto als je hebt gedronken (wel met de toegestane alcoholpromillage)
?
- Ja weleens
- Nee nooit
- Ja maar ik rij ook weleens met meer alcohol op dan toegestaan is
0 stemmers
Ik ben beginnend bestuurder dus ik mag niets drinken. Maar zou het sowieso niet doen.
1x een biertje gedronken wat echt knetter verkeerd viel. Niet dronken ofzo, maar ja… gewoon ik voelde het biertje. Toen moest ik nog 1.5u terug naar huis rijden. Sinds dien nooit meer. Want dat was zo niet relaxed
Mag wel, ongeveer 1 glas! 0.2 promille.
(Sorry, theorie net gehaald)
Minder dan 1 glas toch? iig voor een vrouw
Is jouw Yuletide gay ?
- Ja meestal wel
- Ja hopelijk wel
- Nee
0 stemmers
Ik heb ook wel eens na een avondje stappen gehad dat ik bij een vriendin had geslapen. En dan ergens rond een uur of 12 naar huis reed en me nuchter voelde. Maar terwijl ik reed echt dacht ‘volgens mij mag ik nog helemaal niet rijden’
…het duurde even voordat ik het doorhad.
Pff, zelfs mijn cbr theorieboek is gebaseerd op mannen dus. ![]()
Taylor swift persoon van het jaar
- Boeit mij nul
- Nouja Hitler was het ook dus waarom niet
- Iemand anders had moeten winnen
0 stemmers