Jij hebt hem he. Past leuk bij je boomer telefoon hoesje.
Ja fukkeduk! Ik gebruik al jaren een neppe Chilly, omdat Doppers vreselijk zijn.
Nieuw hoesje is onderweg, omdat mijn bestie me uitlachte
Naast een la vol gratis “reclame” doppers, heb ik zo’n insulated Dopper (dat is niet dezelfde als een steel) gekocht. Fantastisch.
Uren lang warme thee en in de zomer uren lang ijskoud water - ook na paar uur in de brandende zon.
Vast een veredelde thermosfles, maar zou hem iedereen aanraden . Je hebt er zelfs een 1 liter variant van geloof ik!
Maar goed, ik ben ook op allerlei andere vlakken een burgelijke moeke dus helemaal oke hiermee
Ik vind deze ook best mooi! Ik heb zo’n lelijke blauwe met witte dop omdat ik ‘vooral geen roze’ wilde
Heb jij je telefoon met zo’n koord om je nek hangen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind dat echt arremoe
Die dingen zijn wel echt heel handig als je bijv in de productie werkt. Maar voor de rest snap ik ook niet waarom je dat zou doen.
Een vriendin wilde die eens cadeau geven aan mij dus ik vroeg wat ik er mee moet “ja echt super handig, bijvoorbeeld als je gaat hiken en foto’s wil maken.”
Ik hike nooit, wat denk jij.
Ja stop m dan lekker in je zak zou ik zeggen.
Ik moest even huilen toen ik mijn uitslag zag maar op grammatica na is mijn Nederlands prima. Dus til er ook maar niet te zwaar aan.
Lol ik vind het al knap dat ik 7 vragen goed had
Dank voor je reactie! En wat goed van je dat je loonsverhoging hebt gekregen. Fijn ook dat je een concreet aanknopingspunt had door de andere school. Bij ‘mij’ werkt het ook zo inderdaad! Zit in een cao van een verzekering. Ik kon alleen tijdens het gesprek niet goed (genoeg) aantonen waarom ik dus op grond van mijn functioneren tredes omhoog moest…
En @Pepernoot super lief dat je het vraagt! Het gesprek ging aan de ene kant wel goed, als in ik kwam uit mijn woorden haha. Maar heb helaas geen loonsverhoging gekregen… We hebben wel de verschillen met collega’s besproken, dus dat maakte veel helder. En ook een ‘groeiplan’ opgezet en als ik daar aan voldoe loonsverhoging volgt begin volgend jaar. Dus aan de andere kant niet goed, want niet direct loonsverhoging gekregen helaas. Voel mij nu echt een sukkel dat ik het gesprek heb geïnitieerd maar probeer maar te denken dat ik pas een sukkel ben als ik het niet had geprobeerd. En begin volgend jaar is ook fijn!
Super bedankt voor het meedenken allemaal en invullen van de poll. Door de relatief veel mensen die aangevinkt hebben loonsverhoging te hebben gekregen na een gesprek kreeg ik weer wat vertrouwen
Ik snap niet dat zoveel mensen de straf te laag vinden? Eerst 7 jaar gevangenisstraf, erna Tbs met dwangverpleging, dus dan kom je pas vrij als je mentaal gezond verklaard bent. Elke 2 jaar een herevaluatie, waarbij je hoop krijgt dat je vrij mag, maar meestal zul je te horen krijgen dat je nog twee jaar moet zitten. Het is de meest uitzichtloze straf die er is, hoor ik van ex-tbs-ers.
Ik had een gratis Dopper, maar de dop was kapot gevallen en een nieuwe kopen vond ik qua prijsverhouding niet logisch. Ik heb nu een gratis Dopper van m’n vorige baan. Leek vriend ook handig dus voor hem 1 gekocht (met grotere inhoud, geïsoleerd, duur), is ie binnen een maand kwijtgeraakt. Dus ik hoop dat zijn werk ook eens een keer hun logo erop gooit en uitdeelt want ik koop 'm niet meer
Glas vullen met ijsblokjes en een beetje water erbij.
Nee joh! Juist goed om dat initiatief te nemen. Mijn ervaring is dat je daar zelf pro actief achteraan moet gaan, anders krijg je niks. Ik initieer ook altijd zulke gesprekken
Eigenlijk alleen maar nee want hij geeft zichzelf deze screentijd toch
Ik ken hem alleen van Zooop
Ken m wel maar heb hem nog nooit iemand zien interviewen
Ik vind hem heel slecht. Of het zijn allemaal open deuren die hij in trapt of zijn dusdanig domme vragen waarvan de ander toch niks nuttigs of aanvullends over weet te zeggen. Valt me altijd op bij bureau Rotterdam/Arnhem etc.
In Bureau Rotterdam is hij vreselijk, want hij herhaalt alleen maar wat we nét allemaal gezien hebben. In zijn andere programma’s vind ik hem beter.