Stel je persoonlijke vraag #47

Vreselijk programma vind ik het. Laatst 1x gekeken en het is naar om te zien hoe ze met sommige mensen om gaan. En dan dat lulletje rozen water ernaast die dan stomme dingen roept als " Zo dat jij nog geduldig kan blijven"
Ja heel raar ja geduldig blijven bij iemand met mentale problemen…

14 likes

Dat wil zeggen ik kan m aanwijzen in een line up maar geen idee hoe hij zijn werk doet

1 like

Ik dacht nee never. Maar nu ik mn schouderblad gebroken heb lijkt het me heel handig dus ga er nu gelijk 1 bestellen :clown_face:

Heb jij wanten?

• Ja en die gebruik ik ook
  • Ja maar die gebruik ik niet
  • Nee alleen vingerhandschoenen
  • Ik heb uberhaupt geen handschoenen

0 stemmers

2 likes

Volgens mij heb ik eens gelezen (hier wss) dat wanten een stuk warmer zijn dan vingerhandschoenen. Dus eigenlijk wil ik wanten.

4 likes

Ja je vingers blijven bij elkaar en die geven warmte af. Kan het zeer aanraden

7 likes

Ja je krijgt er veel minder snel koude vingers in maar heel praktisch zijn ze niet want je kan er weinig mee vastpakken maar op de fiets wel fijn.

3 likes

Ik denk wel vaak goh die zijn toch warmer op de fiets maar die fleece dingen passen zoveel beter in mijn tas

1 like

Je kan ook die aan een koortje door je jas doen haha :’) Had ik als kind altijd.

5 likes

Er zitten wel van die haakjes aan idd :slight_smile:

Hoe gaat het met jou en de pijn?

3 likes

Lief dat je vraagt. Helaas nog wel veel pijn, maar met veel medicatie is het uit te houden. Maar is ook niet zo gek, aangezien het zondag pas gebeurd is. Ff doorbijten :grimacing:

2 likes

op de fiets nee want wil liedjes kunnen skippen enzo maar voor achter de kinderwagen ja want heerlijk warm

1 like

Meestal draag ik gewone handschoenen, maar ik heb inderdaad ook wanten voor als het echt heel erg koud is. Het is een stuk warmer.

2 likes

Ja echt geen reclame voor de politie, dat programma. Ze komen op mij vaak sensatiebelust en onvriendelijk over.

4 likes

Voor wel wanten en toch dingen vast kunnen pakken vind ik deze dingen echt ideaal, die kan je openklappen bij je vingers:

9 likes

Lulletje rozenwater is echt exact de juiste beschrijving voor die vent idd. En dan met zo’n half fluisterende stem steeds met dezelfde blik in de camera kijkend. En toch kijk ik het nog wel eens :grimacing:
Het lijkt ook alsof de helft van de documentaires op Videoland sinds een paar jaar van Ewout Genemans zijn?!

3 likes

zijn peaks waren zoop en ik heb het nog nooit gedaan verder is hij saai

7 likes

Ik heb gevoelsmatig gestemd. Het klinkt weinig voor iemand die dronken achter het stuur kruipt, met zo’n bizarre snelheid rijdt en daarmee 4 mensen vermoord.

Ik heb zelf weinig kennis over tbs (en ik denk dat ik niet de enige ben). Laat staan dat ik ex-tbs’ers heb gesproken.
En het is vast gemeen en hard, maar dat het uitzichtsloos voelt omdat je niet mentaal gezond verklaard wordt, klinkt voor mij terecht.

2 likes

ik heb een soort wanten voor tijdens het skiën, maar dan met een aparte wijsvinger :joy: dat is de buitenhandschoen, binnenin zit een normale vingerhandschoen als voering. had vroeger altijd koude handen, sinds ik deze handschoenen heb nooit meer :pray:t2:

7 likes

Ik snap heel goed dat je een flinke straf wilt hebben op zulke delicten en dat is precies mijn punt: volgens mij is dit de ergste straf die je kunt krijgen. Voor een bewuste meervoudige moord krijg je soms ook “gewoon” een gevangenisstraf waarbij je na een X aantal jaar vrijkomt. Deze tbs straf is dan erger, denk ik.

3 likes

Nou inderdaad. Ik noem hem nu ook ‘de suffe stagiair’