Stel je persoonlijke vraag #47

Ja das best slim eigenlijk, als je dan ff je liedje wil wijzigen kun je gewoon je want uitdoen en hangt ie nog aan het touwtje!!!

Ga dit echt doen ja

5 likes

Haha ik zat er ook serieus over na te denken, en ook of ik raar zou opkijken als ik een volwassen vrouw met van die koortjes met wanten aan de jas zou zien lopen, nee!

2 likes

Dit is een bindend referendum over Nexit. Wat ga jij stemmen

• We blijven in de EU
  • We gaan uit de EU

0 stemmers

Als er ooit een bindend referendum komt hierover ben ik echt bang :sob::sob::sob::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

16 likes

Het tegengestelde van wat men hier stemt gaat gebeuren. Uit de EU dus.

25 likes

Je zou zeggen dat dat een afschrikkende werking heeft, maar ik verbaas me nergens meer over.

9 likes

Dan wordt het dus toch Brunei voor jou

8 likes

En @Calypso ja ik ben daar echt bang voor dat dat de uitkomst is :sob::sob::sob: en dat zou zo ontzettend kkdom zijn (excuses maar ik vind het echt het allerdomste om te doen dus extra krachtterm).

@Branko ja :sob:

3 likes

Ik heb zo geen zin om uit de eu te gaan he. Wat een gezeik gaat dat opleveren zeg.

16 likes

Denk je dat er hier mensen jaloers op jou zijn? Op wat dan ook.

• Nee denk ik niet
  • Geen idee zou best kunnen
  • Ja denk ik wel

0 stemmers

Zijn er mensen hier die jij iets slechts gunt/toewenst?

• Nee tuurlijk niet
  • Soms
  • Ja tuurlijk

0 stemmers

Wat zou je vinden van een jaar niet werken? Geld is geen issue.

• Heerlijk/prima/doe mij dat maar
  • Oh nee vreselijk moet er niet aan denken
  • Kan ermee door

0 stemmers

1 like

Dat 1/3 van de 15-jarigen het risico loopt laaggeletterd van school te komen gaat het later nog kutter maken. De heer Baudet speelt daar goed op in op TikTok. Tere zieltjes winnen die over 3 jaar mogen stemmen.

9 likes

Het lijkt mij echt het beste ooit. Alleen die drempel om dan wel weer te gaan werken…

5 likes

:smiling_face_with_tear:

5 likes

Jaar niet betaald werken dan. Moet wel iets te doen hebben in de week. Maar dan zou ik me best vrijwillig in willen zetten ergens ofzo.

3 likes

@Victoria is dit een Bergamot stem of meen je dit?

7 likes

Deze heb ik ook and I love it so much!! Nou ben ik ook een buitenwandelmoeke dusja.

3 likes

Haha ja een bergamotstem, vond dit zo’n non-vraag

7 likes

Ik ken jullie allemaal niet eens. IDGAF. :clown_face:

13 likes

Hahahaa ik lees nu pas goed. Ik dacht buiten het forum.
Ik vond jullie al zo aardig :joy:

2 likes

Rij je weleens auto als je hebt gedronken (wel met de toegestane alcoholpromillage)
?

• Ja weleens
  • Nee nooit
  • Ja maar ik rij ook weleens met meer alcohol op dan toegestaan is

0 stemmers

Ik ben beginnend bestuurder dus ik mag niets drinken. Maar zou het sowieso niet doen.

3 likes