Stel je persoonlijke vraag #47

Ik heb zo geen zin om uit de eu te gaan he. Wat een gezeik gaat dat opleveren zeg.

16 likes

Denk je dat er hier mensen jaloers op jou zijn? Op wat dan ook.

• Nee denk ik niet
  • Geen idee zou best kunnen
  • Ja denk ik wel

0 stemmers

Zijn er mensen hier die jij iets slechts gunt/toewenst?

• Nee tuurlijk niet
  • Soms
  • Ja tuurlijk

0 stemmers

Wat zou je vinden van een jaar niet werken? Geld is geen issue.

• Heerlijk/prima/doe mij dat maar
  • Oh nee vreselijk moet er niet aan denken
  • Kan ermee door

0 stemmers

1 like

Dat 1/3 van de 15-jarigen het risico loopt laaggeletterd van school te komen gaat het later nog kutter maken. De heer Baudet speelt daar goed op in op TikTok. Tere zieltjes winnen die over 3 jaar mogen stemmen.

9 likes

Het lijkt mij echt het beste ooit. Alleen die drempel om dan wel weer te gaan werken…

5 likes

:smiling_face_with_tear:

5 likes

Jaar niet betaald werken dan. Moet wel iets te doen hebben in de week. Maar dan zou ik me best vrijwillig in willen zetten ergens ofzo.

3 likes

@Victoria is dit een Bergamot stem of meen je dit?

7 likes

Deze heb ik ook and I love it so much!! Nou ben ik ook een buitenwandelmoeke dusja.

3 likes

Haha ja een bergamotstem, vond dit zo’n non-vraag

7 likes

Ik ken jullie allemaal niet eens. IDGAF. :clown_face:

13 likes

Hahahaa ik lees nu pas goed. Ik dacht buiten het forum.
Ik vond jullie al zo aardig :joy:

2 likes

Rij je weleens auto als je hebt gedronken (wel met de toegestane alcoholpromillage)
?

• Ja weleens
  • Nee nooit
  • Ja maar ik rij ook weleens met meer alcohol op dan toegestaan is

0 stemmers

Ik ben beginnend bestuurder dus ik mag niets drinken. Maar zou het sowieso niet doen.

3 likes

1x een biertje gedronken wat echt knetter verkeerd viel. Niet dronken ofzo, maar ja… gewoon ik voelde het biertje. Toen moest ik nog 1.5u terug naar huis rijden. Sinds dien nooit meer. Want dat was zo niet relaxed

1 like

Mag wel, ongeveer 1 glas! 0.2 promille.

(Sorry, theorie net gehaald)

1 like

Minder dan 1 glas toch? iig voor een vrouw

4 likes

Is jouw Yuletide gay ?

• Ja meestal wel
  • Ja hopelijk wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb ook wel eens na een avondje stappen gehad dat ik bij een vriendin had geslapen. En dan ergens rond een uur of 12 naar huis reed en me nuchter voelde. Maar terwijl ik reed echt dacht ‘volgens mij mag ik nog helemaal niet rijden’

1 like

Ja klopt. Een half glas voor een vrouw @Nysmn. Dan drink ik liever niets. :smile:

1 like

…het duurde even voordat ik het doorhad.

1 like