Ja das best slim eigenlijk, als je dan ff je liedje wil wijzigen kun je gewoon je want uitdoen en hangt ie nog aan het touwtje!!!
Ga dit echt doen ja
Ja das best slim eigenlijk, als je dan ff je liedje wil wijzigen kun je gewoon je want uitdoen en hangt ie nog aan het touwtje!!!
Ga dit echt doen ja
Haha ik zat er ook serieus over na te denken, en ook of ik raar zou opkijken als ik een volwassen vrouw met van die koortjes met wanten aan de jas zou zien lopen, nee!
Dit is een bindend referendum over Nexit. Wat ga jij stemmen
0 stemmers
Als er ooit een bindend referendum komt hierover ben ik echt bang
Het tegengestelde van wat men hier stemt gaat gebeuren. Uit de EU dus.
Je zou zeggen dat dat een afschrikkende werking heeft, maar ik verbaas me nergens meer over.
Dan wordt het dus toch Brunei voor jou
En @Calypso ja ik ben daar echt bang voor dat dat de uitkomst is en dat zou zo ontzettend kkdom zijn (excuses maar ik vind het echt het allerdomste om te doen dus extra krachtterm).
@Branko ja
Ik heb zo geen zin om uit de eu te gaan he. Wat een gezeik gaat dat opleveren zeg.
Denk je dat er hier mensen jaloers op jou zijn? Op wat dan ook.
0 stemmers
Zijn er mensen hier die jij iets slechts gunt/toewenst?
0 stemmers
Wat zou je vinden van een jaar niet werken? Geld is geen issue.
0 stemmers
Dat 1/3 van de 15-jarigen het risico loopt laaggeletterd van school te komen gaat het later nog kutter maken. De heer Baudet speelt daar goed op in op TikTok. Tere zieltjes winnen die over 3 jaar mogen stemmen.
Het lijkt mij echt het beste ooit. Alleen die drempel om dan wel weer te gaan werkenā¦
Jaar niet betaald werken dan. Moet wel iets te doen hebben in de week. Maar dan zou ik me best vrijwillig in willen zetten ergens ofzo.
Deze heb ik ook and I love it so much!! Nou ben ik ook een buitenwandelmoeke dusja.
Haha ja een bergamotstem, vond dit zoān non-vraag
Ik ken jullie allemaal niet eens. IDGAF.
Hahahaa ik lees nu pas goed. Ik dacht buiten het forum.
Ik vond jullie al zo aardig
Rij je weleens auto als je hebt gedronken (wel met de toegestane alcoholpromillage)
?
0 stemmers
Ik ben beginnend bestuurder dus ik mag niets drinken. Maar zou het sowieso niet doen.