Stel je persoonlijke vraag #47

1x een biertje gedronken wat echt knetter verkeerd viel. Niet dronken ofzo, maar ja… gewoon ik voelde het biertje. Toen moest ik nog 1.5u terug naar huis rijden. Sinds dien nooit meer. Want dat was zo niet relaxed

1 like

Mag wel, ongeveer 1 glas! 0.2 promille.

(Sorry, theorie net gehaald)

1 like

Minder dan 1 glas toch? iig voor een vrouw

4 likes

Is jouw Yuletide gay ?

• Ja meestal wel
  • Ja hopelijk wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb ook wel eens na een avondje stappen gehad dat ik bij een vriendin had geslapen. En dan ergens rond een uur of 12 naar huis reed en me nuchter voelde. Maar terwijl ik reed echt dacht ‘volgens mij mag ik nog helemaal niet rijden’

1 like

Ja klopt. Een half glas voor een vrouw @Nysmn. Dan drink ik liever niets. :smile:

1 like

…het duurde even voordat ik het doorhad.

1 like

Pff, zelfs mijn cbr theorieboek is gebaseerd op mannen dus. :roll_eyes:

4 likes

Taylor swift persoon van het jaar

• Boeit mij nul
  • Nouja Hitler was het ook dus waarom niet
  • Iemand anders had moeten winnen

0 stemmers

2 likes

Ik ben dan zo iemand die het dan wel alsnog gaat eten, vooral omdat de rest van mijn collega’s dan niks nemen en dan vind ik dat zo zielig :sob:

zo heb ik laatst echt de meest gore kwarktaart ooit gegeten.

14 likes

Ik ben dat Taylor Swift gemopper zo zat en ben daardoor ook echt al het nieuws rondom haar gaan blokkeren. Het doet en boeit me gewoon niks meer.

4 likes

Bij m’n man op werk had iemands vrouw iets gebakken en toen wilde niemand het eten en zat iedereen er ook stomme opmerkingen over te maken. M’n man had 't wel gegeten en het smaakte gewoon lekker.
Maar echt m’n hart breekt gewoon dat je dan zo je best doet en er naar uit kijkt het uit te delen en niemand het wil :(. Ik bak iedere week iets op werk en gelukkig worden zelfs m’n meest mislukte cakes opgegeten. (ik bak trouwens wel in andere setting, dus niet voor collegas)

17 likes

Ik ben ook een keertje persoon geweest van het jaar. Eigenlijk wij allemaal zijn het een keertje geweest
IMG_1260

6 likes

Ja we all know, dit zetten niet-grappige mensen sindsdien op hun cv.

9 likes

Serieus? Dat is wel erg gênant

3 likes

@Oprah waarom?

1 like

Bij mij staan de kramen al een tijdje. Dus hebben jullie al een oliebol gehad?:

• Ja, eentje
  • Ja, meerdere
  • Nee, maar ik ga er wel nog een eten
  • Nee getver

0 stemmers

Heb jij een shitlist (een lijstje met mensen die je kent die de tering kunnen krijgen)?:

• Ja, meerdere mensen staan op mijn shitlist
  • Ja, slechts eentje staat op mijn shitlist
  • Nee, I luv everybody :smiling_face_with_three_hearts:
  • Mensen boeien mij te weinig om hierover na te denken

0 stemmers

1 like

De verkiezing maakt me weinig uit, maar (met het risico dat mn account wordt geblokt) ik vind Taylor echt super leuk, dus ik ga de TIME met haar op de cover wel kopen <3

6 likes

Nou…ik hou opzich heel erg van die zelfgemaakte baksels (er vanuit gaande dat iemand een beetje skills heeft). Maar ik weet gewoon hoeveel mensen hun handen niet wassen na de wc of voor ze eten gaan maken of bijv kinderen laten meehelpen die dan lekker kwijlen of net nog in hun neus hebben gepeuterd ofzo en dan moet ik al kokhalzen van het idee dat ik dat zit op te eten.

Dus ik sla het af tenzij ik iemand echt goed genoeg ken om te weten dat diegene schoon is en doet.

En er is ook iemand van wie ik zelfgemaakte baksels altijd gelijk in de prullenbak gooi. :grimacing:

2 likes

Houd jij rekening met welke kleuren jou goed staan?

• Ja, ik ben helemaal op de hoogte van mijn kleurseizoen en ik koop alleen kleding die daar goed in past
  • Ja, maar wel op gevoel. Ik weet mijn kleurseizoen niet.
  • Meestal wel, maar als een kledingstuk heel leuk is koop ik het gewoon.
  • Ik zou niet weten welke kleuren mij wel en niet goed staan
  • Nee, boeit me gewoon 0.
  • Nee, ik zie er graag op mijn lelijkst uit.

0 stemmers

1 like