Stel je persoonlijke vraag #47

Werkt bij: FarmVille.

4 likes

Ik mis de optie

Alles staat me goed

31 likes

Que?

Heb jij een vooroordeel over mensen die boulderen

• Ja sws sorry not sorry
  • Nee joh
  • Doe ik zelf
  • Misschien een beetje

0 stemmers

1 like

Misschien een beetje, maar ik doe het ook wel eens zelf.

3 likes

Ik ken alleen maar leuke mensen die boulderen dus ja een positief vooroordeel.

2 likes

zou wel willen dat die dr oetker kwarktaarten uit het assortiment gehaald worden, echt smakeloos zijn die

3 likes

Zonder van tevoren te Googlen:
Je krijgt een gratis reis naar de North Sentinel Island aangeboden. Ga je?

• Ja, ik zeg geen nee tegen vakantie
  • Nee dank je!

0 stemmers

4 likes

Dit gaf wel een beetjr weg dat het antwoord nee moest ziin :joy:

33 likes

:nazar_amulet::nazar_amulet::nazar_amulet:

1 like

Hahaha oeps!

3 likes

Is je Navidad Feliz?

7 likes

Ehm ja!!!

3 likes

In de zomer kan ik alles aan. In de winter is “op gevoel” dat ik in de spiegel kijk en denk “ik lijk al drie dagen dood”.

4 likes

Ja alles wat pastel achtige tinten zijn - in de winter. Dan lijkt het echt alsof ik zo een kist in kan :skull_and_crossbones:

2 likes

Met mijn haarkleur vloeken sommige dingen gewoon heel erg dus daar let ik wel op

Ga maar extra hard meehuilen als straks bindend referenda erdoor heen komt en dit de eerste is :smiling_face_with_tear:

2 likes

Als je nu een nieuwe telefoon/laptop/ander stuk technologie zou moeten kopen, en je zou kunnen kiezen voor een kleurrijk design zoals het onderstaande (maar dan niet dat het enorm groot/onpraktisch is) in plaats van het gestroomlijnde wat je nu veel ziet, zou je dat dat doen? (het is verder gewoon up to date met nu en werkt dus hetzelfde)

• Jaaaaa
  • Misschien
  • Nou nee

0 stemmers

4 likes

Ik heb dit dus met Teams. Ik zie in de spiegel heus wel dat ik bleek ben, maar dan zie ik mezelf in de camera op Teams en dan lijk ik wel al overleden? Maakt niet uit in wat voor licht ik zit, Ghost Mode gaat aan :headstone:

12 likes

Mijn vriend en al zijn vrienden boulderen en voldoen precies aan het stereotype

6 likes