Werkt bij: FarmVille.
Ik mis de optie
Alles staat me goed
Que?
Heb jij een vooroordeel over mensen die boulderen
- Ja sws sorry not sorry
- Nee joh
- Doe ik zelf
- Misschien een beetje
0 stemmers
Misschien een beetje, maar ik doe het ook wel eens zelf.
Ik ken alleen maar leuke mensen die boulderen dus ja een positief vooroordeel.
zou wel willen dat die dr oetker kwarktaarten uit het assortiment gehaald worden, echt smakeloos zijn die
Zonder van tevoren te Googlen:
Je krijgt een gratis reis naar de North Sentinel Island aangeboden. Ga je?
- Ja, ik zeg geen nee tegen vakantie
- Nee dank je!
0 stemmers
Dit gaf wel een beetjr weg dat het antwoord nee moest ziin
Hahaha oeps!
Is je Navidad Feliz?
Ehm ja!!!
In de zomer kan ik alles aan. In de winter is âop gevoelâ dat ik in de spiegel kijk en denk âik lijk al drie dagen doodâ.
Ja alles wat pastel achtige tinten zijn - in de winter. Dan lijkt het echt alsof ik zo een kist in kan
Met mijn haarkleur vloeken sommige dingen gewoon heel erg dus daar let ik wel op
Ga maar extra hard meehuilen als straks bindend referenda erdoor heen komt en dit de eerste is
Als je nu een nieuwe telefoon/laptop/ander stuk technologie zou moeten kopen, en je zou kunnen kiezen voor een kleurrijk design zoals het onderstaande (maar dan niet dat het enorm groot/onpraktisch is) in plaats van het gestroomlijnde wat je nu veel ziet, zou je dat dat doen? (het is verder gewoon up to date met nu en werkt dus hetzelfde)
- Jaaaaa
- Misschien
- Nou nee
0 stemmers
Ik heb dit dus met Teams. Ik zie in de spiegel heus wel dat ik bleek ben, maar dan zie ik mezelf in de camera op Teams en dan lijk ik wel al overleden? Maakt niet uit in wat voor licht ik zit, Ghost Mode gaat aan
Mijn vriend en al zijn vrienden boulderen en voldoen precies aan het stereotype