Pindakaas, maar dat gaat vooral in de havermout, koekjes, satesaus, curry etc.
Hummus
Vaak kokosbrood hier
Uit de garage met een verlengkabel. Ik doe de autodeur dan dicht maar niet in het slot, door de rubbers in de autodeur sluit de deur genoeg af om de warmte binnen te houden.
Ben echt blij dat mijn auto voorruitverwarming heeft. Dus zeg maar hele dunne draadjes in de ruit. Nooit meer krabben.
Jaloers
als ik een ding haat… maar goed in de kou op een station staan is ook nie fijn.
Als je een pakket aanneemt van de buren, dan:
- Dan breng ik 'm nog binnen een dag naar de buren
- Dan wacht ik net zo lang tot zij 'm op komen halen
- Dan wacht ik enkele dagen, daarna ga ik zelf langs om 'm te brengen
0 stemmers
Als je buiten bent en het is koud, krijg je dan eerder koude voeten of koude handen?
- Koude voeten
- Koude handen
0 stemmers
Afhankelijk of ik handschoenen draag
Vinden jullie tiramisu taart?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Que?
Is tiramisu een soort van taart. Ik moest ook 3x lezen voor ik hem snapte.
Nee, maar ik had op mijn verjaardag tiramisu taart dus toen wel ![]()
Hahahaha wow😂
Ben jij blij met goedkope geurstokjes van bvb. de Action als klein cadeautje? (Bij een Secret Santa of zo, ik zeg maar iets)
- Ja super leuk!
- Gewoon leuk
- Hmm. Niet per se maar een gegeven paard kijk je niet in de bek.
- Gewoon nee
- Verschrikkelijk. Gaat direct in de vuilbak/naar de kringwinkel
0 stemmers
(Ik ben niet aan het overwegen dit te kopen. Vind het zelf echt verschrikkelijk.)
Nee, maar alleen omdat ik die geuren vaak echt heel vies vind en er hoofdpijn van krijg
Heb met regelmaat daar wel eens lekkere stokjes gekocht, anders zijn ze handig voor op het toilet.
Nou ik moet zeggen dat ik sommige geurkaarsen van Hema best lekker vind en die zijn rond dr 4 euro. Blossom en Linnen raad ik persoonlijk aan.
Geurstokjes bij HEMA zijn 15 euro en bij de action 2 euro. Nou dat verschil ruik je ook wel
Ik bedoel geurkaarsen, staat ook in mijn berichtje. Die heb je al voor ± 4 euro, maar als de vrager specifiek om geurstokjes vraagt heb je ook niet veel aan mijn post. Bedenk ik me nu pas. ![]()
Kan het altijd wel op het toilet kwijt. Maar zou het zelf niet zo snel geven, want geur is toch iets heel persoonlijks. Goedkoop of duur maakt niet uit.