Ik zou ook echt weer die flip phone willen
Niet bewust met meer dan toegestaan is, maar heb weleens onderweg naar huis gedacht hm dat laatste wijntje had ik misschien beter kunnen laten staan.
Jaa ik zag laats paarse oortjes met van dat doorzichtige plastic. Zo 90s love it.
Wat is het vooroordeel? Ik ken wel iemand die bouldert dus benieuwd of die daaraan voldoet haha
Om 6:30u de auto aanzetten, de ruiten krabben en daarna gelijk wegrijden. Note: dus niet auto aanzetten, binnen rustig koffie drinken/ontbijten/tandenpoetsen.
- Aso
- Beetje aso, maar begrijpelijk
- Niet aso
- Geen mening
- Anders
0 stemmers
Ik mis geloof ik iets, wat zou hier aso aan moeten zijn?
Ik voel me altijd bezwaard - sta soms om 6u al te krabben - maar als mijn motor niet warm wordt krijg ik het condens binnen gewoon niet weg
Dit is volgens mij voor de meeste auto’s de enige manier om veilig weg te kunnen rijden. Anders zie je niets als je vertrekt.
Ja inderdaad, dit heb ik ook. Snap dat het wellicht aso is, maar anders moet ik zittend in mijn auto met de motor aan wachten tot het condens weg is. Dan liever de motor aan terwijl ik sta te krabben.
Maar wat dan? Het geluid? Of de uitlaatgassen (want als dat als aso gezien wordt kun je beter stoppen met autorijden)?
Ik doel op geluid idd! Maar zo te zien aan de poll en de reacties maak ik het groter/erger dan nodig is.
Dit, anders sta je eerst te krabben, en dan zit je daarna alsnog 10 minuten in je auto te wachten totdat je weg kan rijden
Ik snap nog steeds niet wat er aso aan zou zijn, je auto aanzetten en dan koffie gaan drinken is toch echt verspilling en maakt ook geluid. Krabben moet nou eenmaal. Zo’n spray helpt wel echt trouwens!
Ja, dus het maakt geen verschil: of je nou in je auto zit te wachten met de motor aan tot het veilig is om weg te rijden of tijdens het krabben al de motor aan hebt. Is ook efficiënter en het moet toch gebeuren he
Huh maar dit is toch gewoon hoe het auto krabben werkt? Ik snap niet wat het alternatief zou zijn?
Edit: oh dat je ruit ontdooit omdat je auto warm wordt terwijl jij binnen zit.
Zo’n doek over je auto
Bij onze auto hoeft de motor niet te draaien tijdens het krabben. Dus krabben, dan een sponsje over de binnenruiten en daarna pas de motor aan en wegrijden. Volgens mij ging de vraag om dat extra stukje, of je de motor aan of uit moet doen. Vind het overigens niet aso als de motor wel draait tijdens het krabben.
Hahaha, dat vind ik echt iets voor mensen met symmetrisch ingedeelde vensterbanken
Mijn tip voor krabben is trouwens om met een zakje met warm water je ruit te poetsen. Dan smelt het veel sneller!! Geen koken water ofcourse.
Ik vraag me af wat de meewaarde ervan is.
SoeVerEinItEIt