Stel je persoonlijke vraag #47

Omdat het al een paar keer glad is geweest, ben jij al gevallen met dit gladde weer?

• Nee
  • Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Bijna

0 stemmers

2 likes

Ben ook nog niet echt buiten geweest terwijl het glad was maar ga zo maar werk dus zal het nu wel over mezelf hebben uitgeroepen.

Het valt tot nu toe meer hoe glad het is. Zou alleen geen sprintje trekken nu

2 likes

Mn nieuwe wekker is sinds die kou auto krabbende buren, de motor aan lijkt me weinig verschil maken dan en als t voor jou sneller of handiger is gewoon lekker doen.

Soms vraag ik me wel af of sommige mensen gewoon inefficiƫnt krabben ofzo, die lijken wel een kwartier bezig.

2 likes

omg toen ik een relatie kreeg gingen allemaal collega’s dat opeens doen ik vond dat zo raar???

3 likes

Nee maar ik ben nu wel geĆÆnspireerd om mijn vriend die sinds kort een relatie heeft en heel lang vrijgezel was een kaart te sturen voor de extra cringe (en omdat ik waarschijnlijk heel vaak per ongeluk de naam van z’n ex ga zeggen maar kom op Anne en Anna is vragen om problemen en ik heb geen goed werkende ezelsbrug gevonden :sweat_smile::smiling_face_with_tear::grimacing:)

9 likes

Ik zou willen van niet maar ik zei letterlijk maandag gefeliciteerd tegen mijn zusje toen ze vertelde dat het aan was met haar date. :sob:
Maar volgens mij zeg ik dat normaal niet, eerder iets als ā€˜wat leuk voor je’.

Als An-na de tweede is heb je daar je ezelsbrug.

42 likes

Helaas niet :joy::joy:

1 like

De A zit eerder in het alfabet dan de E

6 likes

Ik snapte echt niet dat jij je partner een kaartje ging sturen omdat hij sinds kort een relatie met jou had :joy:

11 likes

Vind dat hetzelfde als ā€œtrots op jouā€ zeggen als iemand zwanger is.

En voordat iemand weer gaat zeuren: jaaaa er zijn situaties waar het wel bij past

5 likes

Hahahahaha sorry @crazyvibes maar ik denk dat ik deze beter onthoud. Maar dan wel dat ik idd amicaal begin met An en dan keihard in mn hoofd iemand NEEE hoor roepen :joy::joy::joy::joy:
Dit wordt perfect en helemaal niet raar

@Kauai wel goed kerstcadeau voor m’n partnervriend :joy::joy::star_struck::star_struck::star_struck:

5 likes

Koosnaampje Annie kan altijd

4 likes

Je hebt een nieuwe baan en gaat je huidige opzeggen. Wanneer doe je dit?

• Zodra je gehoord hebt dat je bent aangenomen
  • Zodra je een gesprek hebt gehad met hr en alles is besproken (begindatum, salaris, etc)
  • Zodra het contract is ondertekend

0 stemmers

Ik heb woensdag een gesprek met hr in de namiddag en wil het liefst donderdag opzeggen, omdat dan de meeste collega’s aanwezig zijn. Veel vriendinnen adviseren pas ontslag te nemen als ik echt getekend heb.

1 like

Officieel ontslag indienen zou ik pas doen na het tekenen, maar aangeven dat ik ga vertrekken bij m’n leidinggevende zou ik doen na het arbeidsvoorwaardengesprek.

7 likes

Ik werk bij een klein bedrijf en heb geen leidinggevende. Enige die boven me staat is de directeur, dus dan is het meteen officieel? Gelukkig ga ik nu wel naar een groter bedrijf :sweat_smile:

3 likes

Volgens mij is het pas officieel als jij je ontslagbrief inlevert of iets tekent waar staat dat je je ontslag indient toch?

3 likes

Ik ook

35 likes

Er zat (door vakanties) ruim 3 weken tussen mijn onderhandeling en tekenen van contract. Heb tot die tijd stijf mij lippen op elkaar gehouden bij mijn vorige werkgever.

4 likes