ik hoorde dat het blaasontsteking kan veroorzaken. ik wist niet of ik het moest geloven maar ik had dat vroeger heel vaak dus ik ben toen gestopt met dragen voor de zekerheid
Heb jij een recept dat je met niemand deelt omdat het āgeheimā is?
- Nee hoor iedereen mag koken wat ik kook
- Ja eentje
- Ja meerdere
0 stemmers
Mijn recepten staan gewoon op de doosjes en zakjes van Knorr en de AH verspakketten, dus geen probleem
Nee maar mijn recepten zijn wel āeen beetje van dit en een beetje van datā dus kan nooit vertellen hoeveel er precies in zit.
Mijn moeder heeft het contact met mij verbroken maar doet nu wel overal zielig dat kerst niet meer is geweest wat het ooit was en moet ze benoemen dat ze gelukkig lieve stiefkinderen heeft van haar vriend die wel energie in haar steken.
Heb je een collega waarvan je blij zou zijn als hij/zij weggaat?
- Ja, een collega
- Ja, meerdere collegaās
- Nee, ik kan met iedereen goed
- Nee, ik werk niet/eigen baas/anders
0 stemmers
Ben je makkelijk beinvloedbaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo makkelijk dat ik door de poll hierboven even ging overwegen of ik moet stoppen met strings dragen.
Mijn familie en de familie van mijn vriend wonen zo ver van elkaar vandaan dat we sinds we samen zijn gewoon elke kerst samen met onze eigen familie vieren, en dat we elk jaar wisselen in welke plek we oud en nieuw vieren. Ging eigenlijk heel organisch en werkt prima voor ons! Voor de rest is kerst met mijn familie heel chill.
Ik had een aangetrouwd familielid en die maakte echt een fantastisch dessert maar dat was ook geheim en nu is ze dood en denk ik alleen maar⦠wie doet zoiets nu moet ik het leven door zonder dit dessert omdat jij de pijp uitgaat
Rude as fuck
En de overdrage van het recept stond niet opgenomen in haar testament oid?
Nu wil ik ook weten wat het dessert was
Ik had dit laatst. Had echt bijna de slingers opgehangen.
Hahahaha ik ook
![]()
Met mijn familie nooit gezeik maar met de schoonfamilie elk jaar. Dan heeft die weer ruzie met die of praat die niet met die. Zo onwijs ongezellig word eens volwassen joh.
Ik vind dit altijd zo aandachttrekkerig overkomen. Owww het is een geheim familie recept dus ik ga het echt niet delen. Je bent Coco-Cola niet.
Dit doen wij ook. Ieder lekker met de eigen familie. Dit jaar is het voor kerst natuurlijk weekend, dus wij vieren in het weekend kerst uitgebreid met zān 2en.
Vond dat met mijn ex altijd zo irritant. Eerste kerstdag deden we bij mij en 2e kerstdag met zijn kant van de familie, moesten we weer 1.5 uur in de auto zitten. Ik was altijd de enige die de dag na kerst gewoon weer moest werken, maar wilde ook geen partypooper zijn door op tijd weg te gaan. Ben blij dat mijn 2e kerstdag nu gewoon relaxt is.
Mijn oma liet nooit iemand mee kijken in de keuken en daardoor weet niemand hoe ze dingen precies als oma moeten maken
De recepten hebben we, maar als er bijv voor een taart staat x aantal suiker deed ze net even iets meer of minder. Dus elke poging smaakt nu anders ![]()
En jij zelf?
Mijn oma had een overheerlijke slagroomtaart volgens de hele familie maar die heeft ze ook mee het graf in genomen