Que?
Is tiramisu een soort van taart. Ik moest ook 3x lezen voor ik hem snapte.
Nee, maar ik had op mijn verjaardag tiramisu taart dus toen wel
Hahahaha wow😂
Ben jij blij met goedkope geurstokjes van bvb. de Action als klein cadeautje? (Bij een Secret Santa of zo, ik zeg maar iets)
- Ja super leuk!
- Gewoon leuk
- Hmm. Niet per se maar een gegeven paard kijk je niet in de bek.
- Gewoon nee
- Verschrikkelijk. Gaat direct in de vuilbak/naar de kringwinkel
0 stemmers
(Ik ben niet aan het overwegen dit te kopen. Vind het zelf echt verschrikkelijk.)
Nee, maar alleen omdat ik die geuren vaak echt heel vies vind en er hoofdpijn van krijg
Dat zijn echt van die dingen die uiteindelijk alleen maar stof staan te vangen dus van mij hoeft het niet
Heb met regelmaat daar wel eens lekkere stokjes gekocht, anders zijn ze handig voor op het toilet.
Nou ik moet zeggen dat ik sommige geurkaarsen van Hema best lekker vind en die zijn rond dr 4 euro. Blossom en Linnen raad ik persoonlijk aan.
Geurstokjes bij HEMA zijn 15 euro en bij de action 2 euro. Nou dat verschil ruik je ook wel
Ik bedoel geurkaarsen, staat ook in mijn berichtje. Die heb je al voor ± 4 euro, maar als de vrager specifiek om geurstokjes vraagt heb je ook niet veel aan mijn post. Bedenk ik me nu pas.
Kan het altijd wel op het toilet kwijt. Maar zou het zelf niet zo snel geven, want geur is toch iets heel persoonlijks. Goedkoop of duur maakt niet uit.
Ja ik ben eerlijk gezegd ook zo klaar met dit soort cadeaus. Voor de Sinterklaas enzo geven we elkaar altijd dit soort meuk maar echt van mij hoeft het gewoon niet meer Het is voor mij al cadeau genoeg als ik niks hoef te kopen/bedenken haha.
vind jij een dobbelspel voor sinterklaas/kerst leuk? ik denk namelijk altijd dat niemand dat echt waardeert
- ja leuk
- mwah/kan ermee door
- nee stom
- nvt/nooit gespeeld/oid
0 stemmers
Niet voor de cadeaus maar wel gewoon de gezelligheid. Al heb ik dat ook zonder dobbelspel
oh 3 stemmen en mijn theorie valt al in het water
Ik heb dit ooit met een groepje volwassenen gedaan en toen begon het heel gezellig maar op het einde moest iemand huilen omdat ze zo’n soort poppetje nét niet kreeg:
Toen sloeg de sfeer wel om
Nav het schoonfamilie topic, is er bij jou veel gezeik rondom kerst met familie?
- Nee gelukkig niet zeg
- Mwah een beetje gedoe
- Ja
0 stemmers
Voordeel van geen schoonfamilie! (Mijn schoonvader leeft niet meer en met mijn schooenmoeder is al jaren geen contact. Wat op zichzelf een verdrietige situatie is maar scheelt wel gezeik.)
Deze poll gaat niet per se over schoonfamilie, maar gewoon familie