Nou ik moet zeggen dat ik sommige geurkaarsen van Hema best lekker vind en die zijn rond dr 4 euro. Blossom en Linnen raad ik persoonlijk aan.
Geurstokjes bij HEMA zijn 15 euro en bij de action 2 euro. Nou dat verschil ruik je ook wel
Ik bedoel geurkaarsen, staat ook in mijn berichtje. Die heb je al voor ± 4 euro, maar als de vrager specifiek om geurstokjes vraagt heb je ook niet veel aan mijn post. Bedenk ik me nu pas. ![]()
Kan het altijd wel op het toilet kwijt. Maar zou het zelf niet zo snel geven, want geur is toch iets heel persoonlijks. Goedkoop of duur maakt niet uit.
Ja ik ben eerlijk gezegd ook zo klaar met dit soort cadeaus. Voor de Sinterklaas enzo geven we elkaar altijd dit soort meuk maar echt van mij hoeft het gewoon niet meer
Het is voor mij al cadeau genoeg als ik niks hoef te kopen/bedenken haha.
vind jij een dobbelspel voor sinterklaas/kerst leuk? ik denk namelijk altijd dat niemand dat echt waardeert
- ja leuk
- mwah/kan ermee door
- nee stom
- nvt/nooit gespeeld/oid
0 stemmers
Niet voor de cadeaus maar wel gewoon de gezelligheid. Al heb ik dat ook zonder dobbelspel
oh 3 stemmen en mijn theorie valt al in het water
Ik heb dit ooit met een groepje volwassenen gedaan en toen begon het heel gezellig maar op het einde moest iemand huilen omdat ze zoân soort poppetje nĂ©t niet kreeg:
Toen sloeg de sfeer wel om ![]()
Nav het schoonfamilie topic, is er bij jou veel gezeik rondom kerst met familie?
- Nee gelukkig niet zeg
- Mwah een beetje gedoe
- Ja
0 stemmers
Voordeel van geen schoonfamilie! (Mijn schoonvader leeft niet meer en met mijn schooenmoeder is al jaren geen contact. Wat op zichzelf een verdrietige situatie is maar scheelt wel gezeik.)
Deze poll gaat niet per se over schoonfamilie, maar gewoon familie
Ik heb gewoon gezegd mijn familie 1e kerstdag, schoonfamilie 2e kerstdag en volgend jaar draaien we het om en verbazingwekkend genoeg stemden 2 families daar mee in ![]()
Ja en Nee want geen contact met die losers dus dat scheelt. Maar wel gezeik all year round ![]()
Met mijn familie nooit gezeik en kerst is voor ons gezin.
Het plannen en organiseren valt wel mee maar gezellig is het nooit
Ik vind het vooral stom omdat iedereen onzin gaat kopen. Maar vorige keer hebben we het gedaan met spullen die je niet meer wilde/niet had gebruikt en dat was best een succes! Iemand had allemaal testers van âdureâ merken maar niet gebruikt vanwege allergie, iemand had lipstick die toch niet haar kleur waa, anderen kwamen met boeken of dingen voor in huis. Als je dan iets krijgt wat je niet helemaal geweldig vindt (accessoire voor in huis) is het ook niet erg want het is geen verspilling. En gaat ie daarna gewoon alsnog naar de kringloop
![]()
![]()
Bedenk me nu; voor toekomst misschien leuk om een thema te verzinnen. (Ik heb genoeg spullen in huis die ik weg zou kunnen geven dat ik kan opdelen in themas
)
Niet met mijn familie want die zeggen kind doe lekker wat je wil maar verder⊠![]()
Lange uiteenzetting van het regelen van kerst in mijn familie:
Het lijkt dit jaar een klein beetje soepel te gaan, maar dat is eindelijk na 5 jaar zeggen âpietje in de schoonfamilie is jarig, kunnen we daar rekening mee houden qua dag? Graag kerstavond vrij latenâ en dan puntje bij paaltje is iedereen het vergeten âoh nee dat wist ik niet meer hoor, volgende keer duidelijker zeggen aubâ âIk dacht dat je juist Kerstavond kon?â of wordt gezegd âWij doen altijd en elk jaar kerstavond x dus kunnen geen y doenâ. Nu is volgens mij de dag wel rond. Al kan in onze familie echt heel goed iemand een week van te voren zeggen âkunnen we toch anders op Eerste Kerstdag afspreken?â Waardoor het gezeik opnieuw begint ![]()
![]()
Dan is de plek de volgende horde. đ« Ik vind dat dat een beetje mag rouleren in de familie. Maar daar is niet iedereen het mee eens.
En dan nog het eten. Wij doen altijd simpel iedereen wat maken en beetje verdeling tussen ânormaal etenâ en toetjes. Fijn als iedereen wat anders meeneemt.
Dan heb je al op tijd gezegd âwij willen pompoensoen makenâ. Komt er iemand toch nog week later âwij nemen lekker pompoensoep meeâ.
Echt kill me know. Elk jaar opnieuw dit bovenstaande.
Normaal was het altijd zon vreselijk gezeik ivm mijn schoonmoeder die in Engeland woont en alleen zit, maar dit jaar komt ze voor het eerst het bij ons in Nederland vieren en daar ben ik wel heel erg blij mee. Dan zitten we gewoon met zn allen samen als familie en hoeft er niemand alleen te zijn.
Geloven jullie in bepaalde complottheorieën?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, welke geloven jullie in?