Zie nu voor me dat ze letterlijk een taart op haar grafkist lag. En langzaam naar beneden in het graf gaat met die taart op de kist
Aangezien het nu helemaal in opspraak is vroeg ik me af wie ooit wel eens van Sunneklaas heeft gehoord. Ik had er dus nog nooit van gehoord. Maar na die beelden van pownews en een beetje googlen vind ik het echt bizar dat dit bestaat en gedoogd word en mag bestaan.
Kende jij het feest âsunneklaasâ al?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja echt al jaren geleden was er ook eens een VICE artikel over
Ik vond het echt bizar om te zien hoe de jongens van pownews achtervolgd en belaagd werden, vervolgens echt hard bewust aangereden & dat de politie van Ameland letterlijk niks doetâŚ
Aan de andere kant denk ik laat die 4000 mensen die elkaar allemaal kennen gewoon lekker hun feest vieren, zij vinden het leuk, wij snappen het niet, boeiend.
Moeten wel van journos afblijven, maar dat gezeik van ~maar de vrouwen daar dan~ terwijl die helemaal niet hebben aangegeven dat ze het niet leuk vinden of âhulpâ van de vaste kade willen.
Brutalen hebben de halve wereld
- Ja klopt
- Nee klopt niet
0 stemmers
Is dit terecht?
- Ja als je iets wil moet je je mond opentrekken
- Nee, het zou anders moeten zijn
0 stemmers
Nou als er dus zulke aparte dingen gebeuren als achtervolging en aanrijding en dat dat dan allemaal maar mag van de politie vraag ik me oprecht af wat voor een debiel feest het is. Ook dat niemand op het eiland mag, alles gesloten word & dat vrouwen niet op straat mogen zijn. Ik vind het alles bij elkaar gewoon zĂł bizar dat het bestaat.
Dat is geen onderdeel van het feest hè. Dat was een (verkeerde) reactie op de aanwezigheid van PowNed. Het is allemaal niet zo enorm heftig, dat âmag het huis niet uitâ is ook niet zo bloedserieus.
Dan is de andere helft van de wereld toch voor niet brutalen.
Nee die is voor mooie mensen ![]()
Maar het feit dat het door de politie gedoogd werd door het feest zegt toch genoeg? Waarom werd niemand opgepakt? Waarom werden er geen aangiftes aangenomen?
Idk ik werk niet bij de politie Ameland.
Wilders lievelingsnummer is âBack to blackâ van Amy Winehouse
Dit
- Is echt zijn lievelingsnummer
- Is een âââgrappigâââ protest voor Zwarte Piet
0 stemmers
Vrijpostig
alleen brutale aap
nou je kunt ook aan anderen vragen wat zij willen
Vind je de hippies van deze tijd egocentrisch en wereldvreemd?
- Ja
- Wel egocentrisch niet wereldvreemd
- Wel wereldvreemd niet egocentrisch
- Allebei niet
0 stemmers
Hoe definieer je een hippie van deze tijd?
Het type millennials wonend op Bali/Ibiza/Hawaii
Haha oke, dan ja!