Stel je persoonlijke vraag #47

Dat Jeffrey Epstein geen zelfmoord heeft gepleegd

Reddit
https://www.reddit.com › comments
What conspiracy theories are most likely true? : r/AskReddit

https://www.reddit.com/r/AskReddit/s/kCATdx5YDz

Vind dit soort topics ook altijd heel interessant haha

20 likes

Dan klopt antwoord in poll gelukkig nog steeds. Mijn is familie is perfect maar ben wel heel blij met ze.

1 like

Ik dacht dat ik het perfect geregeld had door ook het weekend rondom kerst te gebruiken, echt chefs kiss naar mezelf. Nu blijkt dat ik het iets beter had moeten communiceren/plannen, want met het huidige plan moeten wij om half 6 'S OCHTENDS vertrekken

5 likes

Wij zijn drie jaar geleden gestopt met ons conformeren aan andere mensen hun plannen. We trekken ons eigen plan om naar ouders en schoonouders op de koffie te gaan en zien dan wel of broers/zussen er zijn of niet.
Het was gewoon niet meer te doen ivm verschillende scheidingen en wie de kinderen dan wel of niet had, mensen die op afstand zijn gaan wonen en alleen mededelen “wij zijn er dan” etc. Wij moesten ons altijd maar schikken tussen twee families in naar de plannen van andere mensen en daar heb ik geen zin meer in.

16 likes

Dit vind ik echt een heel leuk idee! Wil gelijk ook zoiets organiseren met een groepje :grin:

3 likes

ik hoorde dat het blaasontsteking kan veroorzaken. ik wist niet of ik het moest geloven maar ik had dat vroeger heel vaak dus ik ben toen gestopt met dragen voor de zekerheid

Heb jij een recept dat je met niemand deelt omdat het “geheim” is?

• Nee hoor iedereen mag koken wat ik kook
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

Mijn recepten staan gewoon op de doosjes en zakjes van Knorr en de AH verspakketten, dus geen probleem

91 likes

Nee maar mijn recepten zijn wel “een beetje van dit en een beetje van dat” dus kan nooit vertellen hoeveel er precies in zit.

9 likes

Mijn moeder heeft het contact met mij verbroken maar doet nu wel overal zielig dat kerst niet meer is geweest wat het ooit was en moet ze benoemen dat ze gelukkig lieve stiefkinderen heeft van haar vriend die wel energie in haar steken.

12 likes

Heb je een collega waarvan je blij zou zijn als hij/zij weggaat?

• Ja, een collega
  • Ja, meerdere collega’s
  • Nee, ik kan met iedereen goed
  • Nee, ik werk niet/eigen baas/anders

0 stemmers

1 like

Ben je makkelijk beinvloedbaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Zo makkelijk dat ik door de poll hierboven even ging overwegen of ik moet stoppen met strings dragen.

34 likes

Mijn familie en de familie van mijn vriend wonen zo ver van elkaar vandaan dat we sinds we samen zijn gewoon elke kerst samen met onze eigen familie vieren, en dat we elk jaar wisselen in welke plek we oud en nieuw vieren. Ging eigenlijk heel organisch en werkt prima voor ons! Voor de rest is kerst met mijn familie heel chill.

5 likes

Ik had een aangetrouwd familielid en die maakte echt een fantastisch dessert maar dat was ook geheim en nu is ze dood en denk ik alleen maar… wie doet zoiets nu moet ik het leven door zonder dit dessert omdat jij de pijp uitgaat

Rude as fuck

50 likes

En de overdrage van het recept stond niet opgenomen in haar testament oid?

Nu wil ik ook weten wat het dessert was

1 like

Ik had dit laatst. Had echt bijna de slingers opgehangen.

1 like

Hahahaha ik ook :joy: :joy:

3 likes

Met mijn familie nooit gezeik maar met de schoonfamilie elk jaar. Dan heeft die weer ruzie met die of praat die niet met die. Zo onwijs ongezellig word eens volwassen joh.

2 likes