Ahh dat moet ook heel waardevol zijn! Oké ik ga het morgen weer eens vragen.
Het is voor mij 10 jaar geleden en nu heb je dus die puzzels, wikivragen die er toen niet waren. Alleen de digitale winkler prins hahaha. Die boeken gebruik je nauwelijks, worden per aflevering veranderd naar thema’s en kun je in de wachtruimte al eens bekijken (die kronieken boeken zijn oud en hatelijk).
uhmm over algemeen valt wel mee denk ik.
Spiriwibi wannabe hippie ibiza meiden oid
Zou jouw mening anders zijn als je partner vreemdgaat met:
Iemand die mooier is dan jij?
- Dit zou ik erger vinden
- Dit zou ik minder erg vinden
- Even erg
- Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg
0 stemmers
Iemand die minder mooi is dan jij?
- Dit zou ik erger vinden
- Dit zou ik minder erg vinden
- Even erg
- Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg
0 stemmers
Iemand van het andere geslacht dan waar hij/zij normaal op valt?
- Dit zou ik erger vinden
- Dit zou ik minder erg vinden
- Even erg
- Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg
0 stemmers
Iemand die een echt grote internationale bekendheid is?
- Dit zou ik erger vinden
- Dit zou ik minder erg vinden
- Even erg
- Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg
0 stemmers
Iemand die een B-list bekendheid is, maar wel internationaal?
- Dit zou ik erger vinden
- Dit zou ik minder erg vinden
- Even erg
- Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg
0 stemmers
Iemand die heel bekend is in Nederland/Vlaanderen?
- Dit zou ik erger vinden
- Dit zou ik minder erg vinden
- Even erg
- Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg
0 stemmers
Iemand die een B-list bekendheid is in NL/BE?
- Dit zou ik erger vinden
- Dit zou ik minder erg vinden
- Even erg
- Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg
0 stemmers
poll geïnspireerd door een koortsdroom waarin m’n man vreemdging en mijn wereld instortte tot hij zei dat het met Margot Robbie was en ik in mijn droom zoiets had van ‘oh ja, nee dat snap ik wel eigenlijk, zand erover’
![]()
![]()
![]()
Edit:
Ik zou jaloers zijn, zij is echt mijn girl crush
Ja maar de hippies van de vroegere tijd ook.
Voor mij zijn hippies van die mensen die op 40+ nog steeds wekelijks naar psytrance (goa) feestjes gaan, vaak een busje hebben waarmee ze rondtrekken. Kleurrijk beetje verwaarloosd uiterlijk. 99% van de tijd antivax. “Free spirit” maar toch vrij conservatief in hun denken.
Ik ken echt te veel van deze types.
Ik vind het moeilijk want als hij vreemdgaat met iemand die knapper is voel ik me onzeker over mijn uiterlijk, en niet aantrekkelijk genoeg voor hem ofzo en als hij zou vreemdgaan met iemand die lelijker is dan is er waarschijnlijk iets mis met onze relatie of met mijn persoonlijkheid in zijn ogen en dat is eigenlijk net zo erg of niet erger
En toch vind ik het eerste erger, en kan eigenlijk niet goed uitleggen waarom. Ik denk dat als ze vreemdgaan met een mooier iemand je je meer bedreigd voelt omdat het uiterlijk dan sowieso beter is, en daar kan je niet zoveel aan doen. Terwijl als er op een persoonlijk vlak iets mis zit kan je dat misschien nog samen oplossen ofzo. Of relativeren dat het dan gewoon verschillen waren tussen jullie twee waardoor hij naar een ander ging. Als iemand niet meer tot je aangetrokken is en een jonger, knapper iemand ofzo zoekt, kan je daar gewoon zo weinig aan doen. Daarom vind ik het erger denk ik. Niet dat je dan nog door zou willen met die persoon maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel haha.
Al is er vooral wat mis met hem natuurlijk.
Haha ja vandaar ook mijn disclaimer aan het eind ![]()
Ik heb gestemd dat ik vreemdgaan sowieso niet erg vind omdat ik een open relatie heb maar dan is het ook niet echt vreemdgaan natuurlijk. Zou het wel naar vinden als iemand zich niet aan de afspraken houdt die we daarover gemaakt hebben maar die hebben vooral te maken met onze onderlinge communicatie dus dan zou het me niet uitmaken met wie of hoe diegene eruit ziet
Mijn ex heeft mij verlaten voor iemand die ik lelijker vind dan mij. En dat vond ik t ergste. Bij een upgrade zou ik denken ah ja snap ik wel. Maar hierbij dacht ik echt sorry maar je dumpt mij met het verhaal dat ik niet goed genoeg ben en dan kom je aanpappen met dat. Ja doei zeg gewoon eerlijk dat ik te leuk voor je was.
Het liefst zou ik willen dat als mijn vriend al vreemd zou gaan dat het dan met een man is. Want dan ligt het tenminste echt niet aan mij
Deze mensen lachen om discriminerende grapjes. Maar kanker gaat ineens te ver typisch.
Dit is toch precies waar hij om bekend staat. Harde grappen die vaak op het randje of erover zijn. Volgens mij heeft hij ook een keer gezegd dat hij vindt dat je overal grappen over moet kunnen maken. Daar kun je het mee eens zijn of niet maar het is hoe hij zijn shows maakt.
Snap nooit dat men zo geraakt kan worden door een grap in een comedy show
Op welke leeftijd ongeveer vonden jullie jezelf het mooist?
- 16 - 19
- 20-25
- 25- 29
- 30-35
- 35-39
- 40-45
- Anders
0 stemmers
Typisch Ricky Gervais ook, kan er bij hem echt alleen nog maar even met mijn ogen om rollen en daarna mijn schouders over ophalen
Ik heb mezelf nog nooit mooi gevonden