Ben je makkelijk beinvloedbaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je makkelijk beinvloedbaar?
0 stemmers
Zo makkelijk dat ik door de poll hierboven even ging overwegen of ik moet stoppen met strings dragen.
Mijn familie en de familie van mijn vriend wonen zo ver van elkaar vandaan dat we sinds we samen zijn gewoon elke kerst samen met onze eigen familie vieren, en dat we elk jaar wisselen in welke plek we oud en nieuw vieren. Ging eigenlijk heel organisch en werkt prima voor ons! Voor de rest is kerst met mijn familie heel chill.
Ik had een aangetrouwd familielid en die maakte echt een fantastisch dessert maar dat was ook geheim en nu is ze dood en denk ik alleen maar⊠wie doet zoiets nu moet ik het leven door zonder dit dessert omdat jij de pijp uitgaat
Rude as fuck
En de overdrage van het recept stond niet opgenomen in haar testament oid?
Nu wil ik ook weten wat het dessert was
Ik had dit laatst. Had echt bijna de slingers opgehangen.
Hahahaha ik ook
Met mijn familie nooit gezeik maar met de schoonfamilie elk jaar. Dan heeft die weer ruzie met die of praat die niet met die. Zo onwijs ongezellig word eens volwassen joh.
Ik vind dit altijd zo aandachttrekkerig overkomen. Owww het is een geheim familie recept dus ik ga het echt niet delen. Je bent Coco-Cola niet.
Dit doen wij ook. Ieder lekker met de eigen familie. Dit jaar is het voor kerst natuurlijk weekend, dus wij vieren in het weekend kerst uitgebreid met zân 2en.
Vond dat met mijn ex altijd zo irritant. Eerste kerstdag deden we bij mij en 2e kerstdag met zijn kant van de familie, moesten we weer 1.5 uur in de auto zitten. Ik was altijd de enige die de dag na kerst gewoon weer moest werken, maar wilde ook geen partypooper zijn door op tijd weg te gaan. Ben blij dat mijn 2e kerstdag nu gewoon relaxt is.
Mijn oma liet nooit iemand mee kijken in de keuken en daardoor weet niemand hoe ze dingen precies als oma moeten maken De recepten hebben we, maar als er bijv voor een taart staat x aantal suiker deed ze net even iets meer of minder. Dus elke poging smaakt nu anders
En jij zelf?
Mijn oma had een overheerlijke slagroomtaart volgens de hele familie maar die heeft ze ook mee het graf in genomen
Zie nu voor me dat ze letterlijk een taart op haar grafkist lag. En langzaam naar beneden in het graf gaat met die taart op de kist
Aangezien het nu helemaal in opspraak is vroeg ik me af wie ooit wel eens van Sunneklaas heeft gehoord. Ik had er dus nog nooit van gehoord. Maar na die beelden van pownews en een beetje googlen vind ik het echt bizar dat dit bestaat en gedoogd word en mag bestaan.
Kende jij het feest âsunneklaasâ al?
0 stemmers
Ja echt al jaren geleden was er ook eens een VICE artikel over
Ik vond het echt bizar om te zien hoe de jongens van pownews achtervolgd en belaagd werden, vervolgens echt hard bewust aangereden & dat de politie van Ameland letterlijk niks doetâŠ
Aan de andere kant denk ik laat die 4000 mensen die elkaar allemaal kennen gewoon lekker hun feest vieren, zij vinden het leuk, wij snappen het niet, boeiend.
Moeten wel van journos afblijven, maar dat gezeik van ~maar de vrouwen daar dan~ terwijl die helemaal niet hebben aangegeven dat ze het niet leuk vinden of âhulpâ van de vaste kade willen.
Brutalen hebben de halve wereld
0 stemmers
Is dit terecht?
0 stemmers