Stel je persoonlijke vraag #47

nou je kunt ook aan anderen vragen wat zij willen

1 like

Vind je de hippies van deze tijd egocentrisch en wereldvreemd?

• Ja
  • Wel egocentrisch niet wereldvreemd
  • Wel wereldvreemd niet egocentrisch
  • Allebei niet

0 stemmers

1 like

Hoe definieer je een hippie van deze tijd?

13 likes

Het type millennials wonend op Bali/Ibiza/Hawaii

2 likes

Haha oke, dan ja!

9 likes

Oh lol die zou ik anders noemen

26 likes

Ik heb een collega met wie ik het niet zo goed kan vinden in professionele zin. Niet echt zelfde stijl en kunnen in elkaars allergie zitten. Maar ik vind haar wel echt een heel leuk mens!
Beetje apart

4 likes

Hoe dan?

1 like

Ja toevallig was ik daar 2 jaar terug op ā€œvakantieā€ en toen dacht ik ā€˜ah, lijkt me ecbt een leuk plekje voor tijdens de feestdagen’ maar daar kwam ik snel op terug na een rondje google :joy: Ik kon de man die ons toen ook hielp van het hotel niet meer normaal aankijken, zag al helemaal voor me hoe hij daar zou rondlopen op 5 dec :joy:

2 likes

Creedence Clearwater Revival

• Ken ik niet
  • Goed gerate
  • Underrated
  • Overrated

0 stemmers

Pink Floyd
  • Ken ik niet
  • Goed gerate
  • Underrated
  • Overrated

0 stemmers

The Grateful Dead

• Kut
  • Kenknie
  • Overrated
  • Prima band

0 stemmers

Fleetwood Mac

• Goed
  • Slecht
  • Overrated
  • Heb liever maccie
  • Wie???

0 stemmers

King Gizzard & the Lizard Wizard

• Leuk
  • Mwoh
  • Wat??
  • Overrated hipster meuk

0 stemmers

Ik heb er wel eens een film over gezien over sunneklaas. Ging toevallig ook over mensen die t feest niet kende en t daarom heel eng was.

Maar goed ik denk als ik daar iedereen zou kennen en dan met een aantal vrouwen in speciale huizen zou zitten dat ik t dan wel leuk zou vinden. Lekker kletsen met de meiden terwijl de jongentjes buiten spelen. Op 5 december wil ik ook helemaal niet na 8 uur buiten zijn veel te koud.

Nee en @Schaakmat ik kan het niet eens omschrijven maar karamel, lekker, chocolade iets achtig ik heb geen idee maar het was fantastisch maar goed het is inmiddels al jaren geleden dat ik het gegeten heb en ik weet ook niet meer hoe ze het noemde dus het is allemaal jammer

2 likes

Ik heb ze leren kennen door hipsters die tie-dye shirts vab ze droegen :joy:

1 like

Ik weet wel wie Fleetwood Mac zijn, maar ken de muziek niet. Heb een nummer wel eens gehoord, maar meer niet.

2 likes

In twee voor twaalf

• De beantwoorder zijn
  • De opzoeker zijn

0 stemmers

Omdat

• Ik daar minder slecht in zou zijn
  • Ik daar nog beter in zou zijn

0 stemmers

2 likes

Zou jij winnen?

• Ja!
  • Nee!

0 stemmers

Met wie van het forum vorm je een team:

• Zal ik je zeggen
  • Ga ik niet zeggen

0 stemmers

3 likes

Damn wat een vertrouwen

Ik ben wel een ramp met namen verhaspelen. Ik noem mensen die Van Dijk heten standaard de Dijk en ik heb het altijd over Klaas Dijkgraaf en Robert Dijkshof.

Als je dat kan corrigeren :clinking_glasses:

1 like

Mijn vader en ik hebben het er al lang over om mee te doen maar elke keer dat ik ervoor push durft hij niet. Watje.

4 likes

Vandaag was er een beantwoorder die echt helemaal niks wist. Ergerde me dood, ik wist ze bijna allemaal :clown_face:

1 like