Doe het stiekem! Voor ons.
Ik kan echt heel goed zoeken maar onder druk word ik mega-onhandig. Ik zou meedoen met mijn man want die heeft veel parate kennis (ook van random feitjes) maar hij bluft soms iets te hard dus dan kan ik hem bijsturen. En ik moet sowieso het anagram doen.
Zo’n collega had ik ook, kon echt qua werk niet met hem overweg en botste heel vaak met hem, maar buiten werk konden we het supergoed vinden
Mijn broer is van die laatste echt mega fan dus moest eens in de auto een soort shuffle aanhoren van hun muziek en dan zijn hele lofzangen erover. Is wel geinig maar dat heeft ‘t voor mij verpest hah
Dit is echt het leukste dat ik ooit met m’n vader heb gedaan. Dus DOEN! En nu hij er niet meer is extra speciaal dat ik professioneel beeld heb om terug te kijken en z’n stem te horen ![]()
Ahh dat moet ook heel waardevol zijn! Oké ik ga het morgen weer eens vragen.
Het is voor mij 10 jaar geleden en nu heb je dus die puzzels, wikivragen die er toen niet waren. Alleen de digitale winkler prins hahaha. Die boeken gebruik je nauwelijks, worden per aflevering veranderd naar thema’s en kun je in de wachtruimte al eens bekijken (die kronieken boeken zijn oud en hatelijk).
uhmm over algemeen valt wel mee denk ik.
Spiriwibi wannabe hippie ibiza meiden oid
Zou jouw mening anders zijn als je partner vreemdgaat met:
Iemand die mooier is dan jij?
- Dit zou ik erger vinden
- Dit zou ik minder erg vinden
- Even erg
- Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg
0 stemmers
Iemand die minder mooi is dan jij?
- Even erg
0 stemmers
Iemand van het andere geslacht dan waar hij/zij normaal op valt?
- Even erg
0 stemmers
Iemand die een echt grote internationale bekendheid is?
- Even erg
0 stemmers
Iemand die een B-list bekendheid is, maar wel internationaal?
- Even erg
0 stemmers
Iemand die heel bekend is in Nederland/Vlaanderen?
- Even erg
0 stemmers
Iemand die een B-list bekendheid is in NL/BE?
- Even erg
0 stemmers
poll geïnspireerd door een koortsdroom waarin m’n man vreemdging en mijn wereld instortte tot hij zei dat het met Margot Robbie was en ik in mijn droom zoiets had van ‘oh ja, nee dat snap ik wel eigenlijk, zand erover’
![]()
![]()
![]()
Edit:
Ik zou jaloers zijn, zij is echt mijn girl crush
Ja maar de hippies van de vroegere tijd ook.
Voor mij zijn hippies van die mensen die op 40+ nog steeds wekelijks naar psytrance (goa) feestjes gaan, vaak een busje hebben waarmee ze rondtrekken. Kleurrijk beetje verwaarloosd uiterlijk. 99% van de tijd antivax. “Free spirit” maar toch vrij conservatief in hun denken.
Ik ken echt te veel van deze types.
Als het dan zo nodig moet dan graag met iemand waarvan ik denk ‘dat doe je goed’
Ik vind het moeilijk want als hij vreemdgaat met iemand die knapper is voel ik me onzeker over mijn uiterlijk, en niet aantrekkelijk genoeg voor hem ofzo en als hij zou vreemdgaan met iemand die lelijker is dan is er waarschijnlijk iets mis met onze relatie of met mijn persoonlijkheid in zijn ogen en dat is eigenlijk net zo erg of niet erger
En toch vind ik het eerste erger, en kan eigenlijk niet goed uitleggen waarom. Ik denk dat als ze vreemdgaan met een mooier iemand je je meer bedreigd voelt omdat het uiterlijk dan sowieso beter is, en daar kan je niet zoveel aan doen. Terwijl als er op een persoonlijk vlak iets mis zit kan je dat misschien nog samen oplossen ofzo. Of relativeren dat het dan gewoon verschillen waren tussen jullie twee waardoor hij naar een ander ging. Als iemand niet meer tot je aangetrokken is en een jonger, knapper iemand ofzo zoekt, kan je daar gewoon zo weinig aan doen. Daarom vind ik het erger denk ik. Niet dat je dan nog door zou willen met die persoon maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel haha.
Al is er vooral wat mis met hem natuurlijk.
Haha ja vandaar ook mijn disclaimer aan het eind ![]()
Ik heb gestemd dat ik vreemdgaan sowieso niet erg vind omdat ik een open relatie heb maar dan is het ook niet echt vreemdgaan natuurlijk. Zou het wel naar vinden als iemand zich niet aan de afspraken houdt die we daarover gemaakt hebben maar die hebben vooral te maken met onze onderlinge communicatie dus dan zou het me niet uitmaken met wie of hoe diegene eruit ziet
Mijn ex heeft mij verlaten voor iemand die ik lelijker vind dan mij. En dat vond ik t ergste. Bij een upgrade zou ik denken ah ja snap ik wel. Maar hierbij dacht ik echt sorry maar je dumpt mij met het verhaal dat ik niet goed genoeg ben en dan kom je aanpappen met dat. Ja doei zeg gewoon eerlijk dat ik te leuk voor je was.
Het liefst zou ik willen dat als mijn vriend al vreemd zou gaan dat het dan met een man is. Want dan ligt het tenminste echt niet aan mij