Stel je persoonlijke vraag #47

Deze mensen lachen om discriminerende grapjes. Maar kanker gaat ineens te ver typisch.

6 likes

Dit is toch precies waar hij om bekend staat. Harde grappen die vaak op het randje of erover zijn. Volgens mij heeft hij ook een keer gezegd dat hij vindt dat je overal grappen over moet kunnen maken. Daar kun je het mee eens zijn of niet maar het is hoe hij zijn shows maakt.

8 likes

Snap nooit dat men zo geraakt kan worden door een grap in een comedy show

8 likes

Op welke leeftijd ongeveer vonden jullie jezelf het mooist?

• 16 - 19
  • 20-25
  • 25- 29
  • 30-35
  • 35-39
  • 40-45
  • Anders

0 stemmers

1 like

Typisch Ricky Gervais ook, kan er bij hem echt alleen nog maar even met mijn ogen om rollen en daarna mijn schouders over ophalen

Ik heb mezelf nog nooit mooi gevonden

2 likes

Als je bij de kassa van de supermarkt staat en iemand met 1-2 items vraagt om voor te mogen:

• Ja tuurlijk, geen probleem
  • Vind ik dat stom maar laat ik ze wel voor
  • Vind ik dat stom en laat ik ze ook niet voor
  • Ik bestel al mijn boodschappen

0 stemmers

2 likes

Doe ik vrij regelmatig uit eigen beweging. Pak liever in ‘rust’ al mijn spullen uit de kar. Tegen de tijd dat ik klaar ben heeft diegene al lang afgerekend. Kleine moeite.

8 likes

Ik ook niet, vind het in het artikel ook ‘heftiger’ overkomen dan in het fragment zelf.

3 likes

Ja precies. Uit eigen beweging helemaal top. Vind het alleen dus stom als mensen er om vragen en het dus eigenlijk gewoon verwachten. Vooral als ze zeggen: “ik mag wel even voor hĂ©?!”

4 likes

Ligt eraan hoe stom ze zijn en of ze eerst achter me stonden te hijgen/zuchten/steunen/kreunen.

6 likes

Ik las ooit dat vrouwen op hun 30/31ste het mooist zijn(?). Kan alleen nog maar mooier worden dus!!!

6 likes

Eens! Als ze heel ongeduldig zijn laat ik ze niet voor

2 likes

Wij waren ooit bij de Aldi waar een mevrouw met 1 dingetje zich naar voren werkte in de rij en toen ze daar stond naar haar man riep die een uitpuilende kar had, en iedereen in die rij stond zo perplex dat ze ermee weg kwamen

Is niet helemaal antwoord op je vraag (ik ga altijd naar het eiland om te scannen daar is geen rij) maar daar moest ik aan denken toen ik dit las

11 likes

Als ik foto’s van toen zie, vind ik mezelf er vooral ‘frisser’ uitzien. En dan te bedenken dat ik in die tijd 3 keer per week uitging en dat combineerde met 2 banen en een uitgebreid sociaal leven. Hoe durf ik er nĂș dan zo vermoeid uit te zien?? :angry:

23 likes

Ik ben dus al voorbij m’n piek begrijp ik.

5 likes

Haha wauw

Ja dan heb je wel lef of niet

4 likes

Ja ik heb zo’n verhaal eens in een column ofzo gelezen en sindsdien vraag ik altijd iets van is dat alles wat u wilt afrekenen? Want echt geen zin om op een kar vol boodschappen te wachten, kan ik nog niet rustig uitpakken.

1 like

Asians don’t raisin :nail_care:t4:

4 likes