Deze mensen lachen om discriminerende grapjes. Maar kanker gaat ineens te ver typisch.
Dit is toch precies waar hij om bekend staat. Harde grappen die vaak op het randje of erover zijn. Volgens mij heeft hij ook een keer gezegd dat hij vindt dat je overal grappen over moet kunnen maken. Daar kun je het mee eens zijn of niet maar het is hoe hij zijn shows maakt.
Snap nooit dat men zo geraakt kan worden door een grap in een comedy show
Op welke leeftijd ongeveer vonden jullie jezelf het mooist?
- 16 - 19
- 20-25
- 25- 29
- 30-35
- 35-39
- 40-45
- Anders
0 stemmers
Typisch Ricky Gervais ook, kan er bij hem echt alleen nog maar even met mijn ogen om rollen en daarna mijn schouders over ophalen
Ik heb mezelf nog nooit mooi gevonden
Als je bij de kassa van de supermarkt staat en iemand met 1-2 items vraagt om voor te mogen:
- Ja tuurlijk, geen probleem
- Vind ik dat stom maar laat ik ze wel voor
- Vind ik dat stom en laat ik ze ook niet voor
- Ik bestel al mijn boodschappen
0 stemmers
Doe ik vrij regelmatig uit eigen beweging. Pak liever in ârustâ al mijn spullen uit de kar. Tegen de tijd dat ik klaar ben heeft diegene al lang afgerekend. Kleine moeite.
Ik ook niet, vind het in het artikel ook âheftigerâ overkomen dan in het fragment zelf.
Ja precies. Uit eigen beweging helemaal top. Vind het alleen dus stom als mensen er om vragen en het dus eigenlijk gewoon verwachten. Vooral als ze zeggen: âik mag wel even voor hĂ©?!â
Ligt eraan hoe stom ze zijn en of ze eerst achter me stonden te hijgen/zuchten/steunen/kreunen.
Ik las ooit dat vrouwen op hun 30/31ste het mooist zijn(?). Kan alleen nog maar mooier worden dus!!!
Eens! Als ze heel ongeduldig zijn laat ik ze niet voor
Wij waren ooit bij de Aldi waar een mevrouw met 1 dingetje zich naar voren werkte in de rij en toen ze daar stond naar haar man riep die een uitpuilende kar had, en iedereen in die rij stond zo perplex dat ze ermee weg kwamen
Is niet helemaal antwoord op je vraag (ik ga altijd naar het eiland om te scannen daar is geen rij) maar daar moest ik aan denken toen ik dit las
Als ik fotoâs van toen zie, vind ik mezelf er vooral âfrisserâ uitzien. En dan te bedenken dat ik in die tijd 3 keer per week uitging en dat combineerde met 2 banen en een uitgebreid sociaal leven. Hoe durf ik er nĂș dan zo vermoeid uit te zien?? ![]()
Ik ben dus al voorbij mân piek begrijp ik.
Haha wauw
Ja dan heb je wel lef of niet
Ja ik heb zoân verhaal eens in een column ofzo gelezen en sindsdien vraag ik altijd iets van is dat alles wat u wilt afrekenen? Want echt geen zin om op een kar vol boodschappen te wachten, kan ik nog niet rustig uitpakken.
Asians donât raisin ![]()