Stel je persoonlijke vraag #47

Spiriwibi wannabe hippie ibiza meiden oid

1 like

Zou jouw mening anders zijn als je partner vreemdgaat met:

Iemand die mooier is dan jij?

• Dit zou ik erger vinden
  • Dit zou ik minder erg vinden
  • Even erg
  • Ik vind vreemdgaan überhaupt niet erg

0 stemmers

Iemand die minder mooi is dan jij?

• Even erg

0 stemmers

Iemand van het andere geslacht dan waar hij/zij normaal op valt?

• Even erg

0 stemmers

Iemand die een echt grote internationale bekendheid is?

• Even erg

0 stemmers

Iemand die een B-list bekendheid is, maar wel internationaal?

• Even erg

0 stemmers

Iemand die heel bekend is in Nederland/Vlaanderen?

• Even erg

0 stemmers

Iemand die een B-list bekendheid is in NL/BE?

• Even erg

0 stemmers

poll geïnspireerd door een koortsdroom waarin m’n man vreemdging en mijn wereld instortte tot hij zei dat het met Margot Robbie was en ik in mijn droom zoiets had van ‘oh ja, nee dat snap ik wel eigenlijk, zand erover’

33 likes

:sob::sob::joy:

Edit:
Ik zou jaloers zijn, zij is echt mijn girl crush

15 likes

Ja maar de hippies van de vroegere tijd ook.

2 likes

Voor mij zijn hippies van die mensen die op 40+ nog steeds wekelijks naar psytrance (goa) feestjes gaan, vaak een busje hebben waarmee ze rondtrekken. Kleurrijk beetje verwaarloosd uiterlijk. 99% van de tijd antivax. “Free spirit” maar toch vrij conservatief in hun denken.
Ik ken echt te veel van deze types.

12 likes

Als het dan zo nodig moet dan graag met iemand waarvan ik denk ‘dat doe je goed’

3 likes

Ik vind het moeilijk want als hij vreemdgaat met iemand die knapper is voel ik me onzeker over mijn uiterlijk, en niet aantrekkelijk genoeg voor hem ofzo en als hij zou vreemdgaan met iemand die lelijker is dan is er waarschijnlijk iets mis met onze relatie of met mijn persoonlijkheid in zijn ogen en dat is eigenlijk net zo erg of niet erger :joy: En toch vind ik het eerste erger, en kan eigenlijk niet goed uitleggen waarom. Ik denk dat als ze vreemdgaan met een mooier iemand je je meer bedreigd voelt omdat het uiterlijk dan sowieso beter is, en daar kan je niet zoveel aan doen. Terwijl als er op een persoonlijk vlak iets mis zit kan je dat misschien nog samen oplossen ofzo. Of relativeren dat het dan gewoon verschillen waren tussen jullie twee waardoor hij naar een ander ging. Als iemand niet meer tot je aangetrokken is en een jonger, knapper iemand ofzo zoekt, kan je daar gewoon zo weinig aan doen. Daarom vind ik het erger denk ik. Niet dat je dan nog door zou willen met die persoon maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel haha.

3 likes

Al is er vooral wat mis met hem natuurlijk.

15 likes

Haha ja vandaar ook mijn disclaimer aan het eind :joy:

Ik heb gestemd dat ik vreemdgaan sowieso niet erg vind omdat ik een open relatie heb maar dan is het ook niet echt vreemdgaan natuurlijk. Zou het wel naar vinden als iemand zich niet aan de afspraken houdt die we daarover gemaakt hebben maar die hebben vooral te maken met onze onderlinge communicatie dus dan zou het me niet uitmaken met wie of hoe diegene eruit ziet

2 likes

Mijn ex heeft mij verlaten voor iemand die ik lelijker vind dan mij. En dat vond ik t ergste. Bij een upgrade zou ik denken ah ja snap ik wel. Maar hierbij dacht ik echt sorry maar je dumpt mij met het verhaal dat ik niet goed genoeg ben en dan kom je aanpappen met dat. Ja doei zeg gewoon eerlijk dat ik te leuk voor je was.

12 likes

Het liefst zou ik willen dat als mijn vriend al vreemd zou gaan dat het dan met een man is. Want dan ligt het tenminste echt niet aan mij

26 likes

Deze mensen lachen om discriminerende grapjes. Maar kanker gaat ineens te ver typisch.

6 likes

Dit is toch precies waar hij om bekend staat. Harde grappen die vaak op het randje of erover zijn. Volgens mij heeft hij ook een keer gezegd dat hij vindt dat je overal grappen over moet kunnen maken. Daar kun je het mee eens zijn of niet maar het is hoe hij zijn shows maakt.

8 likes

Snap nooit dat men zo geraakt kan worden door een grap in een comedy show

8 likes

Op welke leeftijd ongeveer vonden jullie jezelf het mooist?

• 16 - 19
  • 20-25
  • 25- 29
  • 30-35
  • 35-39
  • 40-45
  • Anders

0 stemmers

1 like

Typisch Ricky Gervais ook, kan er bij hem echt alleen nog maar even met mijn ogen om rollen en daarna mijn schouders over ophalen

Ik heb mezelf nog nooit mooi gevonden

2 likes

Als je bij de kassa van de supermarkt staat en iemand met 1-2 items vraagt om voor te mogen:

• Ja tuurlijk, geen probleem
  • Vind ik dat stom maar laat ik ze wel voor
  • Vind ik dat stom en laat ik ze ook niet voor
  • Ik bestel al mijn boodschappen

0 stemmers

2 likes

Doe ik vrij regelmatig uit eigen beweging. Pak liever in ‘rust’ al mijn spullen uit de kar. Tegen de tijd dat ik klaar ben heeft diegene al lang afgerekend. Kleine moeite.

8 likes