Stel je persoonlijke vraag #47

Hahahaha gevoelsmatig wel ja :smiling_face_with_tear::sob:

Jij bent te moe dit zijn risico’s die je moet nemen als je wel goed hebt geslapen

2 likes

Had daarvoor wel een dutje gedaan :sunglasses:

3 likes

Je staat te douchen, sta je dan met je rug naar de douchekop toe, of met je gezicht?

• Rug
  • Gezicht

0 stemmers

3 likes

Ik draai rondjes :joy:

59 likes

Ik heb de douchekop wel altijd heel laag hangen dus het water komt niet in mijn gezicht

6 likes

Ligt eraan of ik mijn haar wil wassen.

18 likes

Die drie pieken die ik heb op mijn hoofd laten zich gemakkelijker wassen op die manier

1 like

Ik wissel af, als mijn conditioner intrekt sta ik met mijn gezicht naar de straal en anders omgedraaid.

2 likes

Hahahah ik ook. En van links naar rechts bewegen. Mijn vriend lacht mij hier na jaren nog om uit.

Met als dat ik mijn tenen mee beweeg met de stofzuiger :grimacing:

5 likes

Ik had een auto met een mega draaicirkel (Fiat Punto, dus gewoon een normale auto) waarmee ik niet vooruit kon inparkeren zonder 3 keer te steken. Dus toen heb ik mezelf aangeleerd om achteruit in te parkeren omdat dat wel in 1 keer lukte met de draaicirkel en dit vind ik nu veel makkelijker dan vooruit.

3 likes

Deze test zegt c2 maar dat klopt in mijn geval niet. Mijn passieve Engels (lezen en luusteren) is veel beter dan mijn actieve Engels (spreken en schrijven).

1 like

Maar die test is toch lezen en dan aanvullen? C2 is ook wel een hele nette score.

2 likes

Bij de echte Cambridge certificaten worden die onderdelen ook meegenomen, dus dit testje is inderdaad niet representatief voor je vaardigheden maar eerder een indicatie van het niveau waarop je examen zou kunnen gaan doen.

3 likes

Allebei? Als ik mijn gezicht of de voorkant van mijn lichaam was dan met de voorkant en als ik mijn haar / achterkant was dan met mijn rug. Of zijkant. Of gebukt als ik mijn benen was etc. Ben super beweeglijk onder de douche eigenlijk.

Haha ja hoor sinds dit bericht krijg ik bij youtube opeens allemaal parkeertrucs aanbevolen

1 like

Ja dat bedoel ik. Mijn Engels is lager dan C2 als je naar alle aspecten zou kijken. C2 zou betekenen dat ik net zo goed Engels kan als a native speaker, maar als ik moet praten is het echt een (veel) lager niveau.

@Pastiche Ik denk dus dat het bij mij te hoge indicatie geeft, ik denk eerder dat een B2 meer passend zou zijn.

2 likes

Heb je jouw partner gevonden toen je eigenlijk niet zoveel met een relatie bezig was?

• Ja ik was niet bezig met een relatie of partner zoeken
  • Nee ik was juist actief op zoek naar een partner
  • Ik wilde juist geen partner op dat moment maar kon deze niet laten liggen
  • Ik zat in een andere relatie op dat moment

0 stemmers

Actief klinkt ook weer wanhopig. Ik was aan het daten.

10 likes

Actief vinden we alleen wanhopig klinken als het om daten gaat, maar als je zou zeggen ik ben actief bezig met promotie maken dan niet. Onzin vind ik. Je stopt energie in iets dat je wilt, dat is alleen maar goed denk ik.

25 likes