Stel je persoonlijke vraag #47

Zijn er mensen waar je beter seks mee had dan in je huidige relatie?

• ja, een persoon
  • ja, meerdere
  • nee

0 stemmers

Dit geeft de burger moed

1 like

Heb jij vandaag PMS?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Over 5 dagen is m’n grumpy dag

Nee dat niet per se, ik heb wel ooit in het buitenland toen ik voor werk daar was met een man gruwelijk goede seks gehad, dat was net een scène uit een film, aan de bar in het hotel leren kennen na heel wat drankjes samen in bad/bed beland. Dat was een van mijn leukste en spannendste momenten uit mijn leven en de ambience maakte dat de seks geweldig was. Ik heb met mijn vriend een heel fijn vertrouwd goed seksleven maar soms komt die scène weer even boven en denk er nog wel eens aan terug.

15 likes

verdienen ambtenaren te veel

• ja, ik ben geen ambtenaar
  • ja, ik ben wel ambtenaar
  • nee, ik ben geen ambtenaar
  • nee, ik ben wel ambtenaar
  • anders, afhankelijk van veld, etc etc

0 stemmers

Sorry even opnieuw want per ongeluk anoniem

Als je een cadeaubon van de Bijenkorf kreeg die je meteen moest uitgeven en je mag het product niet inruilen voor geld, wat zou je kiezen? Sorry kromme zin, maar ik heb PMS

• Dyson Airwrap
  • Iets van Diamond Point
  • Espressomachine of KitchenAid
  • Designertas
  • Een berg make-up of dure kleren
  • Champagne
  • Dyson stofzuiger of iets ander saais huishoudelijks
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Een servies

10 likes

Hangt een beetje van het bedrag af want als t 50 euro is zou ik geen designertas kopen maar een petje ofzo

1 like

Een item naar keuze, prijs maakt niet uit, maar je mag het niet verkopen

PS een petje??? Wat voor petje

3 likes

Brb even de Bijenkorf app doorspitten :star_struck::star_struck::star_struck:

3 likes

Welk servies

2 likes

Een mooie Le Creuset braadpan.

8 likes

Ja die valt onder de categorie leuk huishoudelijk / KitchenAid :grin:

4 likes

Mensen praten altijd lullig over ambtenarij (ze verdienen te veel, ze stoppen stipt om 17) maar eigenlijk zou elke baan deze voorwaarden moeten hebben.

80 likes

Ja, zo bescheiden?

2 likes

nou, wat me opviel bij een oud huisgenoot (die ambtenaar is) dat die hele dagen konden vullen met vergaderen. Dat lijkt me totaal geestdodend, maar ook wel makkelijk geld verdienen. waar ik werk is dat niet mogelijk

3 likes

Dit is zo herkenbaar. Mijn vriend en ik praten ook Spaans, Engels en Nederlands in bijna elke zin. :sweat_smile:

2 likes

Ja ik maak zelf regelmatig grappen over mijn ambtenaren baan, maar ik vind het echt heerlijk hoor :star_struck: 10/10 would recommend :nerd_face:

8 likes

Ik vind Ottolenghi x Serax Feast leuk in het roze. De duurste set is 520 euro maar wil dan nog serveerschalen en zo erbij.

6 likes