Stel je persoonlijke vraag #47

Het was 5 dagen uit met m’n andere relatie toen ik m’n huidige man ontmoette :joy: had helemaal geen behoefte aan een relatie maar was over m’n oren verliefd en nu +10 jaar verder

11 likes

Ik weet niet waarom maar ik vind deze zin echt heel grappig klinken.
De relatie is inmiddels voorbij maar ik heb mijn ex ontmoet toen ik niet actief bezig was met zoeken, neigend naar ik wil geen relatie.

4 likes
4 likes

Het was nog niet zo lang uit met mijn ex (9 maanden) en ik vond het heel erg fijn om vrijgezel te zijn, ik was echt niet op zoek naar een vaste partner/relatie. Ik datete hier en daar wel voor fun via apps.

Ik kende mijn huidige vriend van 1,5 jaar daarvoor, toen was er op een avond een vonk overgeslagen maar toen had ik nog een relatie. Daarna nooit meer gezien of gesproken. In een moment van (dronken) impulsiviteit heb ik hem, dus anderhalf jaar later, een whatsapp bericht gestuurd en toen zijn we op date gegaan en uiteindelijk is hij mijn vriend geworden.

5 likes

Zat wel op tinder, maar meer uit verveling. Was eigenlijk wel even klaar met daten, maar lag ziek in bed, verveelde me, dus gingen swipen. En nu zijn we 4.5 jaar verder, haha

4 likes

Mijn vorige relatie was nog niet zo lang uit en ik was met vriendinnen op vakantie. Ik gaf toen aan dat ik er zo tegen op zat om weer te gaan daten en al het date leed wat er bij kwam. Mijn vriendinnen hebben mij zo zitten pushen om Bumble te downloaden en de eerste die ik weer swipete is mijn vriend :grin:

4 likes

:skull: here we are struggling in Datingapps en Leed dat daten heet

29 likes

Ik heb ook mijn date ellende gehad, ik kan er een boek over schrijven :joy: Maar er is dus ook nog ‘hoop’ via de apps! :sparkling_heart:

1 like

Ik wilde graag een relatie maar was juist niet echt geïnteresseerd in de jongen die nu mijn vriend is. Dus ik datete hém redelijk inactief, maar ben toen toch ernstig verliefd op hem geworden (en gelukkig maar).

5 likes

Ik had een 10+ jaar relatie die al een paar jaar niet goed ging en had al contact met mijn huidige vriend rondom een gezamenlijke hobby. Ben toen onverwachts heel verliefd op hem geworden. Mijn relatie was toen al in een eindfase dus toen die op de klippen liep duurde het niet lang voordat we toegaven elkaar heel leuk te vinden.

1 like

Ik zat in een neerwaartse zeer sneue datingspiraal en toen wilde m’n ex wat gaan drinken en dacht ik: dat kan er ook nog wel bij.:clown_face:

En nu zijn we 8 jaar verder.:heart:

28 likes

Haha beetje het omgekeerde van “ Ik wilde juist geen partner op dat moment maar kon deze niet laten liggen”

2 likes

Ja ik wilde echt geen vriend tot ik deze zeer knappe man leerde kennen en ik dacht als ik deze laat liggen ga ik voor de rest van mijn leven spijt krijgen. Het heeft mij niet teleurgesteld nog jaren later erg verliefd en ik vind hem met de jaren nog knapper worden.

5 likes

Zijn er mensen waar je beter seks mee had dan in je huidige relatie?

• ja, een persoon
  • ja, meerdere
  • nee

0 stemmers

Dit geeft de burger moed

1 like

Heb jij vandaag PMS?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Over 5 dagen is m’n grumpy dag

Nee dat niet per se, ik heb wel ooit in het buitenland toen ik voor werk daar was met een man gruwelijk goede seks gehad, dat was net een scène uit een film, aan de bar in het hotel leren kennen na heel wat drankjes samen in bad/bed beland. Dat was een van mijn leukste en spannendste momenten uit mijn leven en de ambience maakte dat de seks geweldig was. Ik heb met mijn vriend een heel fijn vertrouwd goed seksleven maar soms komt die scène weer even boven en denk er nog wel eens aan terug.

15 likes

verdienen ambtenaren te veel

• ja, ik ben geen ambtenaar
  • ja, ik ben wel ambtenaar
  • nee, ik ben geen ambtenaar
  • nee, ik ben wel ambtenaar
  • anders, afhankelijk van veld, etc etc

0 stemmers

Sorry even opnieuw want per ongeluk anoniem

Als je een cadeaubon van de Bijenkorf kreeg die je meteen moest uitgeven en je mag het product niet inruilen voor geld, wat zou je kiezen? Sorry kromme zin, maar ik heb PMS

• Dyson Airwrap
  • Iets van Diamond Point
  • Espressomachine of KitchenAid
  • Designertas
  • Een berg make-up of dure kleren
  • Champagne
  • Dyson stofzuiger of iets ander saais huishoudelijks
  • Anders, namelijk

0 stemmers