Stel je persoonlijke vraag #47

Sorry even opnieuw want per ongeluk anoniem

Als je een cadeaubon van de Bijenkorf kreeg die je meteen moest uitgeven en je mag het product niet inruilen voor geld, wat zou je kiezen? Sorry kromme zin, maar ik heb PMS

• Dyson Airwrap
  • Iets van Diamond Point
  • Espressomachine of KitchenAid
  • Designertas
  • Een berg make-up of dure kleren
  • Champagne
  • Dyson stofzuiger of iets ander saais huishoudelijks
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Een servies

10 likes

Hangt een beetje van het bedrag af want als t 50 euro is zou ik geen designertas kopen maar een petje ofzo

1 like

Een item naar keuze, prijs maakt niet uit, maar je mag het niet verkopen

PS een petje??? Wat voor petje

3 likes

Brb even de Bijenkorf app doorspitten :star_struck::star_struck::star_struck:

3 likes

Welk servies

2 likes

Een mooie Le Creuset braadpan.

8 likes

Ja die valt onder de categorie leuk huishoudelijk / KitchenAid :grin:

4 likes

Mensen praten altijd lullig over ambtenarij (ze verdienen te veel, ze stoppen stipt om 17) maar eigenlijk zou elke baan deze voorwaarden moeten hebben.

80 likes

Ja, zo bescheiden?

2 likes

nou, wat me opviel bij een oud huisgenoot (die ambtenaar is) dat die hele dagen konden vullen met vergaderen. Dat lijkt me totaal geestdodend, maar ook wel makkelijk geld verdienen. waar ik werk is dat niet mogelijk

3 likes

Dit is zo herkenbaar. Mijn vriend en ik praten ook Spaans, Engels en Nederlands in bijna elke zin. :sweat_smile:

2 likes

Ja ik maak zelf regelmatig grappen over mijn ambtenaren baan, maar ik vind het echt heerlijk hoor :star_struck: 10/10 would recommend :nerd_face:

8 likes

Ik vind Ottolenghi x Serax Feast leuk in het roze. De duurste set is 520 euro maar wil dan nog serveerschalen en zo erbij.

6 likes

JAA die Blossom Blue vaas is woooowzers

5 likes

Zou wel even een stickertje over de merknaam doen

4 likes

dat en als het salaris minder zou zijn zou niemand er willen werken door al die bureaucratie

het aantal vacatures is al gigantisch waardoor ze allemaal loeidure bureaus inhuren

beter een marktconform salaris (of net iets erboven) bieden en de kennis en vaardigheden binnen de overheid hebben

8 likes

Ja Pol Pot is een ding, maar het (Pols Potten) staat onderop denk ik zomaar :wink:

1 like

Ik ben ambtenaar en vind dat we te weinig betaald worden. Ik kan in de privésector met deze verantwoordelijkheden/ervaring gemakkelijk 30% meer verdienen met dezelfde voorwaarden (source: dit was mijn vroegere job en toen ik veranderde moest ik loon inleveren). Het is ook zò moeilijk om collega’s te vinden aan dit loon, waardoor we chronisch onderbemand zijn. Ik ga niet terug, omdat ik mijn job maatschappelijk relevant vind en er enorm veel voldoening/uitdaging uit haal. Maar als dat ooit verandert, ga ik terug naar de privé voor het loon. Mensen maken hier mopjes over omdat het werk erg onzichtbaar is, maar mochten we ermee stoppen, dan zouden ze het verschil snel voelen.

Disclaimer: dit is in België, geen idee hoe het in NL geregeld is.

23 likes

Littala Raami vind ik heel mooi, ben ik bij elkaar aan het sparen

@FredPaillet de ambtenaren die ik ken hebben trouwens echt totaal geen relaxte 9-17 mentaliteit banen.

9 likes