ik vind lange verhalen typen op mn telefoon altijd vervelend dus dat houdt me 99 van de 100 keer tegen
Heb jij geĂŻnvesteerd in crypto of NFTâs?
- Ja, ben ik nog steeds blij mee
- Ja, had ik achteraf toch niet gedaan
- Nee
0 stemmers
Ken jij mensen om je heen die in crypto / NFTâs hebben geĂŻnvesteerd?
- Ja, die hebben winst gemaakt en zijn er blij mee
- Ja, maar die hebben er geen winst mee gemaakt
- Ja, geen idee hoe dat is afgelopen
- Nee
0 stemmers
Hoorde laatst iemand de uitspraak doen dat alle crypto broâs om hem heen er uiteindelijk alleen maar verlies op hebben geleden. Ben wel benieuwd hoe iedereen die er in circa 2020 zo druk mee was er anno nu naar kijkt.
Bij de 2e poll zou ik eigenlijk willen stemmen dat ik zowel mensen ken met winst en er dus blij mee zijn als mensen die verlies hebben en spijt/balen.
Ik heb ook niets op met de cringe crypto-broâs op social media, maar mijn leven is er compleet door veranderd (ten positieve) omdat mijn man er toevallig wel in is gedoken.
Oh interessant, wanneer is hij er in gestapt en doet hij het nog steeds?
Ik ken via via iemand die er op tijd bij was en wel een paar 100 duizend er mee verdient heeft, maar dat verhaal ken ik dus van iemand die er te laat bij was en voor zo ver ik weet alleen maar geld verloren is. Volgens mij was dat een van de vele pump and dump schemes die toen de ronde deden.
Ik heb het toen bijna gedaan omdat die persoon zo enthousiast was maar hoe hij het omschreef klonk zo vaag en shady dat ik dacht âok laat maarâ. Uit principe wel blij ook met die beslissing haha.
Ik was een aantal jaar single. Ik zat met periodes op de datingapps, best wel wat dates gehad. Maar toen kwam Corona en was ik helemaal klaar met de apps. Dus toen een halfjaar totaal niet bezig geweest met mannen en daten. En toen deed ik mee aan een geneesmiddelen onderzoek, en heb ik daar mijn vriend leren kennen
Ik had nog een relatie (al wilde ik al scheiden), en mijn huidige partner kende ik al lang. Maar opeens sprong de vonk over en we zijn nu 2 jaar heel gelukkig. Dus was niet op zoek, maar kwam op mijn pad.
Volgens mij in 2013 al klein begonnen, dus ook niet nav de hype van een paar jaar terug. Toen daardoor wel op een gegeven moment een flinke slag kunnen slaan en dan kan je natuurlijk weer makkelijker in iets anders stappen. Hij doet het nog steeds, al stond het nu al heel lang stabiel en gebeurt er pas de laatste tijd weer wat. Maar ik weet er zelf weinig van, heb een heel boek erover gelezen maar het blijft abracadabra
Oh, maar dat vind ik dan wel weer anders, want je bent wel actief opzoek om aantrekkelijk mensen te ontmoeten en doet daar ook nog moeite voor. Dan lijkt het me ook niet gek dat er gevoelens ontstaan!
Ik zit nu niet op datingapps en doe er geen moeite voor, maar bij elke aardige single jongen die ik tegenkom gaat er toch wel een alarm in mij hoofd af, dus ik kan niet zeggen dat ik niet opzoek ben
Wat is je favo uit dit lijstje?
- Snoep
- Koek
- Chocola
- Chips
0 stemmers
Nooit meer kaas of nooit meer fruit?
- Nooit meer fruit
- Nooit meer kaas
0 stemmers
Vind je het interessant om te lezen over andermans salaris?
- Nee boeit mij nul
- Ja
- Een beetje wel ja
0 stemmers
Denk je weleens ihkv salarissen; âhad ik maar een ander beroep gekozen!!!â
- Ja
- Nee
0 stemmers
En ben jij wel eens persoonlijk geDMâd?
- Ja voor steun/iets positiefs
- Ja met vervelend commentaar
- Ja om verder in discussie te gaan
- Nee
0 stemmers
wow dit is voor mij echt een schokkende uitkomst haha ik vind kaas zo overrated
Allebei, zowel positief als commentaar maar kan er maar eentje aanklikken
Idd! Ik vind kaas op zich lekkerâŠmaar ik eet twee of drie keer per dag fruit. Kan me niet voorstellen dat dat nooit meer zou kunnen.
Ja? Gaat mij niet eens om de kaasplankjes maar kaas zit in/op zoveel dingen
Succes met nooit meer pizza eten
Ik vind pizza zonder kaas veel lekkerder
Verder hou ik wel echt van kaas!! Kaasplank kaasfondue broodje kaas tosti kaas maar in mân vegan tijdperk ben ik erachter gekomen dat ik heel veel dingen veel lekkerder vind zonder (gesmolten) kaas erover/doorheen
Zeg ik terwijl ik een kaassoufflé eet
haha nou ja ik ben cold turkey gestopt met kaas vanwege lactose (die pillen hielpen niet) en ik had daar weinig moeite mee. pizza zonder kaas, marinara, vind ik zelfs nog lekkerder
Ik at al geen fruit ivm allergieën dus bring on the cheese
Same.
Fruit is zo vaak niet zo lekker als gehoopt (niet rijp genoeg, overrijp, te zuur, te droog, te smakeloos), en kaas staat eigenlijk nooit teleur.