Maar de wbv laat weten wanneer er iemand komt
Nee ik ging net googelen omdat ik het me afvroeg, en je bent zelf verantwoordelijk voor het onderhoud
Nou ik huur ook sociaal en heb al 3 jaar niemand gezien voor een ketelā¦
Misschien moet ik ff bellen haha
Oke ik weet niet of hier een spoiler overheen moet met een TW dus laat maar weten als dat meer gepast is.
Anoniem
Ben je wel eens suĆÆcidaal geweest?
- Ja
- Twijfel
- Nee
0 stemmers
Zoja: kon je daar over praten met iemand?
- Nee niemand
- Ja partner
- Ja ouder(s)
- Ja vrienden
- Ja hulpverleners
- Ja mensen via internet
0 stemmers
Ik heb echt een goede 20 seconden gedacht āfuck dat is nog nooit gebeurd sinds ik hier woon!!!ā voor ik me herinnerde dat we blokverwarming zonder eigen cv hebben
Ik heb ja geantwoord maar de laatste controle was 2022⦠is er vorig jaar niet van gekomen en ik ga inmiddels over een maand verhuizen dus het voelt zonde - wel heel onverstandig! Hopelijk sterf ik niet aan een koolmonoxidevergiftiging binnenkort!
Behalve dat ik een keer veel ergere hoofdpijn van ibuprofen leek te krijgen dan dat het wegging, maar dat lijkt me niet spannend genoeg voor waar je naar op zoek bent?
Geen medicijnen maar ik word wel slaperig van espresso drinken.
Ik krijg ergere hoofdpijn van pillen die ik voorgeschreven heb gekregen tegen migraine
Ja ik had het eigenlijk moeten weten toen ik ooit drugs gebruikte en daar ipv hyped heel rustig en kalm van werd.
Ja dit heb ik ook altijd met red bull etc. Lijkt net of ik zelfs nog lekkerder slaap.
Allergie voor medicatie tegen allergische reactie
Iemand op mijn werk is momenteel sollicitatiebrieven aan het beoordelen en gaat helemaal uit haar stekker als iemand āmeā gebruikt in een brief. Voorbeeld: Ik ben ziek geweest maar het gaat nu goed met me.
Zij zegt dat dat fout is en dat elke āmeā āmijā moet zijn. Ik kan daar niet zo snel een onderbouwing voor vinden, is hier iemand neerlandicus? ![]()
- Me kan wel
- Me kan niet
0 stemmers
Ik heb twee keer iets met wiet geprobeerd en ik word er niet lekker chill van maar krijg er paniekaanvallen van. De laatste keer duurde dat zelfs dagen dus never again.
āMe moederā is wel altijd fout ![]()
haha ja bezittelijk voornaamwoord toch, ergens gaat een lampje branden.
Haha precies. In jouw voorbeeld is het een persoonlijk voornaamwoord en mag het allebei:
fijne site, dankjewel!
Ja, dit, als ik ze op het verkeerde moment neem (te vroeg of te laat).
Ook een keer een jointje geprobeerd tijdens een aanval. Die duurde vervolgens twee keer zo lang š«„
Same haha, kreeg medicatie tegen urticaria en daar kreeg ik nog meer urticaria van