Stel je persoonlijke vraag #47

Volgens mij in 2013 al klein begonnen, dus ook niet nav de hype van een paar jaar terug. Toen daardoor wel op een gegeven moment een flinke slag kunnen slaan en dan kan je natuurlijk weer makkelijker in iets anders stappen. Hij doet het nog steeds, al stond het nu al heel lang stabiel en gebeurt er pas de laatste tijd weer wat. Maar ik weet er zelf weinig van, heb een heel boek erover gelezen maar het blijft abracadabra :sweat_smile:

3 likes

Oh, maar dat vind ik dan wel weer anders, want je bent wel actief opzoek om aantrekkelijk mensen te ontmoeten en doet daar ook nog moeite voor. Dan lijkt het me ook niet gek dat er gevoelens ontstaan!

Ik zit nu niet op datingapps en doe er geen moeite voor, maar bij elke aardige single jongen die ik tegenkom gaat er toch wel een alarm in mij hoofd af, dus ik kan niet zeggen dat ik niet opzoek ben :stuck_out_tongue:

4 likes

Wat is je favo uit dit lijstje?

• Snoep
  • Koek
  • Chocola
  • Chips

0 stemmers

Nooit meer kaas of nooit meer fruit?

• Nooit meer fruit
  • Nooit meer kaas

0 stemmers

Vind je het interessant om te lezen over andermans salaris?

• Nee boeit mij nul
  • Ja
  • Een beetje wel ja

0 stemmers

Denk je weleens ihkv salarissen; “had ik maar een ander beroep gekozen!!!”

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

En ben jij wel eens persoonlijk geDM’d?

• Ja voor steun/iets positiefs
  • Ja met vervelend commentaar
  • Ja om verder in discussie te gaan
  • Nee

0 stemmers

1 like

wow dit is voor mij echt een schokkende uitkomst haha ik vind kaas zo overrated

11 likes

Allebei, zowel positief als commentaar maar kan er maar eentje aanklikken :nerd_face:

2 likes

Idd! Ik vind kaas op zich lekker
maar ik eet twee of drie keer per dag fruit. Kan me niet voorstellen dat dat nooit meer zou kunnen.

1 like

Ja? Gaat mij niet eens om de kaasplankjes maar kaas zit in/op zoveel dingen

Succes met nooit meer pizza eten :cowboy_hat_face:

6 likes

Ik vind pizza zonder kaas veel lekkerder

Verder hou ik wel echt van kaas!! Kaasplank kaasfondue broodje kaas tosti kaas :heart::heart: maar in m’n vegan tijdperk ben ik erachter gekomen dat ik heel veel dingen veel lekkerder vind zonder (gesmolten) kaas erover/doorheen :heart_eyes:

5 likes

Zeg ik terwijl ik een kaassoufflé eet :clown_face:

5 likes

haha nou ja ik ben cold turkey gestopt met kaas vanwege lactose (die pillen hielpen niet) en ik had daar weinig moeite mee. pizza zonder kaas, marinara, vind ik zelfs nog lekkerder

3 likes

Ik at al geen fruit ivm allergieën dus bring on the cheese

5 likes

Same.

1 like

Fruit is zo vaak niet zo lekker als gehoopt (niet rijp genoeg, overrijp, te zuur, te droog, te smakeloos), en kaas staat eigenlijk nooit teleur.

29 likes

Maar:

Nederlandse ‘harde’ kaassoorten die geen lactose bevatten: Goudse, Maaslander, Maasdammer, Edammer, Kolummer, Texelaar, Leidse kaas en Friese Nagelkaas . een lactose-intolerantie vaak wel goed worden verdragen: Gruyere, Emmentaler, Parmesan, Danish Blue, Gorgonzola, Blue Stilton, Roquefort, Brie, Camembert.

Je mag gewoon kaas :smiley:

7 likes

Een leven zonder kaas kan ik me gewoon niet voorstellen

6 likes

ja klopt sommige kazen wel! maar zoals hierboven ook al werd gezegd, het gaat vooral om kaas op andere etenswaren en dat is meestal zachtere (gesmolten) kaas

3 likes

Zo overdreven dit. Vegan pizza bestaat, pizza zonder kaas bestaat. Natuurlijk is kaas lekker, maar als je de kaas schrapt merk je opeens hoeveel meer smaak alles heeft als het niet gedempt wordt door romige zoutigheid.

8 likes

Ik zou het moeilijk hebben met pasta zonder kaas. Geen pasta pesto meer. Geen burrata meer op mijn pasta. Geen parmezaanse kaas.

12 likes

Ja goed punt al lijkt me niet dat dat 70% is, maar wie weet. Ik maak vast later weer een poll aan hierover.

1 like