Om dan na een week te denken Misschien moet ik het eens in de wasmand doen š«£
Liever een zes zonder stress dan een zeven zonder leven
Helaas waren mijn ouders meer van de 10 anders hoef ik je niet meer te zien.
Alsnog was ik een luie fucker daar niet van.
Heb jij batterijen in huis?
- Ja, vrijwel altijd
- Soms
- Nee nooit, maar ik heb ze ook nooit nodig
- Nee nooit, maar ik moet ze soms wel gaan halen als ik ze ergens voor nodig heb
- Ik gebruik alleen oplaadbare batterijen
0 stemmers
Maar of ze opgeladen zijnā¦
Sowieso niet
Dan zijn ze wss best ok.
Hahaha mijn moeder behandelde me ook zo, maar dan om minimaal een 5.5 te halen en zelfs dat lukte me heel vaak niet eens De discussies bij mij thuis joh, mijn god. Het is me nog steeds een godswonder hoe ik ben geslaagd haha
Ik had altijd een docent die zei dat een 5.6 al ruim voldoende was
Voor 1000 euro zou ik ook bellen
Beter en terecht! Ik heb het behoorlijk andersom en het is en blijft een eeuwige struggle er vanaf te komen, ik moet echt meer van ratio uitgaan dan gevoel en dat voelt zo tegenstrijdig. Ik hoop er ooit van te genezen.
Ballet doe ik praktisch altijd alleen. 1 keer met een goede vriendin en 1 keer met @FredPaillet en @Ludo maar verder nog nooit met een ander.
Ja echt heel vaak haha.
Soms heb je gewoon geen zin in de prikkels van iemand anders en ik vind het heel leuk om iets met mezelf te doen. Daarnaast heb ik soms ook geen zin in het gedoe om samen tot een afspraak te komen (welke dag, hoelaat gaan we, ext)
Zou jij het moeilijk vinden om maximaal 5 kledingstukken per jaar aan te schaffen? Ondergoed/sokken/panties niet meegenomen.
- Ja, lijkt me onmogelijk
- Ja, met echt moeite
- Nee, zou ik wel kunnen
- Nee, dit doe ik al zo ongeveer
0 stemmers
Edit:
- Ja, maar ik zou het wel kunnen
0 stemmers
Ik mis āJa, maar ik zou het wel kunnenā haha
Juist het tegenovergestelde, als iemand onbereikbaar (b)lijkt verlies ik echt gelijk interesse
Ben anderzijds wel iemand die mensen leuk kan gaan vinden alleen omdat ze interesse tonen lief lachen en je hebt me in je zak haha (niet alleen romantisch of seksueel overigens)
Ik heb stevige dijen dus er gaan bij mij wel minimaal 5 broeken per jaar er doorheen doordat ze bij mān dijen kapot schuren
Ja, vooral musea doe ik graag alleen. Mijn vrienden zijn er binnen 5 minuten doorheen en ik niet
Haha om deze reden ga ik ook graag alleen naar museums, omdat de mensen met wie ik ga altijd traag zijn
Museumbezoek:
- Ik kijk gerust een kwartier naar een kunstwerk om alles in me op te nemen
- Ik loop met een stevige pas het museum door
- Iets ertussenin
- Ik ga nooit naar museums
0 stemmers
maar ik vind het ook heerlijk om met vrienden/familie naar een museum te gaan en ieder zān eigen tempo te gunnen. ik wacht lekker in het museumcafe met een latte makkijaato.
Ja ik merk dat ik me veel meer aangetrokken voel tot mannen wanneer ik nog niet 100% op de hoogte ben van of ze me wel leuk vinden of niet haha. Sowieso knap ik af op mannen wanneer ze me echt leuk beginnen te vinden Zelfs bij mijn vriend kreeg ik daar even de kriebels van in het begin haha. En al helemaal als ze dat continu uiten en ik niks verkeerd kan doen. Hij moet me echt een beetje belachelijk kunnen maken en sarcastische grappen ten koste van mij kunnen maken ofzo anders vind ik het niks haha. Volgens mij heb ik issues maar ja.