Stel je persoonlijke vraag #47

Toen ik van het bestaan hiervan hoorde was er ook al veel bekend over hoe slecht het voor het milieu is ivm alle servers en het minen ervan, dus toen was het me al duidelijk dat ik daar niet aan mee ging doen en vind er ook echt wat van als mensen dat wel doen (helaas ook 1-2 vrienden waarvan het me wel een beetje teleurstelde).

Deze vraag is echt puur evil

3 likes

Ik ken een paar mensen die hier heel erg mee bezig waren/zijn, maar ik weet eigenlijk niet eens of ze er nou echt geld mee verdiend hebben. Denk dat ze allemaal te laat waren met instaplen eigenlijk.
Een is zelfs officieel staatsburger geworden van een van de Baltische staten om belastingtechnische redenen, wat ik persoonlijk echt belachelijk vind, dus die persoon is sowieso bereid om ver te gaan voor geld

1 like

Voor mensen die huren: laat jij de cv ketel controleren/onderhouden?

• Ja, ik laat hem controleren en laat onderhoud plegen
  • Ja, ik pleeg zelf onderhoud en laat hem controleren
  • Ik pleeg alleen zelf nodig onderhoud
  • Nee, nooit laten controleren of onderhoud gepleegd (dusver)
  • Ik heb hier nog nooit over nagedacht
  • Ik huur niet/er zit geen cv ketel in mijn huis/nvt

0 stemmers

2 likes

Dit regelt m’n huisbaas, is die daar niet verantwoordelijk voor als je huurt?

10 likes

Maar de wbv laat weten wanneer er iemand komt

Nee ik ging net googelen omdat ik het me afvroeg, en je bent zelf verantwoordelijk voor het onderhoud

1 like

Nou ik huur ook sociaal en heb al 3 jaar niemand gezien voor een ketel… :grimacing: Misschien moet ik ff bellen haha

Oke ik weet niet of hier een spoiler overheen moet met een TW dus laat maar weten als dat meer gepast is.

Anoniem
Ben je wel eens suĆÆcidaal geweest?

• Ja
  • Twijfel
  • Nee

0 stemmers

Zoja: kon je daar over praten met iemand?

• Nee niemand
  • Ja partner
  • Ja ouder(s)
  • Ja vrienden
  • Ja hulpverleners
  • Ja mensen via internet

0 stemmers

Ik heb echt een goede 20 seconden gedacht ā€œfuck dat is nog nooit gebeurd sinds ik hier woon!!!ā€ voor ik me herinnerde dat we blokverwarming zonder eigen cv hebben

2 likes

Ik heb ja geantwoord maar de laatste controle was 2022… is er vorig jaar niet van gekomen en ik ga inmiddels over een maand verhuizen dus het voelt zonde - wel heel onverstandig! Hopelijk sterf ik niet aan een koolmonoxidevergiftiging binnenkort!

Behalve dat ik een keer veel ergere hoofdpijn van ibuprofen leek te krijgen dan dat het wegging, maar dat lijkt me niet spannend genoeg voor waar je naar op zoek bent?

Geen medicijnen maar ik word wel slaperig van espresso drinken.

7 likes

Ik krijg ergere hoofdpijn van pillen die ik voorgeschreven heb gekregen tegen migraine

2 likes

Ja ik had het eigenlijk moeten weten toen ik ooit drugs gebruikte en daar ipv hyped heel rustig en kalm van werd.

3 likes

Ja dit heb ik ook altijd met red bull etc. Lijkt net of ik zelfs nog lekkerder slaap.

1 like

Allergie voor medicatie tegen allergische reactie

5 likes

Iemand op mijn werk is momenteel sollicitatiebrieven aan het beoordelen en gaat helemaal uit haar stekker als iemand ā€œmeā€ gebruikt in een brief. Voorbeeld: Ik ben ziek geweest maar het gaat nu goed met me.

Zij zegt dat dat fout is en dat elke ā€œmeā€ ā€œmijā€ moet zijn. Ik kan daar niet zo snel een onderbouwing voor vinden, is hier iemand neerlandicus? :joy:

• Me kan wel
  • Me kan niet

0 stemmers

2 likes

Ik heb twee keer iets met wiet geprobeerd en ik word er niet lekker chill van maar krijg er paniekaanvallen van. De laatste keer duurde dat zelfs dagen dus never again.

2 likes

ā€˜Me moeder’ is wel altijd fout :stuck_out_tongue:

30 likes

haha ja bezittelijk voornaamwoord toch, ergens gaat een lampje branden.

3 likes