Dit is zoiets dat ik onbewust heb overgenomen, maar zo verschrikkelijk vind klinken, arggg ik wil dat helemaal niet zeggen
Omg laatst had ik zo’n ‘welke’ uit een tekst van een collega gehaald en ‘dat’ erin gezet. Krijg ik ‘m terug met nog wat wijzigingen, heeft ze mijn ‘dat’ weer weggehaald en ‘welke’ teruggezet
Hoe een vriend/studiegenoot wijs zei: stukjes zitten in je neus.
Maar dat ging in de context dat je dus een stukje tekst een bijdrage moet noemen. Wel altijd onthouden haha
Dat zeiden wij bij onze studievereniging ook altijd haha
Ik reageer heel heftig op ritalin en aanverwanten, op recept trouwens.
Haha ja dit was in het bestuur van mn studievereniging
Ik heb een keer gehad dat een collega tot drie keer toe een d/t-correctie van mij fout verbeterde Volgens mij stond er iets van “wordt begeleid” en zij maakte er telkens “wordt begeleidt” van
Same!!
Dit heb ik ook een keer gehad, echt een nachtmerrie. Ik had een column geschreven op de voorpagina van een verenigingsblad. Toen heeft de bestuursvoorzitter, die kennelijk ook de eindredactie op zich nam, op eigen initiatief ALLE goed gespelde werkwoorden eindigend op -t veranderd in -d en het zonder overleg laten afdrukken
Omg het dillema van nooit meer kaas of nooit meer fruit. Ben niet eens zo’n fruitliefhebber maar nooit meer een smoothie. Maarja dan kan je nog gewoon allerlei groentes eten.
Als jij tussen deze 2 moet kiezen, ben jij dan eerder een kaasliefhebber of een fruitliefhebber?
- Eerder een kaasliefhebber
- Eerder een fruitliefhebber
0 stemmers
Fruit en kaas zijn echt mijn basis voedsel
Ik hou meer van kaas maar zou het wel eerder opgeven dan fruit. Need my daily banana.
Voel me echt een klein kind als ik dit zeg maar over het algemeen moet ik me er echt toe zetten om fruit te eten.
Jaa die combinatie is al heerlijk. Maar als ALLE kaas geschrapt wordt uit mn leven, zoveel gerechten die ik dan zou missen. Pizza, tosti, gebakken ei met kaas, kaasfondue, kaasstengels , kaasbroodje/croissant, alle kaassauzen. Omg. Neee eeeekt niet. Geef maar wat meer groente.
Ook als je tomaat als fruit telt?
Kaas in Europa is ook gewoon echt heel lekker, terwijl ik ons fruit matig vind. Zou ik nu in Azië zitten zou de keuze wss de andere kant op slaan.
Hahahh alsof tomaat hierin de doorslag zal geven
Als tomatensaus dan ook niet meer mag word ik wel team fruit
Op een vierkazenpizza zit gelukkig geen tomaat
Ik krijg jeukend tandvlees van de meeste soorten fruit