Stel je persoonlijke vraag #47

ik moet echt lachen omdat jij weer met een pizza-argument komt hahaha

en als het gaat om fruit vs groenten? ik vind dat echt moeilijk want ik voel me altijd vies als ik weinig groente of fruit eet. geen idee waarom (edit: wtf hoezo meerkeuze)

• nooit meer groente
  • nooit meer fruit

0 stemmers

1 like

Haha ik heb ook een collega van mijn leeftijd en die zegt altijd ‘‘gaarne’’ als ze iets mailt naar ons.

1 like

Waar haal jij lekkere bananen? Ik vind de bananen de laatste tijd niet lekker. Vaak wat weeiig of juist een harde kern of van die bruinige plekken.

1 like

Gewoon bij de super. Ik verwerk ze in mijn ontbijt dus daarvoor is een beetje overrijp wel nice.

1 like

Kaassmoothie, gat in de markt misschien

1 like

Haha bah daar blijft zo’n dik rietje rechtop in staan

2 likes

Groente >>>>>>>> fruit

Fruit is plakkerig, onvoorspelbaar rotspul

9 likes

Cheese tea bestaat, dus een kaassmoothie is niet ondenkbaar

Ik vind vooral Japanse folklore interessant. Verder vind ik het ook verbazingwekkend dat Japan zo’n uwu kawaii desu :3 imago heeft, terwijl ze hun oorlogsmisdaden niet erkennen (of is dat tegenwoordig anders?)

4 likes

wat is een japan-fase? ik kijk anime en ga op vakantie naar japan aankomend jaar, maar ik wil net zo graag naar tanzania, maleisië, libanon enz. ik heb sowieso wel interesse in veel landen en culturen maar dus ook wel in japan

1 like

Ik geef sailor moon en Pokémon de schuld

2 likes

nee oke dat niet. mensen vinden je vaak al japan obsessed als je alleen maar anime kijkt dus vandaar haha

1 like

Wil je dat een man je meeneemt op een “goede” eerste date (dus geen wandelen of koffie doen) en dat hij betaalt?

• Ja
  • Nee
  • Ik val niet op mannen ga weg

0 stemmers

Ik heb te veel mannen meegemaakt die gewoon nul energie/aandacht steken in dates, dus ik zie het als graadmeter en laat hem dus graag de eerste date plannen. Betalen dan weer niet per se, maar vind het ook niet erg als hij dat wel doet

6 likes

Goede date boeit me niet, betalen wel

17 likes

Ah ja dit herken ik wel. Na een jarenlange relatie met iemand die steeds meer achterover ging leunen en alle beslissingen klein of groot bij mij liet én altijd moeilijk deed over geld, had ik zoiets van: oké ik zie wel waar iemand mee komt. Ik was wel op zoek naar een ander soort relatie waar dit beter bij paste dan “wat wil je doen?” Ga weg gebruik je eigen hersenen

1 like

Vind het ook echt aantrekkelijk als iemand het voortouw kan nemen, en dat vervolgens in balans kan zijn. Ik had een keer een eerste date waarbij ik naar zijn stad zou reizen en hij toen aan mij vroeg: “waar wil je dan afspreken?”. Dat vond ik echt slappe hap en was er daardoor ook al meteen klaar mee hoor.

12 likes

Elke keer wanneer mijn fase voorbij lijkt te zijn, ontdek ik weer wat nieuws. Nu weer helemaal City Pop fan :heart_eyes:

3 likes

Heb jij iets met zuid-Korea?

• Ja gehad
  • Ja nog steeds
  • Nee nooit gehad
  • Nee vind het juist een irritant land

0 stemmers

1 like

Altijd

3 likes