Ja dit bedoel ik met het tegenovergestelde van fan van zuid Korea zijn.
Thuis als in mijn eigen huis of als gebruik überhaupt?
Wat zeggen jullie tegenwoordig?
- X
- Xitter
- Twitter (Elonās versie)
0 stemmers
Wilden jullie vroeger ook de Playmobil manege?
Op school was dit dƩ Playmobil set
- JAAA!
- Ja!
- Nee
0 stemmers
mān zusje had deze! maar wij gebruikten delen van de manege eigenlijk meer om een groter huis te bouwen haha
Ohhh dit was de eerste Playmobil set die ik had, gekregen voor kerst samen met mijn zus
Same! Ik gebruikte de Ark van Noach ook als woonboot
Ik had hem dit was ook mijn eerste Playmobil. En samen met mān zus en zusje hadden we nog een dierentuin, vakantiehuis, de villa, supermarkt en nog meer kleinere dingen. En dit stond altijd uitgespreid om een kleed van 3x3 meter ofzo dus als een soort dorp. Zo leuk! Heel veel mee gespeeld.
Mijn grootste Playmobil successen waren de speeltuin met zweefmolen, het zwembad met douche en de caravan + auto met trekhaak. Ik vind het zo stom dat ik alles verkocht heb ooit
Ik heb een trauma overgehouden aan deze.
Playmobil was mijn favoriete speelgoed en kon er echt uren mee spelen en bedacht dan allemaal verhalen. Ik wou deze ook heel graag, geen idee waarom want was niet fan van paarden verder.
Heel lang gespaard en toen gekocht en nadat ik em in elkaar had gezet wou ik beginnen met spelen en toen⦠Niks. Ik wist gewoon niet meer hoe ik moest spelen.
En toen zat ik daar op de grond en realiseerde ik me dat ik niet meer als een klein kind kon spelen en dat dat deel van mn jeugd voorbij was
Omg ik heb dit ook gehad met de barbies! Op een dag wist ik gewoon niet meer hoe het moest ofzo ik herinner me dit nog zo goed. Dat ik echt dacht huh hoe deed ik dit nou?
Ja ik heb dus een vriendin en die ken ik echt al vanaf de kleuterklas. Zij eet nooit fruit en heeft ook nooit fruit gegeten vroeger. Ze zegt dat ze het gewoon echt niet lust. Zegmaar een los stuk fruit. En ik herken me er bestwel in, ik kan echtniet genieten van een appel zo uit de hand te eten of een banaan.
Wat vind je lekkerder? Om zo uit de hand te eten
- Een banaan
- Een appel
0 stemmers
Ik ben een kleuter en eet een appel het liefste in stukjes gesneden. Geldt ook voor peren. Bananen eet ik helemaal niet.
Het enige fruit dat ik wel uit de hand eet zijn perziken, nectarines en pruimen. Want daarbij is snijden teveel gedoe door de pit haha.
Oh nee ik vind het bij dat fruit juist kut dat als het goed rijp is dat sap dan zo langs je hand en kin druipt. En als het dat niet doet is hij nog niet rijp genoeg. Altijd ruzie met fruit hier.
Ja ik zou sowieso meer fruit eten als alle fruit zo makkelijk te eten is als een banaan of appel. Mango en kiwi en ananas ik kijk naar jullie heb gewoon geen zin om die moeite te doen.
Ik vind kiwi juist supergemakkelijk? Open snijden en uitlepelen. Schil jij die dan?
Die is wel het makkelijkst van die 3 idd maar ik doe het vaak in stukjes met ander fruit.
Mijn opa at die altijd met schil en al en als er een stickertje op zat was ie daar ook niet vies van š«£
Hoe goed kun jij je concentreren op bijvoorbeeld een opdracht?
- Ik kan me er altijd toe zetten en kan dan uuuuren achter elkaar productief zijn zonder (veel) pauzes
- Ik kan me er altijd toe zetten maar ben maar kort achter elkaar echt productief en heb veel pauze nodig
- Ik kan me er nooit toe zetten maar als ik eenmaal bezig ben ben ik zo 6 uur gefocust zonder pauze
- Ik kan me er nooit toe zetten en ook als ik eenmaal bezig ben raak ik snel mijn focus kwijt
0 stemmers
Tenzij hij nog zoān hard stukje in het midden heeft, dan wordt het zoān slagveld. Dan kun je namelijk niet gewoon uitlepelen maar verniel je dat hele ding zonder er fatsoenlijk van te kunnen eten (ja frustratie hier).