Stel je persoonlijke vraag #47

Dit doe ik ook :grimacing:

Ik heb altijd tijdsdruk nodig

34 likes

Niet nooit maar ook zeker niet altijd. Ik kan me er soms toe zetten en heb veel pauzes nodig :grimacing:

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #7

Ik ben op het moment bezig met een toets en presentatie maken voor m’n opleiding als vertrouwenspersoon. De tijd die er in zit om de PowerPoint er gelikt uit te laten zien is denk ik 5 keer hoger dan de tijd die aan de inhoud is besteed haha. Ik dwaal elke keer af als ik de stof moet leren of samenvatten, maar ik heb iig een strakke presentatie

4 likes

Heb je de waterpokken wel eens gehad?

• Nee, nooit
  • Ja, als kind
  • Ja, als volwassene
  • Ja, 1 keer in m’n leven
  • Ja, meerdere keren in m’n leven

0 stemmers

Als je een kind/ kinderen hebt, hebben die waterpokken gehad?

• Ik heb geen kinderen
  • Ja, in de leeftijd van 0, 1 of 2 jaar
  • Ja, in de leeftijd van 3, 4 of 5 jaar
  • Ja, in de leeftijd van 6, 7 of 8 jaar
  • Ja, kind was ouder dan 9
  • Nee, kind heeft nu de leeftijd van 0, 1 of 2 jaar
  • Nee, kind heeft nu de leeftijd van 3, 4 of 5 jaar
  • Nee, kind heeft nu de leeftijd van 6, 7 of 8 jaar
  • Nee, kind is nu ouder dan 9

0 stemmers

1 like

Hahaha same! Ik heb het gevoel dat waterpokken nu veel minder bestaat dan vroeger. M’n kind is bijna 8, heeft het nog nooit gehad. Ik wil eigenlijk dat hij het krijgt (gezien het gevaarlijker is voor volwassenen) maar geen enkel kind in z’n omgeving heeft waterpokken gehad. Vroeger had iedereen waterpokken voor m’n gevoel (en dat blijkt tot nu toe ook wel uit de polls)

2 likes

Bestel jij ooit pasta als je uit eten gaat?

• Nee ik houd niet van pasta
  • Nee grote kans dat ik het veel lekkerder maak
  • Alleen bij een hele goede italiaan
  • Ja sowieso
  • Nee kies liever iets anders als ik uit eten ga

0 stemmers

4 likes

Er werd ook echt aangeraden dat als je een baby kende met waterpokken je eigen baby erbij te zetten want dan hebben ze het maar gehad

3 likes

Wel specifieke pasta’s, goeie ravioli of een bijzondere pastasoort, geen generic penne of spaghetti met rode saus aub

3 likes

Bij een goedkope Italiaan bestel ik liever pizza, anders ben ik bang dat ik zoiets voorgeschoteld krijg:

11 likes

Mag dit in een spoiler ik word misselijk

10 likes

Meestal als het de enige vega optie is…

2 likes

Ik heb ooit in Rimini (of all places) de allerbeste pasta ooit gehad. Nog steeds een gespreksonderwerp bij de groep met wie ik was haha. Nu bestel ik het in NL nooit meer want kan daar toch niet aan tippen

8 likes

Alleen als het de enige vega optie op het menu is, maar het zou nooit mijn eerste keus zijn. Pizza for ever

2 likes

Volgens mij klopt dit gevoel niet hoor. Ik lees dat nog steeds met 6 jaar 95% van de in NL opgroeiende kinderen al waterpokken heeft gehad.

Edit: denk wel dat het misschien vaker niet herkend wordt door ouders, als kinderen maar vier plekjes hebben en vaak ook nog op het hoofd onder de haartjes. Dan lijken ze “gewoon ziek”.

10 likes

focus is echt een serieus issue bij mij. op mijn werk lukt het me wel omdat ik bezig ben met een onderwerp waarin ik geïnteresseerd ben (dan is het ook obsessief) maar als student ging ik regelmatig om 8 uur 's ochtends naar bed omdat ik dan de nacht van tevoren vlak voor de deadline een essay ging schrijven ofzo

3 likes

Ik vind bananen lekker smaken maar ik vind die structuur altijd zo melig. Alsof iemand het al voor mij voorgekauwd heeft ofzo en als ik daar teveel bij stil sta kan ik het soms niet eens wegkrijgen? Appels zijn mijn favoriete fruit. Gewoon lekker betrouwbaar en stabiel.

9 likes

En @MACdonalds wij hebben die van ons ook laten inenten maar dat was toen ze twee ofzo was! Dus het kan ook al best wel vroeg.

@Hemakoekjes hahahahaha ik las rimini en dacht dat je de el cheapo pizzeria in Amsterdam/elke studentenstad bedoelde en ik was al helemaal verbaasd. Maar je bedoelt natuurlijk de Italiaanse stad :joy::joy::joy:

3 likes

Ja soms?

4 likes