Ik hou niet zo van pizza en soms staan er alleen pizza’s en pasta’s en een paar onverklaabare salades op de kaart en dan bestel ik zeker wel pasta
Jaa ik hoop dat onze zoon dat “4 plekjes kind” was … dochter had het heel heftig. Ik had gordelroos rond die tijd ook nog. Maar we hebben hem er nooit op kunnen betrappen. Terwijl we ze dus echt bewust samen in bad etc gezet hebben toen zo van: please krijg het ook
.
Maar aangezien hij echt al 3 of 4 van die waterpokken “golven” op kdv heeft overgeslagen (denken we dus) moet het toch haast wel
Haha ik had geen idee dat het zo zeldzaam was om het als volwassene te krijgen Was er ook wel echt ziek van moet ik zeggen
Mijn moeder zegt ook altijd dat als in mijn omgeving kinderen waren met waterpokken ze altijd een speeldate organiseerde zodat ik het ook zou krijgen
Ik kreeg het prenataal. Ze herkende het pas veel te laat bij mijn moeder. Toen ik geboren werd moest ik ook in quarantaine en heel de kinderafdeling moest ingeënt worden. Ben er echt doodziek van geweest
Ja vroeger waren pokkenparties een ding, wij kregen ook de buurmeisjes de hele dag op bezoek toen we waterpokken hadden.
Joh ik wist niet eens dat er een vaccinatie voor was?! Vroeger was het toch, je krijgt het of je krijgt het niet en dan idd zo jong mogelijk, lekker waterpokfeestjes met de jonge kindjes. Maar ik ga dan ook maar eens een vaccinatie voor m regelen!
@Krabsalade dat is nog heel veel ja! Ik heb zo’n horrorbeeld voor me van een kind dat helemaal onder zit en in een havermoutbadje moet als verlichting (m’n zusje zat vroeger echt onnnnder)
@Junebug85 ja het is gewoon gevaarlijk om het als volwassene te krijgen dus daarom wilde ik dat m’n kind het zou krijgen haha (en nu dus vaccinatie)
@Flerken wowww heftig! Ik wist wel dat je het niet als heel jong baby’tje moet krijgen, maar dat je het zelfs prenataal kunt krijgen… weer wat geleerd
Heb jij wel eens iets van rituals als cadeautje/relatiegeschenk gegeven?:
- Ja, een keer
- Ja, meerdere keren
- Nee, ik vind het te duur
- Nee, rituals is voor het plebs. Ik heb een betere smaak dan dat
0 stemmers
Ik zou niet willen pretenderen dat ik een betere smaak in handzeep ect heb, maar ik vind rituals wel het meest ongeïnspireerde cadeau dat je iemand kunt geven
Nog steeds! Vriendin met kinderen nodigde mij en andere vriendin ook uit toen haar kinderen het hadden, maar ik durfde niet.
Doen jullie wel eens een dutje tijdens werktijd?
- Nee
- Ja, als ik thuis werk
- Ja, als ik op kantoor werk
- Ja, zowel thuis als op kantoor
0 stemmers
Ik ben net een half uurtje op kantoor in slaap gedommeld Werkt maar één andere collega vandaag en die zit op een andere etage, dus was niet bang om betrapt te worden.
Wel als (extra) doorgeefcadeau weggegeven, omdat er een periode was dat ik het bij elke stage, privé of andere gelegenheid cadeau kreeg.
Ja, maar omdat diegene dat ook echt lekker vind/graag krijgt. Nooit zomaar random.
Mijn favoriete parfum is zelfs van Rituals, maar daarvoor moet ik volgens mij naar het impopulaire meningen topic
Als je nieuwe aankopen of bijvoorbeeld je outfit, interieur of baksel post, krijg je dan een bevestiging van je goede smaak/skills als bepaalde forummers het liken?
- Ja, is toch leuk
- Nooit over nagedacht
- Nee, boeit mij nul
0 stemmers
Als @Daelyss en @Depeche iets liken, heb ik sowieso de goede keuze gemaakt.
Soms ben ik al helemaal niet meer verbaasd door het gebrek aan smaak als ik sommige aankopen zie. “Ah ja dat lelijk ding past wel helemaal bij wat je normaal koopt”
Wat leuk!! Is geheel wederzijds overigens, in love met je roze Acne tas
Ik vind de meeste dingen juist echt te basic om überhaupt een mening over te hebben.
Behalve die shrek schoenen die ik laatst zag, die waren alles behalve basic
Shrek schoenen?
Zie het geluk dat een relatie heet topic.
Ik vind het knap dat je crocs nog wat wanstaltiger kunt maken dan dat ze al zijn. Ze zijn zo lelijk dat het wel weer wat heeft.
Overigens heb ik geen smaak en pretendeer ik ook niet dat ik smaak heb.