Ja mooi van lelijkheid!
Ja, jij bent wel meer uitgesproken dan ik qua kleur en prints maar denk dat we verder wel op dezelfde golflengte zitten
Kan alles over die Shrek Crocs in spoiler. Ben direct getriggerd en zit hier te trillen op mijn stoel. Weet niet of ik dit in mijn eentje verwerkt krijg.
Precies die 2 mensen ook. Ik zou ook blind een kledingbox bestellen bij @Daelyss en bij @Depeche kon ik me echt een geweldige woonkamer herinneren. Dus als je ooit je man de deur uit doet en een een huisgenoot zoekt, vooral mij bellen. Geldt trouwens voor Daelyss ook haha.
Verder ben ik groot fan van de shoplogs van @oversized en de tassencollectie van @zwaardvis .
Met kleding heb ik dit echt niet maar als @Dazed ofzo een foto van m’n eten liked dan heb ik dat gevoel
Ik heb het wel met grappen, als die door de “juiste” mensen wordt geliked denk ik ah Nice, maar soms liken mensen het waarvan ik denk oh dan was het toch niet zo grappig
Nu is mijn antwoord nee, maar heb dat wel gedaan . Heb hiervoor in een schoonheidssalon gewerkt. Het was daar vaak zo rustig dat ik gewoon een hele dag geen cliënten had. Ook inloop hadden we niet. Dan legde ik mijn behandelstoel plat en ging ik gewoon even slapen. Mis dat echt.
Haha ik vind dit heel lief. Een appel betrouwbaar en stabiel noemen. Alsof het een mens is . Dat van die bananen zo mee eens, ze hebben ook soms van die melige draadjes. Heb altijd bananen in huis voor m’n vriend maar ik blend ze altijd in een smoothie, ik doe anders 2 uur over 1 banaan.
Uhm wat is thuis.
We vieren met z’n 3en geen kerst dit jaar, maar we gaan de dag van kerstavond wel bij m’n ouders eten.
Nog nooit in een melige appel gebeten?
Nike Air Max
- Geef mij alle nieuwe releases
- Gewoon mooi
- Neutraal
- Zonder andere FF’ers te willen beledigen vind ik het design van deze schoen enorm lelijk
- Mwa, niet helemaal mijn smaak
0 stemmers
Ik moet deze van mijn fysio Zelf wil ik liever sparen voor een Air Wrap. (Als iemand tips heeft voor een schoen met even goede demping en ondersteuning maar dan mooi?)(sorry)
Stel, je herkent je kind in opsporing verzocht (of soortgelijk) bij een gewapende overval, zoals in dit artikel (Politie krijgt anonieme brief van ouders: 'Onze kinderen pleegden een overval') beschreven. Wat doe je?
- Ik geef mijn kind aan of laat mijn kind zichzelf aangeven
- Ik voer een goed gesprek/geef straf
- Ik doe niks/steek mijn hoofd in het zand
- Ik schrijf een anonieme brief naar de politie
- Anders
0 stemmers
Sluit m’n kind op in de kelder
Ik vraag mij altijd af of je wel helemaal antwoord kan geven op zo’n soort stelling. Van buitenaf is het makkelijk te zeggen denk ik.
En air Max 95 of air Max plus bijvoorbeeld?
Ik heb deze, die zijn vrij neutraal en niet met zoveel kleuren etc. En ze zitten idd wel heel lekker!
Jaa deze heb ik ook, reminder dat ik ze weer vaker moet dragen!