Ew, deze zien er uit alsof meerdere mensen hiervoor gevild zijn en hun huid voor deze schoenen gebruikt zijn.
Is dat dan vegan?
You must be vegan
Haha wow had geennidee dat Air Max zo controversieel is. Ik koop elk jaar een nieuw paar, love them!
Ja inderdaad. Zijn ook de enige sneakers die echt fijn lopen met mijn smalle platvoeten zonder wreef.
Reebok en Adidas zijn me echt veel te breed.
Heb naast tig Nikes ook een paar Newbalance. Die zijn ook wel fijn, vooral omdat ze vederlicht zijn, maar ook iets te breed.
Ik wil oprecht geen discussie over of het nodig is, maar omdat ik niemand irl ken volgens mij die het gebruikt, gebruik jij proteĆÆnepoeder?
Gewoon benieuwd naar hoeveel mensen dat gebruiken.
- Ik
- Ik niet
- Ik niet meer
0 stemmers
En sport je dan meer dan recreatief, 1/2 keer per week?
- Ja
- Nee
- Nee ik slik geen proteĆÆnepoeder
0 stemmers
Eh
Ik denk dat je te naĆÆef bent als je denkt dat je je kind zelf wel even straft in zoān geval. Een diefstalletje bij de supermarkt tot daaraan toe, maar op tieners die een gewapende overval plegen ben je alle grip kwijt. Als je dat zelf nog aangekund had hadden ze het niet gedaan.
Er gaat echt werkelijk niks boven een goeie air max 1
Er bestaat ook Nike By You waar je zelf de kleuren van je Air Max kan kiezen. Misschien is dat wat voor je. Ik draag graag 90ās en heb zo een paar laten maken in kleuren die het beste bij mān kledingkast passen. En natuurlijk bestaan ze ook gewoon in uni kleuren als zwart.
Ben er gisteren achtergekomen dat precies deze bij mij nu wat te krap zitten (na zwangerschap)
Ah ja leuk, maar ik vind het altijd jammer dat Nike vaak suede stof gebruikt. Dat is zo lastig om mooi te houden. Wordt heel snel lelijk en grauw.
Ken jij iemand persoonlijk in je omgeving die een fatbike heeft? Ik zie ze echt veel te veel.
- Ja 1
- Ja meerdere mensen
- Ja ikzelf
- Nee
0 stemmers
Ik ga niet om met pubers
Ik HAAT ze ook echt. Die kinderen kunnen er helemaal niet mee omgaan en die gaan dan met zoān achterlijk ding over de stoep fietsen. En dan gewoon keihard onoverzichtelijke bochten door zonder te kijken. En je dan ook nog uitschelden als zij jou bijna aanrijden.
Ik had een neef op een crossfiets die zelfs toen hij 30 was nog op dat ding door de stad sjeesde met precies die blik die ik nu zie bij al die fatbike rijders
Ik heb toevallig laatst een ongeluk met een fatbike gehad. Ik was automobilist. Ik heb rechts links gekeken, wou gaan en ineens zag ik hem aanscheuren in mijn ooghoek. Ik kon nog stoppen maar stond daardoor half op het fietspad en de fietser klapte vol op mijn voorkant. Ik heb oprecht goed gekeken, maar die dingen komen met zoān bloedgang aan dat je er bijna niet op kan anticiperen in het verkeer. Echt levensgevaarlijk vind ik ze. Zou echt verboden moeten wordenā¦
Ik begrijp je heel goed, ik vind ze ook lelijk.
Nike Air Force 1 vind ik nog meer meevallen dan, ik weet niet of dat model ook goed is?
Ik heb ook moeilijke voeten en heb Nike Air Force 1ās, ik vind ze wel comfortabel.
Verbaasd me niet dat je zit te haten op de Amsterdam air Max 1
- Ja, precies
- Ja, ongeveer
- Meestal wel
- Nee, en daardoor heb ik vaak ineens nog een natte rug of been als ik me aankleed grr
- Gewoon nee
0 stemmers
- Ja, precies
- Ja, ongeveer
- Meestal wel
- Nee, en daardoor vergeet ik soms waar al wel/niet geweest ben
- Gewoon nee
0 stemmers
Wat moet verboden worden?
- Elektrische fietsen
- Elektrische bakfietsen
- Fatbikes
- Ik heb nog iets
- Allemaal niet
0 stemmers
En waar moeten anders extra regels voor komen?
- Elektrische fietsen
- Elektrische bakfietsen
- Fatbikes
- Ik heb nog iets anders
- Geen van allen
0 stemmers
Ik vind elektrische bakfietsen dus eigenlijk echt net zo erg als fatbikes
Biros