Stel je persoonlijke vraag #47

Wij hebben een combinatie, een vvv bon en een kerstmarkt met lokale leveranciers. Je krijgt bedrag aan muntjes en geef je daar uit. Aanbod varieert van koffie, noten/chocolade winkel, planten tot een plaatselijke boekwinkel en nog wel meer. Vind het altijd een heel erg leuk idee. En je kan ook altijd je munten aan een goed doel geven.

3 likes

Mijn werk verstrekt geen pakketten maar ik krijg wel een bonus (geen idee hoeveel het verrast me elk jaar weer haha) dus als ik wil koop ik daarvan zelf wat leuks/lekkers

1 like

Als je deze al fijn vindt probeer dan de gewone air max. De SC zijn echt een fractie van hoe lekker de gewone air max zitten!

4 likes

Beheers jij steno of kun je steno? Geen idee hoe je dit vraagt.

• Ja
  • Nee
  • Ik gebruik het voor mijn werk
  • Ik gebruik het niet voor mijn werk

0 stemmers

Heb jij een speciale veger/borstel om je boeken stof vrij te maken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Stepjes

Wat is Steno? Probeerde het te googlen, maar kom er niet uit.

3 likes

Oh sorry het heet officieel stenografie zie ik, maar het is een manier om snel te kunnen schrijven. Als je bijv een gesprek letterlijk uit moet werken kan je dat met deze manier van schrijven fatsoenlijk bijhouden

3 likes

Ooooh, is dat het artsenhandschrift!

19 likes

Er zijn grenzen

5 likes

Ja ik vind het ook super knap! Het lijkt me vet handig om te kunnen dus zit wat te kijken hoe je dit kan leren maar er zijn zoveel soorten ook.

@Fredje zou best kunnen denk ik

Vriendin van mij is een stenograaf en het is echt zo cool om te zien hoe zij te werk gaat, maar ze zegt wel dat het een hele tijd heeft geduurd voordat ze haar eigen versie had gemaakt en nu in de rechtbank echt haar draai heeft gevonden. Ze kan ook de notities van haar collega’s niet goed begrijpen!

7 likes

Vanuit mij persoonlijk gezien een bon, omdat ik dat iets kan uitzoeken wat ik echt gebruik ipv de zoveel thermosbeker, saladeshaker en onderzetter die in een kast verdwijnen.

En vanuit mijn rol als HR medewerker ook een bon; het duurzamer, want mensen kiezen iets wat ze gebruiken en iets kiezen wat ze echt willen. Je hebt op die manier minder gezeik dat het pakket stom is. Al horen we nu ook wel dingen als is niet persoonlijk, niet over nagedacht etc. Uiteindelijk doe je het nooit goed.

Zoals genoemd wordt, een pakket maken met lokale producten is een super leuk idee, als je 10-20 man in dienst hebt, maar ik ga echt niet 500 pakketten maken, zoals bij ons nodig is. 500 enveloppen vullen is al bijna een dagtaak.

3 likes

Het waren maar 150 tasjes! :tired_face::tired_face:

Wat tof! Weet je toevallig ook welke versie zs heeft geleerd?

Wat kut! Beter krijg je alleen maar leuke reacties!

2 likes

Die electrische deelsteps. Echt, wees blij dat die krengen verboden zijn in Nederland, ik moet die krengen echt te vaak opzij schuiven om überhaupt met mijn fiets mijn eigen huis uit te kunnen. Ik hoorde dat er plannen zijn om parkeervakken te maken ervoor (en dan ook boetes als je ze niet in zo’n vak parkeert), kan echt niet wachten. Tyfusfdingen.

13 likes

Yes, dit jaar 2 werkgevers en 2x een tegoedbon gekregen. Ik ben er blij mee.

Nee helaas, sorry!

2 likes

Nemen verkeerd rotondes, spookrijden overal, richting aanwijzen doen ze ook niet. Laatst een discussie gehad omdat de persoon vond dat voorrang verlenen niet hoefde op de step. Ik haat het!

3 likes

Hahaha why?
Ze zijn toch gewoon eng :joy: