Stel je persoonlijke vraag #47

@Sax hahaha ja het zag er ook echt niet uit :joy: Maar ik dacht als er iets gebeurt kan ik hem iig nog met die paraplu rammen hahaha.

@Vuile_bitch hahaha ook echt dat ze naar jou toeloopt en je aanmoedigt om vervolgens zelf geen vinger uit te steken :joy:

Ik herinner me nu ineens trouwens dat ik het zelf ook weleens heb meegemaakt! Ik was een keer op de bank bij een vriendin in slaap gevallen na een feestje en moest de volgende dag weer werken. Dus ik was in mijn party outfit van de vorige nacht s’ochtends in de metro om naar huis te gaan. En toen was er zo’n jongen die in de metro de hele tijd zo’n likkend gebaar naar mij ging maken en zoengebaren. Dus ik vond het fucking creepy en deed maar alsof ik het niet zag. Toen liep ik heel snel de metro uit, maar hij volgde me dus gewoon. Dus hij ging de hele tijd tegen me praten hoe ik met hem mee naar huis moest gaan enzo, en ik reageerde heel droog terwijl ik echt heel snel liep, want er was een markt daar en ik dacht bij mezelf als ik die markt maar haal ben ik iig veilig. Dit was ook echt een van die momenten waarvan ik weet dat het niet goed gegaan was als het snachts was gebeurd. Ik bleef toen ook maar op die markt staan tot hij opdonderde, maar toen ging hij dus aan mijn gezicht zitten en mijn nek enzo terwijl ik zijn arm weg sloeg en zei dat hij op moest tyfen. En niemand deed wat? Dat vond ik ook best wel shocking eigenlijk. Uiteindelijk liep hij weg en liep ik een straat verder voor het geval hij nog stond te kijken waar ik woonde ofzo. Maar hij was mij zo overduidelijk aan het lastig vallen en niemand deed gewoon wat :sweat_smile:

2 likes

er zijn ook ergere dingen maar alsnog is wat jij hebt meegemaakt ook heftig. dat verandert niks aan jouw situatie en hoe jij daarop kan reageren. pepperspray is inderdaad niet legaal dus je dat daarom ook niet wilt is misschien pleisterspray of zo’n alarm voor aan je sleutelhanger een optie? die laatste kun je gewoon op bol halen en die maken echt een snerpende teringherrie

5 likes

Hahaha doet me denken aan m’n broer, die is ook zo’n goedzak maar ook een tikkeltje… naïef?

Dan stopte die ergens langs de weg om een gevecht tussen twee mannen te stoppen, werd ondertussen z’n fiets gejat door iemand :joy: of een keertje dat ze uiteindelijk allebei hem gingen slaan want waar bemoeide hij zich mee :joy:

Echt elke keer als hij iets goeds probeert te doen zegt het universum fuck you, maar hij blijft het doen :smiling_face_with_tear:

18 likes

Hahaha ik zie nu echt dit :rage::slightly_smiling_face::open_umbrella::rage::tipping_hand_woman: voor me.

4 likes

Dat kende ik nog niet maar klinkt heel handig, ik ga er naar kijken, dankjewel!

2 likes

Oo dat vind ik stom! Omgekeerde karma.

is er momenteel iemand op het forum actief waarvan jij vermoedt dat het een trol is

• ja, meerdere
  • ja, één
  • twijfel
  • nee

0 stemmers

1 like

Nee maar ik denk wel écht dat ik iets zou doen (ik ben al parra geworden op 2 oudere mannen toen ze iets zeiden over jongere meiden die voor ze liepen, heb ze toen uitgescholden voor viespeuken). Maar ja anderzijds denkt wss iedereen dat van zichzelf.
Ik heb wel eens gezien dat een moeder imo echt te hardhandig met haar kindje om ging en echt heel boos was middenin de stad en dat kindje echt heel hard schreeuwde en bijna aan de arm optilde en meetrok, maar toen was ik zo geshockeerd en ze waren zo snel weg dat ik niks zei.
Dus ik hoop dat ik iets zou doen maar idk je weet het pas als het gebeurd.

3 likes

Denk je dat mensen wel eens van jou denken dat je een troll bent?

• Nee
  • Wellicht
  • Geen idee
  • Misschien ooit een moment geweest maar nu niet

0 stemmers

1 like

Als ik zo even snel denk dan kan ik er al 2 bedenken. Maar ik ga ze niet opnoemen. Want de ene ziet dat dan als pest gedrag. En die andere wenst me dan het land uit.

26 likes

Gebruik jij het woord “topper” weleens onironisch?

• Ja ik heb niet de pabo gedaan
  • Ja en ik heb de pabo gedaan
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik las niet goed haha. Ik gebruik het wel eens maar dan vooral sarcastisch eigenlijk.

2 likes

Niet echt een troll maar wel iemand die in de loop van de jaren heel tegenstrijdige zogezegd persoonlijke berichten heeft gepost over een bepaald onderwerp waardoor ik nu kritisch ben over alles dat ze post.

1 like

Mijn vriend doet dit ook en ik krijg het er spaans benauwd van als hij ergens op af gaat (want wat als er opeens een mes wordt getrokken ofzo) maar het maakt me ook heel trots want ik vind echt dat we elkaar wat vaker mogen helpen.

5 likes

Mijn kind is echt een topper en dat mag gezegd worden

8 likes

Haha binnenshuis dan

3 likes

omg yesss IK WEET EEN X OVER WIE HET GAAT sorry maar dit voelt oprecht als een mijlpaal want normaal weet ik dat nooit!!!

27 likes

Omg ik wist niet dat mn neef hier een account had

3 likes

Wie is de land uit persoon? Geef me hint

2 likes

hint: dubbele nationaliteit

7 likes