Föhn jij je eigen lichaam weleens?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je Threads?
- Ja
- Nee
- Nee, maar ik ga mogelijk wel nog een account maken
- Wtf is Threads
0 stemmers
Föhn jij je eigen lichaam weleens?
0 stemmers
Heb je Threads?
0 stemmers
Ik heb het aangemaakt zodat ik de username heb Maar verder nog niks mee gedaan.
Ja heb ik ook voor m’n werkaccount gedaan maar misschien ga ik ook wel zelf lurken op threads (doe ik nu op twitter)
Zelfde als Lula, werk account/merknaam alvast geclaimd.
vind jij kerstmarkten in het algemeen leuk?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
love kerstmarkten
Ik ook, en vorige week was ik voor het eerst op een Duitse kerstmarkt sinds 2019. Kon wel janken van blijdschap.
Het gaat me niet om veel kopen of veel eten. Maar gewoon een beetje rondstruinen en sfeer opsnuiven.
Vind het idee heel leuk maar door trek zoveel volk niet dus helaas.
we blijven nog even op de kerstmarkt
we
beginnen met een drankje, wat bestel je?
0 stemmers
het is natuurlijk ook tijd om wat te eten, wat bestel je?
0 stemmers
daarna nog een snack
0 stemmers
je mag een cadeautje uitzoeken, wat neem je mee?
0 stemmers
Eigenlijk warme chocolademelk ohne sahne want Duitse slagroom is niet te nassen
Valt tegenwoordig wel mee in mijn ervaring
leuk! waar was je?
Maar een eten optie?
We beginnen met een flammkuchen, daarna gaan we door voor een broodje flammlachs. Dan is het tijd voor die aardappelrosti met appelmoes en spätzle. Dan gaan we nog op zoek naar een curryworst en van die knoflook champignons. Bij elk hapje hoort een glaasje gluhwein en tussendoor moeten we nog een uur in de rij staan voor de wc bij de macdonalds.
Oo beter. Ik vond/vind de slagroom daar gewoon niet lekker, beetje smaakloos
Die champignons
dit klinkt als een perfect rondje over de kerstmarkt misschien kunnen we volgend jaar met een aantal forummers samen gaan haha
naar aanleiding van een gebeurtenis in engeland, heb jij wel eens gezien dat er iemand (op welke manier dan ook) serieus werd lastiggevallen en heb je toen iets gedaan? anoniem.
0 stemmers
er is een vrouw verkracht in de metro in londen, in het bijzijn van andere passagiers, en niemand heeft haar geholpen. een franse toerist heeft uiteindelijk de politie gebeld.
ik vind het zo bizar dat er dingen zoals dit kunnen gebeuren op klaarlichte dag, middenin de drukte en er gewoon niemand ingrijpt
Hahahah ik mis nog het chocolade fruit op een spies maar verder
love it! ik ben onderweg naar oberhausen en heb honger ga me zo volproppen met kerstmarkt voedsel haha, helemaal zin in die champignons nu!
Xanten. Heel klein, maar niet ver over de grens. En groot genoeg om met man en kind toch van de sfeer te proeven en het kerstmarkt-gevoel te hebben. Parkeren ging makkelijk en het was niet druk.
De grotere drukkere zoals in Keulen en Düsseldorf bezoeken we wel weer als mijn kind wat ouder is.
Mijn favoriete etenswaren zijn Flammkuchen, champignons, Reibekuchen en worst. En mijn favoriete kraampjes om te bezoeken zijn die met koekjes en koekuitstekertjes.