@Sax hahaha ja het zag er ook echt niet uit
Maar ik dacht als er iets gebeurt kan ik hem iig nog met die paraplu rammen hahaha.
@Vuile_bitch hahaha ook echt dat ze naar jou toeloopt en je aanmoedigt om vervolgens zelf geen vinger uit te steken ![]()
Ik herinner me nu ineens trouwens dat ik het zelf ook weleens heb meegemaakt! Ik was een keer op de bank bij een vriendin in slaap gevallen na een feestje en moest de volgende dag weer werken. Dus ik was in mijn party outfit van de vorige nacht s’ochtends in de metro om naar huis te gaan. En toen was er zo’n jongen die in de metro de hele tijd zo’n likkend gebaar naar mij ging maken en zoengebaren. Dus ik vond het fucking creepy en deed maar alsof ik het niet zag. Toen liep ik heel snel de metro uit, maar hij volgde me dus gewoon. Dus hij ging de hele tijd tegen me praten hoe ik met hem mee naar huis moest gaan enzo, en ik reageerde heel droog terwijl ik echt heel snel liep, want er was een markt daar en ik dacht bij mezelf als ik die markt maar haal ben ik iig veilig. Dit was ook echt een van die momenten waarvan ik weet dat het niet goed gegaan was als het snachts was gebeurd. Ik bleef toen ook maar op die markt staan tot hij opdonderde, maar toen ging hij dus aan mijn gezicht zitten en mijn nek enzo terwijl ik zijn arm weg sloeg en zei dat hij op moest tyfen. En niemand deed wat? Dat vond ik ook best wel shocking eigenlijk. Uiteindelijk liep hij weg en liep ik een straat verder voor het geval hij nog stond te kijken waar ik woonde ofzo. Maar hij was mij zo overduidelijk aan het lastig vallen en niemand deed gewoon wat ![]()