Hahahaha omg jouw verhalen doen me denken aan mijn ervaringen met mijn eerste instructeur. Hij ging idd ook pauzes houden en dan ging hij bij de benzinepomp tussendoor altijd koffie drinken met een andere instructeur en dan wat kletsen. In mijn tijd natuurlijk. Ik kwam idd ook niet voor mezelf op. Ik stond er dan ook maar een beetje als een zoutzak naast terwijl ik het er helemaal niet mee eens was eigenlijk. En ik kreeg ook nooit wat van hem
Misschien was het wel dezelfde instructeur Haha. Bij hem bleef ik ook maar lessen en lessen en dan zei hij telkens:’ je bent nog niet klaar voor het examen’, echt bijna een jaar had ik gelest volgens mij en hij bleef maar zeggen dat ik er niet klaar voor was. Ook ging een keer zijn vader invallen want die was ook instructeur, en toen moesten we ineens bij zijn huis stoppen. Komt hij echt met een gigantische hond aan zetten. En toen zei hij, ja die hond moet mee want hij wordt angstig in zijn eentje. En toen had ik een rijles met een gigantische hond op de achterbank die ook nog ging blaffen een paar keer. En toen ik terug naar huis moest, en de volgende leerling mij terug reed moest ik ook naast die hond zitten 
@Chuckie Ja maar echt hoor! Het doorzettingsvermogen dat nodig was om door te gaan met dat rijbewijs en het niet gewoon op te geven was echt bizar. Iedereen om me heen bleef dan ook zeggen dat ik positief moest blijven. Echt fuck off ik ben 6 keer gezakt ik kon niet meer positief zijn haha