Stel je persoonlijke vraag #47

Hahaha ik zie nu echt dit :rage::slightly_smiling_face::open_umbrella::rage::tipping_hand_woman: voor me.

4 likes

Dat kende ik nog niet maar klinkt heel handig, ik ga er naar kijken, dankjewel!

2 likes

Oo dat vind ik stom! Omgekeerde karma.

is er momenteel iemand op het forum actief waarvan jij vermoedt dat het een trol is

• ja, meerdere
  • ja, één
  • twijfel
  • nee

0 stemmers

1 like

Nee maar ik denk wel écht dat ik iets zou doen (ik ben al parra geworden op 2 oudere mannen toen ze iets zeiden over jongere meiden die voor ze liepen, heb ze toen uitgescholden voor viespeuken). Maar ja anderzijds denkt wss iedereen dat van zichzelf.
Ik heb wel eens gezien dat een moeder imo echt te hardhandig met haar kindje om ging en echt heel boos was middenin de stad en dat kindje echt heel hard schreeuwde en bijna aan de arm optilde en meetrok, maar toen was ik zo geshockeerd en ze waren zo snel weg dat ik niks zei.
Dus ik hoop dat ik iets zou doen maar idk je weet het pas als het gebeurd.

3 likes

Denk je dat mensen wel eens van jou denken dat je een troll bent?

• Nee
  • Wellicht
  • Geen idee
  • Misschien ooit een moment geweest maar nu niet

0 stemmers

1 like

Als ik zo even snel denk dan kan ik er al 2 bedenken. Maar ik ga ze niet opnoemen. Want de ene ziet dat dan als pest gedrag. En die andere wenst me dan het land uit.

26 likes

Gebruik jij het woord “topper” weleens onironisch?

• Ja ik heb niet de pabo gedaan
  • Ja en ik heb de pabo gedaan
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik las niet goed haha. Ik gebruik het wel eens maar dan vooral sarcastisch eigenlijk.

2 likes

Niet echt een troll maar wel iemand die in de loop van de jaren heel tegenstrijdige zogezegd persoonlijke berichten heeft gepost over een bepaald onderwerp waardoor ik nu kritisch ben over alles dat ze post.

1 like

Mijn vriend doet dit ook en ik krijg het er spaans benauwd van als hij ergens op af gaat (want wat als er opeens een mes wordt getrokken ofzo) maar het maakt me ook heel trots want ik vind echt dat we elkaar wat vaker mogen helpen.

5 likes

Mijn kind is echt een topper en dat mag gezegd worden

8 likes

Haha binnenshuis dan

3 likes

omg yesss IK WEET EEN X OVER WIE HET GAAT sorry maar dit voelt oprecht als een mijlpaal want normaal weet ik dat nooit!!!

27 likes

Omg ik wist niet dat mn neef hier een account had

3 likes

Wie is de land uit persoon? Geef me hint

2 likes

hint: dubbele nationaliteit

7 likes

Die heeft ook een topper als kind?

2 likes

Ja altijd in van die ongemakkelijke situaties op werk of met mensen die ik niet goed ken. En ook vaak “oh top!” Vind dat echt stom van mezelf :joy:

3 likes

Astridmagnussen

20 likes