Heb jij al staatsjonko gerookt?
- Ja
- Nee niet van plan
- Nee wel nog van plan
0 stemmers
Heb jij al staatsjonko gerookt?
0 stemmers
Hahaha dankje dit is het niveau hints dat ik nodig heb
Dit. ik moest vandaag een zijstraat in, maar parallel langs de weg zit een fietsstrook die overgaat in een bocht naar links (voorrangsweg). Ik dacht dat ik nog wel voor die elektrische fiets langs kon, want ik was haar allang en breed gepasseerd. Zij minderde ook totaal geen vaart, ik moest vol in mijn rem omdat ik het gewoon compleet verkeerd had ingeschat. Ondanks dat zij uiteraard voorrang had, had ik ook echt het idee dat ze dacht âyo ik knal hem er gewoon tussen, jij ziet maar effe wat je doet!!â
Ja, want ik weet dat een lid hier een heel ander leven âleeftâ op een ander forum.
Ik merk het al niet als er iemand terugkomt onder een andere forumnaam, dus ben echt benieuwd hoe je hier achter bent gekomen.
(Eigenlijk wil ik ook weten wie natuurlijk maar dat is ijdele hoop haha).
Hahaha das echt cool
Stiekem zit jij op een ander forum en doe je alsof je allergisch bent voor suiker.
Hoe vaak heb jij afgereden voor je rijbewijs?
0 stemmers
2 en counting
Hoeveel concerten heb jij dit jaar bezocht?
0 stemmers
Succes!!
Ik heb daar wel een verhaal bij, ik zat bij een rijschool die de enige was in mijn dorp en bij examen nummer 5 zei mijn examinator kind je moet naar een ander want zij leren het je niet goed. Toen ben ik overgestapt en moest die mij eerst van alles afleren maar had ik mijn rijbewijs in 15 lessen en 1 examen. De eerste rijschool ging niet veel later ook failliet.
Wil jij jouw verhaal ook delen?
Stiekeme fitgirl daar die beweert dat vetvrije ovenchips, bloemkoolpizzabodems en low carb sla wrap burgers echt lekkerder zijn.
Ik heb ooit wel begrepen dat als je als omstander zelf niet durft in te grijpen het wel kan helpen een willekeurig iemand individueel aan te spreken en zeggen âga helpenâ of âkom helpenâ. Een beetje hetzelfde als bij ongevallen, de hele âgroepâ kan dan bevriezen maar als je individuele mensen taken geeft dan lukt het ineens wel.
Wow heftig! Supergoed van de examinator.
Wat zonde van je geld zeg.
Bij mij was dat het niet want ik heb totaal 5 rijscholen gehad, er zat natuurlijk wel wat verschil onderling maar ik denk niet dat er 1 bij zat die echt verkeerde dingen leerde.
Het was bij mij echt het vooruit kijken, moeite met het alles tegelijk doen, beetje overmoedig zijn soms, en het heel lastig vinden om mijn eigen gevoel te volgen met zoân kritische persoon naast me. Ik dacht heel erg voor de instructeur zeg maar. Lastig uit te leggen.
Ik heb tussendoor wel een paar keer een paar maanden pauze genomen maar er waren ook periodes dat ik op goed geluk elke maand weer een examen probeerde.
Ik rijd nu echt prima en ook heel graag, heb het gek genoeg altijd leuk gevonden.
Maar wat een geld heeft het me gekost .
Ik heb wel echt gejankt toen ik 'm haalde en voel nog altijd een soort band met mân laatste instructeur die supertrots op mij is en me elk jaar een berichtje stuurt op de dag dat ik hem haalde haha.
Ik kwam op deze poll doordat ik Martin Bosma hoorde zeggen âik heb mijn rijbewijs in 4 keer gehaald dus ik kom langzaam op gangâ .
Ik zeg juist altijd âik heb mijn rijbewijs in 13 keer gehaald dus ik ben een doorzetterâ
gadver heb ik nou wat gemeen met martin bosma
In 13 keer? zakte je dan altijd op hetzelfde of iedere keer iets totaal anders
Wauw wat knap dat je het niet hebt opgegeven! En wat fijn dat je nu met plezier rond rijdt
Het deed mijn zelfvertrouwen ook geen goed natuurlijk, dat iemand op een examen dan zegt âWaarom doe je dat nou weer?â Ja eh ik had het zo geleerdâŠ
Al eerder werd in mijn omgeving gezegd moet je niet eens verder kijken maar wist ik veel ik was zoân kuiken van 18 ik ging er van uit dat het mij goed geleerd werd. Uiteindelijk heb ik er 20 maanden over gedaan in totaal, tussendoor ook opnieuw theorie moeten doen (dat zul jij ook gehad hebben) en dat janken als het er eindelijk is herken ik helemaal!
Auto in drie keer en motor in een keer. Echt een wereld van verschil om examen te doen als je al inzicht hebt in het verkeer en snapt wat je moet doen in bepaalde situaties.
Tweede heb ik hem gehaald en dat was met een faalangstexamen. Dat was een verademing ten opzichte van een normaal examen. Verder reed ik op een beter tijdstip en zonder de rijinstructeur erbij in.