Stel je persoonlijke vraag #47

de verkopers hier kijken je aan alsof je ze vraagt hun kind te offeren als je vraagt of je mag pinnen

ben er van overtuigd dat ze witwassen

13 likes

Nou ja, het ligt eraan. Als veel mensen 1 oliebal komen halen, betaal je voor iedere transactie. En dat is best irritant dus dan snap ik dat ze liever cash hebben.

1 like

nou ze hebben al een heel plakkaat hangen dat je vanaf 27e sowieso niet meer mag pinnen “vanwege drukte” terwijl je dan juist grotere bestellingen hebt

en denk dat je tegenwoordig meer klanten/geld verliest door pinnen zo te ontmoedigen dan dat je minimale kosten wint door transactiekosten te vermijden

1 like

Wat een grap. Pinnen gaat toch veel sneller.

6 likes

Ik zou wel een kind willen offeren voor betere oliebollen. Laatst roken ze ontzettend naar peuken dat ik ze na 1 hap direct had weggepleurd
 :cry:

1 like

Ik vond het van de week in de bus wel echt jammer dat ik ze niet meer standaard bij me heb, echt iedereen om me heen was aan het hoesten, niezen en rochelen :sob:

8 likes

ik was gister in een groot duits winkelcentrum en het viel me op hoeveel mensen met een ffp2 mondkapje er rondliepen :scream: echt een flashback naar 2021 joh

2 likes

Ja dit was ook een Duitser! Zit er bij hen waarschijnlijk toch nog meer in. Wij geven gewoon geen fucks met zijn allen :laughing:

3 likes

Ik draag ze niet overal maar wel bijvoorbeeld in de wachtkamer bij de huisarts of de tandarts, veel mensen zijn op dit moment besmet en ik heb geen zin om ziek te worden. Maar word wel af en toe aangestaard

3 likes

En niet omdat ik zo’n beroerde chauffeur ben, ik rij inmiddels 24 jaar schadevrij en mensen stappen gewoon bij mij in de auto, maar ik zou doodgaan van de zenuwen

2 likes

Gisteren kwam er een monteur voor onze vaatwasser en die had er een op. Ik zie ze ook nog wel eens op straat, maar ik draag er zelf eigenlijk geen meer.

2 likes

Jemig nu je het zegt ja
 Deze heb ik ook wel eens toegesmeten gekregen. Vond rijden zo onwijs kut en ik heb na het halen van mijn rijbewijs ook maar een paar keer gereden en nu al vijf/zes jaar niet meer. Ik zou ook echt opnieuw moeten lessen als ik weer wil gaan rijden.

1 like

Wat is het minst lelijk als naam voor een kind?

• Beer
  • Wolf
  • Lev/Leo/andere vorm van leeuw
  • Hond

0 stemmers

En van deze namen?

• Sev
  • Lev
  • Dev
  • Nev
  • Bev

0 stemmers

Sorry ik vind Beer en Sev ZULKE kutnamen

9 likes

Haha ik kan gewoon niet kiezen, bij die -ev namen blijf ik het gevoel houden dat er wat mist.

28 likes

Vergeet je nou Luani in de opties

6 likes

Ja ik vind dat ze allemaal moeten vervoegen op z’n Kevins

Bevin, Nevin, Sevin, Jevin, Quevin, Devin, Levin.

25 likes

Ik heb een aantal van deze namen Ă©cht bij baby’s voorbij zien komen, helaas.

3 likes

I know, heb ze allemaal (behalve Hond en Bev, dat zijn mijn hersenkinderen) uit de laatste 20 posts van het nameninspiratietopic gehaald.

10 likes

Mijn favoriet waren de ouderwetse namen. Sta je op het schoolplein naar een 4-jarige Ria te roepen.

19 likes

Haal jij je oliebollen bij de oliebollenkraam of bij de bakker?

• Oliebollenkraam
  • Bakker
  • Ergens anders
  • Ik maak ze zelf
  • Nvt

0 stemmers

2 likes