Stel je persoonlijke vraag #47

Maar dat zegt niemand toch ook. De vraag was welke situatie vind je erger. Allebei kutsituaties haha.

3 likes

Ja ik vind het ook beide kut haha.
Was meer als reactie op @Chuckie van: ja en wat had je anders ook gemoeten als je met 16 van de middelbare afkomt dan so be it en heb je ook niet echt keuze ofzo :sweat_smile:

3 likes

Ik had een jongen van 9 in m’n klas toen ik in de eerste zat. Kan me vooral herinneren dat ie een feestje gaf voor z’n tiende verjaardag en dat ie toen in slaap was gevallen op de bank haha. Qua aansluiting ging dat wel ok, maar kwam ook wel omdat er meer kinderen waren die klassen hadden overgeslagen.

1 like

Ik geloof meer in scholing dan in training.

2 likes

Jos ‘ik laat m’n zoon bij een tankstation in Italië achter als ie een slechte kartrace rijdt’ Verstappen ook niet :clown_face:

6 likes

image

Ben van beide opties geen voorstander, maar dan liever topsport. Ik vond op mijn 16e naar het hbo echt helemaal kut, dus zou niet willen dat mijn kind al met 14 naar de universiteit gaat.

4 likes

Stel je zou je buurman/buurvrouw op de videobel of beveilingscamera vreemd zien gaan, zou je dan snitchen bij zijn/haar partner?

• Nope not my business
  • Misschien als ik er een goede band mee heb
  • Ja denk het wel
  • Alleen als de persoon die bedrogen wordt een vrouw is

0 stemmers

4 likes

Als ik vriendinnen ben met mijn buurvrouw sws.

10 likes

Je hebt een gratis realitie show via je deurbel. Waarom zou je dat voor jezelf verpesten.

20 likes

Welke iconische Macarena outfit is je favoriet?

Om ze beter te zien: https://www.youtube.com/watch?v=zWaymcVmJ-A

5 likes

Interessante uitkomst. Daardoor vraag ik me af of hoe je het zelf dan zou vinden als het jouw partner betreft.

Zou je willen dat je buurvrouw of buurman je verteld dat je partner vreemdgaat & ze dat heeft gezien via de deurbel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Dat lijkt me wel echt de kutste manier om zoiets te weten te komen🥲 maar beter dan helemaal niks weten.

2 likes

Avondje naar de bioscoop:

• Is gewoon avondje tv dus chille outfit
  • Is een avondje uit dus nettere outfit
  • Anders…

0 stemmers

Heb discussie hier in huis omdat ik praktisch in pyjama ga straks :upside_down_face:

6 likes

Je zit daar toch in het donker

5 likes

Krijg je ook een soort nare rilling/kippenvel over je heen als je achter/naast een lijkwagen rijdt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Verschilt waar ik zin in heb, ga regelmatig met joggingbroek en uggs maar ook wel eens met een mooie jurk en full face.

5 likes

Ligt er aan hoe de rest van de avond eruit ziet. Gaan we nog ergens wat eten of drinken, dan doe ik wel een nettere/leukere outfit aan, gaan we gewoon vanuit huis naar de film en meteen daarna weer naar huis doe ik geen moeite voor mn outfit en ga ik ook gewoon in sportlegging er heen.

21 likes

Anders: chille outfit als we daarna niks gaan doen. Normale/leuke outfit als we daarna nog iets anders gaan doen

5 likes

Ik ga sowieso de deur niet uit in chillkleding, dat draag ik alleen thuis. Maar ik zou me niet speciaal heel netjes aankleden ofzo, gewoon wat ik normaal ook aan zou trekken als ik naar buiten ga, (spijker)broek, top/trui en sneakers ofzo.

24 likes

Nooit?! :scream:

6 likes