Hier is in de buurt een Djeek geboren. Echt hou op hoor
Maar⦠onze oliebollenkraam is volgens mij van de bakker
Ik hoorde vandaag dat iemand bikkel heet, lijkt mij vreselijk
Ik had ook zoiets, had al 70 lessen gehad van 60 minuten zonder iemand op te halen en pas na les 50 gingen we de snelweg op enzo. En ik was ook geen natural hoor, maar hij wilde me nog veel meer lessen laten doen. Heb toen examen gekregen maar gezakt en ik wilde snel nog x maar hij had geen plek voor meer lessen.
Ik ben toen overgestapt en diegene viel bijna van zān stoel toen ik vertelde hoeveel lessen ik al gehad had. Bij hem reed iedereen binnen 50 lessen wel een 1e x af. Heb daar uiteindelijk nog wel 40 lessen nodig gehad volgens mij en nog 3 examens. Maar ik vond rijden altijd leuk en nog steeds. Ik ben gelukkig tussen de lessen door van rekening gewisseld dus ik kan niet terugzien hoeveel geld me dit gekost heeft
Zeg je dan Djeek of Djiek? (Als je dat weet)
Oh help het is Jake maar dan op zijn Nederlands zeker
Ben jij bijgelovig?:
- Ja
- Nee
- Alleen bij sommige dingen
0 stemmers
Ik loop zelf liever niet onder een ladder door
Alleen de positieve dingen geloof ik. Laat alle vogels maar op mān kop schijten
Het is maar wat je positief noemt
In welke bijgeloven geloof jij in:
- Geen van alles
- Schoenen op tafel zetten
- Onder een ladder doorlopen
- Zwarte kat die je pad kruist
- Afkloppen
- Paraplu binnen open doen
- Een andere namelijk
0 stemmers
Eigenlijk geloof ik er niet in, maar bij sommige dingen is het meer dat ik liever niet het risico neem. Ik hoef niet per se onder die ladder door inderdaad, geen schoenen op tafel zetten mis ik ook niks aan. De zwarte kat zit wel gewoon op schoot nu.
Soms zelfs bij polls dat ik denk, zeg nooit nooit haha.
Mān familie is ook heel erg van het boze oog weghalen af en toe, dus denk dat de chili die ze daarbij branden mān hersenen heeft aangetast.
Ik ben ook niet bijgelovig in principe, maar mijn overgrootvader kon met een wichelroede water opsporen (tenminste dat is mij verteld). Dus ik houd een slag om de arm
Precies dit. Ik geloof er niet echt in maar waarom het risico nemen?
Spek koek en cocos oliebollen bij spice monkey in Utrecht ben me daar al een heel jaar op aan het verheugen dus beter hebben ze die gewoon weer
Ik zet ook nooit bloemen in huis die voor een begrafenis/crematie of begraafplaats zijn bedoeld, daarmee haal je de dood in huis.
Ooo spekkoekoliebollen?! Oooo dat klinkt zo goed
Maar schoenen op tafel vind ik wel vies, ook nieuwe, je weet nooit wat er aan de zolen zit
Hee, niet bij me komen bedelen zodra ik door alle geluk een paar miljoen win!
haha ja het is idd Jake
Wat zou je erger vinden:
- Je kind van 14 kan topsporter worden en moet daarvoor naar de andere kant van het land verhuizen en elke dag trainen. Je zal je kind niet zo vaak meer zien en het kind maakt school niet af
- Je kind is zo slim dat het met 14 jaar al gaat studeren op de universiteit
- Allebei niet erg, ik juich dit beide met trots toe!
0 stemmers
Hou je van kerstfilms?
- Ja leuk
- Op zān tijd wel
- Nee
0 stemmers
Het is nog de vraag of die daadwerkelijk topsporter wordt. Een blessure kan je mogelijke carrière al verpesten. Eén kind van veertien op de universiteit hebben vind ik ook niks. Maar die kun je nog activiteiten laten doen, zodat diegene nog een beetje met leeftijdsgenoten omgaat