Interessante uitkomst. Daardoor vraag ik me af of hoe je het zelf dan zou vinden als het jouw partner betreft.
Zou je willen dat je buurvrouw of buurman je verteld dat je partner vreemdgaat & ze dat heeft gezien via de deurbel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Interessante uitkomst. Daardoor vraag ik me af of hoe je het zelf dan zou vinden als het jouw partner betreft.
Zou je willen dat je buurvrouw of buurman je verteld dat je partner vreemdgaat & ze dat heeft gezien via de deurbel?
0 stemmers
Dat lijkt me wel echt de kutste manier om zoiets te weten te komenš„² maar beter dan helemaal niks weten.
Avondje naar de bioscoop:
0 stemmers
Heb discussie hier in huis omdat ik praktisch in pyjama ga straks
Je zit daar toch in het donker
Krijg je ook een soort nare rilling/kippenvel over je heen als je achter/naast een lijkwagen rijdt?
0 stemmers
Verschilt waar ik zin in heb, ga regelmatig met joggingbroek en uggs maar ook wel eens met een mooie jurk en full face.
Ligt er aan hoe de rest van de avond eruit ziet. Gaan we nog ergens wat eten of drinken, dan doe ik wel een nettere/leukere outfit aan, gaan we gewoon vanuit huis naar de film en meteen daarna weer naar huis doe ik geen moeite voor mn outfit en ga ik ook gewoon in sportlegging er heen.
Anders: chille outfit als we daarna niks gaan doen. Normale/leuke outfit als we daarna nog iets anders gaan doen
Ik ga sowieso de deur niet uit in chillkleding, dat draag ik alleen thuis. Maar ik zou me niet speciaal heel netjes aankleden ofzo, gewoon wat ik normaal ook aan zou trekken als ik naar buiten ga, (spijker)broek, top/trui en sneakers ofzo.
Nooit?!
Hangt ervan af denk ik. Ik weet nog wel dat ik me een beetje stom voelde toen ik met de barbie film in mijn hoge hakken en jurk me een beetje ongemakkelijk zat te voelen. Want je zit idd alleen maar in het donker naar een scherm te kijken
Idd net als @grace zegt, hooguit naar een sportles (en bij mij is dat iid ook zoān 2x per jaar ). Verder kleed ik me altijd om als ik naar buiten ga, weiger echt om in een joggingbroek over straat te gaan. Enige uitzondering naast die sporadische sportles is het huis in de middle of nowhere waar ik een keer per jaar met vrienden heen ga. Als we daar gaan wandelen in het bos ben ik wel eens te lui om me om te kleden, maar daar komen we ook sowieso niemand tegen verder.
Overigens geen oordeel (meer, is helaas wel eens anders geweest, maar ik heb geleerd) naar mensen wel in hun joggingbroek/legging naar buiten gaan, moet iedereen lekker zelf weten, maar ik voel me er niet senang bij, dus ik doe het niet.
Ja ik kleed me serieus om in een normale broek vanuit een joggingbroek als ik 5 minuten voor sluitingstijd nog naar de appie moet rennen.
Ik kan gewoon echt niet zo over straat.
Ben echt in shock, ik leef in het weekend of met thuis werkdagen echt in sportleggings. Ook met boodschappen of naar vriendinnen Nu ik zwanger ben al helemaal.
Alleen niet van die verwassen grijze jonggingsbroeken met chips vlekken oid.
Ik doe de laatste tijd wel gewoon een joggingbroek aan als ik bij goede vriendinnen alleen een avondje ga bankhangen. Ik vind spijkerbroeken gewoon zo oncomfortabel om in te zitten. Als ik thuis kom ook. Ik voel me gewoon mentaal nog niet thuis, totdat ik die broek heb uitgetrokken haha.
Ik heb eigenlijk alleen mooie chillkleding dus geen probleem om daar mee naar buiten te gaan
ik ook hoor! alleen als ik moet werken of een afspraak buitenshuis heb, trek ik normale kleding aan ik heb zelfs een sportlegging voor buiten, dus voor naar de supermarkt of voor bij familie en vrienden thuis, en eentje voor thuis die āschoonā is zodat ik er mee in bed kan liggen. HEERLIJK.
ik ben al bang voor het moment dat ik weer aan het werk moet en elke dag nette kleding aan moet
Ik leef ook echt in sportleggings, maar dat vind ik er ook wel net wat āaangeklederā uitzien dan een grote grijze jogging.
Een mooie print of foto, wat vind jij (meestal) mooier?
0 stemmers
Haha nou je gaat nog steeds naar buiten in je chillpak. Vind daar niet echt verschil in zitten.