Ik ben wel eens gaaan werken in een legging en oversized trui (uiteraard schoon). Moet ik nu naar het biechttopic?
Hoe zou jij het liefst willen werken op kantoor?
- Een hele grote kantoortuin
- Cubicles
- Ertussenin, middelgrote kantoorruimtes waar je met 6 - 12 mensen in werkt
- Ik werk niet op kantoor
0 stemmers
Flexplekken
- Fijn
- Niet fijn
- Boeit me niet
0 stemmers
een eigen kamer
Corner office with a view please. Maar anders een kamer voor 2-4 personen max eigenlijk, ik vind alle pollopties kut
Oh en op pyjamadag/pyjamafeestje ook wel een keer in pyjama gewerkt
(Sowieso trek ik de helft van de tijd mijn schoenen uit en geef ik les op mijn sokken).
Het grootste deel van de tijd heb ik gewoon een jurkje of rokje met nette kleding aan hoor, maar ee zijn uitzonderingen
Oh zou ik ook doen hoor Hoewel, ligt wel aan de film, hoe ver de bios van mijn huis af is en of ik daarna nog ergens wat ga drinken uiteraard
Zo’n cubicle is toch gewoon een kantoortuin, maar dan met half hoge schotjes? Dan heb je alsnog last van elkaar, je kunt elkaar alleen - zittend- niet zien.
Ja dat is het enige leuke maar verder vind ik het echt kut om niet m’n eigen plek te hebben en alles elke dag weer mee naar huis te zeulen. Oh en ik ben elke ochtend eerst een kwartier bezig om het bureau op de goede hoogte te zetten en om een chille bureaustoel te zoeken
Zijn er echt bedrijven waar dit een regel is?
Hebben jullie geen kluisjes?
Nee
Wij wel, maar te weinig. En ik heb er geen.
In grote kantoortuinen heb ik te veel last van mijn agnststoornis.
Op kantoor hebben wij flexplekken en iedereen heeft een vaste flexplek. We zijn wel verplicht om op de eigen afdeling te zitten.
Ik vind dat wel fijn. Bij mij zijn er max 10 mensen tegelijk op de afdeling.
Joh dat schiet toch niet op. Dan kan je bijna een koffer meenemen om heel de dag je spullen verhuizen.
Hoe moet ik dit voor me zien?
Dit doet me denken aan dat boek ‘Nice girls don’t get the corner office’
Ik werk ook met soort vaste flexplekken. In principe zijn er geen vaste plekken, maar sinds er na corona meer thuisgewerkt wordt kunnen de mensen op kantoor eigenlijk altijd wel op hun favoriete plek zitten en ik zit dus 99% van de tijd aan hetzelfde bureau.
Ja niet vaak denken mensen dat als ze altijd op dezelfde plek zitten
Dat we gewoonte dieren zijn en op mijn afdeling evenveel bureaus als mensen zijn.
Maar we van het management moeten zeggen dat wel flexen.
Op andere afdelingen zijn er minder bureaus dan mensen.