Stel je persoonlijke vraag #47

Nou ik draag zelf meestal zoiets als ik thuis ben en dat vind ik toch wel anders om in naar de bioscoop te gaan dan een sportlegging :joy:

edit: ik heb er nu ook een aan maar dan met Timon en Pumbaa erop :cool:

25 likes

same, ik voel me altijd viezig ofzo in chillkleding. plus als ik leuke outfits bewaar voor gelegenheden draag ik ze bijna nooit dus ik kleed me gewoon altijd leuk aan ook naar kantoor bijv

8 likes

Nouja een blazer erop en laarzen eronder en je sportlegging is net een zwarte skinny, maar goed daar zullen de meningen wel over verschillen haha.

6 likes

Ja goh, voor werk is natuurlijk anders daar ging het toch ook niet om.

2 likes

Dan kun je toch net zo goed een gewone broek aantrekken haha. Of een panty als je meer comfort wilt dan een broek.

2 likes

Ik draag nog steeds altijd hetzelfde, soms blijkt dat ook wel makkelijk dus :wink:

Je hebt tegenwoordig best veel van die gebreide mooie co-ord sets. Die vind ik dan weer haast zonde om alleen maar binnen te dragen

1 like

Nou een gewone broek vind ik echt veel minder lekker zitten dan een legging en een panty is wat koud

6 likes

Dit draag ik makkelijk naar de supermarkt haha

6 likes

Maar het ging over de bioscoop :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben wel eens gaaan werken in een legging en oversized trui (uiteraard schoon). Moet ik nu naar het biechttopic? :grin:

1 like

Hoe zou jij het liefst willen werken op kantoor?

• Een hele grote kantoortuin
  • Cubicles
  • Ertussenin, middelgrote kantoorruimtes waar je met 6 - 12 mensen in werkt
  • Ik werk niet op kantoor

0 stemmers

Flexplekken

• Fijn
  • Niet fijn
  • Boeit me niet

0 stemmers

2 likes

een eigen kamer :joy:

31 likes

Corner office with a view please. Maar anders een kamer voor 2-4 personen max eigenlijk, ik vind alle pollopties kut

43 likes

Oh en op pyjamadag/pyjamafeestje ook wel een keer in pyjama gewerkt :grin:
(Sowieso trek ik de helft van de tijd mijn schoenen uit en geef ik les op mijn sokken).

Het grootste deel van de tijd heb ik gewoon een jurkje of rokje met nette kleding aan hoor, maar ee zijn uitzonderingen :sweat_smile:

1 like

Oh zou ik ook doen hoor :grin: Hoewel, ligt wel aan de film, hoe ver de bios van mijn huis af is en of ik daarna nog ergens wat ga drinken uiteraard

1 like

Zoโ€™n cubicle is toch gewoon een kantoortuin, maar dan met half hoge schotjes? Dan heb je alsnog last van elkaar, je kunt elkaar alleen - zittend- niet zien.

1 like

Ja dat is het enige leuke maar verder vind ik het echt kut om niet mโ€™n eigen plek te hebben en alles elke dag weer mee naar huis te zeulen. Oh en ik ben elke ochtend eerst een kwartier bezig om het bureau op de goede hoogte te zetten en om een chille bureaustoel te zoeken

10 likes

Zijn er echt bedrijven waar dit een regel is?

Hebben jullie geen kluisjes?