Stel je persoonlijke vraag #47

Nee :-1:

1 like

:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

3 likes

Wij wel, maar te weinig. En ik heb er geen. :sob:

In grote kantoortuinen heb ik te veel last van mijn agnststoornis.
Op kantoor hebben wij flexplekken en iedereen heeft een vaste flexplek. We zijn wel verplicht om op de eigen afdeling te zitten.

Ik vind dat wel fijn. Bij mij zijn er max 10 mensen tegelijk op de afdeling.

Joh dat schiet toch niet op. Dan kan je bijna een koffer meenemen om heel de dag je spullen verhuizen.

5 likes

Hoe moet ik dit voor me zien?

7 likes

Dit doet me denken aan dat boek ā€˜Nice girls don’t get the corner office’ :joy:

2 likes

Ik werk ook met soort vaste flexplekken. In principe zijn er geen vaste plekken, maar sinds er na corona meer thuisgewerkt wordt kunnen de mensen op kantoor eigenlijk altijd wel op hun favoriete plek zitten en ik zit dus 99% van de tijd aan hetzelfde bureau.

3 likes

Ja niet :joy: vaak denken mensen dat als ze altijd op dezelfde plek zitten

4 likes

Dat we gewoonte dieren zijn en op mijn afdeling evenveel bureaus als mensen zijn.

Maar we van het management moeten zeggen dat wel flexen.

Op andere afdelingen zijn er minder bureaus dan mensen.

Ik heb echt een hekel aan flexplekken en begin m’n kantoordag altijd met het ontsmetten van het bureau. Er zijn ook te veel mensen en te weinig bureaus

4 likes

Die hebben wij officieel, maar wel met een boekingssysteem en iedereen boekt weken/maanden vooruit gewoon zijn eigen vaste plek. Daarom boeit het me niet, anders zou ik het denk ik wel irritant vinden, ben wel een gewoontedier wat dat betreft

Wij moeten onze werkplekken reserveren, maar zo vaak kom je dan bij je gereserveerde aparte kamertje en dan zit er al iemand :rage:

3 likes

Gewoon laten vertrekken? Als ik die kamer heb gereserveerd voor een bepaalde tijd zal ik er zitten ook haha

23 likes

Krijg jij een kerstpakket (in welke vorm dan ook) op je werk?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Krijg jij een 13e maand?

• Ja, ook echt als 13e maand uitbetaald
  • Ja, maar als gedurende het jaar uitbetaald
  • Nee
  • N.v.t.
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Ja, dat doe ik uiteraard ook. Maar waarom kijken mensen niet even of een plek al gereserveerd is?

Luiheid en gemak. Is bij ons ook zo vaak en dan nog geĆÆrriteerd zijn als je zegt dat ze er uit moeten hahah, bizar. Er zijn ook collega’s die dan die mensen er niet uit durven sturen, zo irritant.

4 likes

Wat kan er bij de tweede vraag onder ā€œAndersā€ vallen eigenlijk?

1 like

Op mijn vorige werk hadden we iemand die dacht dat ie een vaste plek kon claimen en mensen echt wegstuurde als ze op ā€˜ā€˜zijn’’ plek zaten. Sommige gingen weg, andere bleven zitten. Ik vond het altijd genieten om te zien als er iemand ging zitten, haha.

Voor mezelf wil ik een kamer met max 2 collega’s en geen flexplekken. Vind het op mijn huidige werk zo fijn dat ik een vaste plek heb, kan gewoon dingen in m’n bureaula laten liggen, m’n eigen dingen op m’n bureau zetten. Helemaal fijn. Een kantoortuin vind ik echt de hel, we hadden dat op m’n vorige werk en ik werkte toen veel vaker thuis dan nu, omdat ik echt moeite had met al die prikkels om me heen.

1 like

Op mijn werk kan je kiezen wanneer je het uitbetaald krijgt! Als je niks kiest krijg je het aan het einde van het jaar maar je kan ook voor maandelijks of een ander willekeurig moment kiezen

3 likes