Stel je persoonlijke vraag #47

Allebei wel gestudeerd maar niet afgemaakt. Vind ik al wel anders dan echt alleen maar middelbare school gedaan hebben en nul vervolgopleiding

34 likes

Ja dit is wss gewoon relatable ‘gaf ergens halverwege de eindscriptie op’.

15 likes

De grootouders die nu worden aangeklaagd door de moeder van hun kleinkind die is doodgebeten door hun hond:

• Ik snap dat ze aangeklaagd worden
  • Ik snap niet dat ze aangeklaagd worden

0 stemmers

3 likes

Wat vind je lekkerder?

• Gewone chips
  • Ribbelchips
  • ‘Nepchips’ zoals wokkels, pringles of pombĂ€r
  • Bah chips

0 stemmers

Ik heb het idee dat gewone chips steeds zeldzamer wordt, vooral met verschillende smaken.

• Ja inderdaad!
  • Nee ik zie juist heel veel gewone chips
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Hoeveel spaargeld heb jij momenteel? Als je als gezin spaart moet je maar berekenen hoeveel het voor jou alleen zou zijn ongeveer

• 0-2500 euro
  • 2500-5000 euro
  • 5000-10000 euro
  • 10000 euro of meer

0 stemmers

1 like

Ik las iets op reddit over ‘outzonen’

en

Kan jij dit?

• Ja op commando
  • Ja in hele specifieke situaties
  • Wel eens gebeurd
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Jaa easy. Mn vrienden vinden het ook heel grappig. Dan ben ik ineens moe of in gedachte voor me uit aan het staren. Midden tijdens een feestje of iets.

1 like

Klinkt een beetje als dissociëren

13 likes

Doe je dat dan op commando?

3 likes

Tijdens zon feestje niet maar zoals bij dat voorbeeldje wel. Als ik iets vervelend vind zoals wachten of ergens in de kou zitten dan vind ik het heerlijk om uit te zonen en dan in mn eigen wereld te zitten.

5 likes

Ik herken dat bij een feestje of gesprek wel, en ik kan het ook in de trein, douche etc maar ik wil wel graag leren om het anywhere anytime te kunnen! Heb je tips?

Ook zo dat je lichamelijke sensaties dan compleet niet meer voelt? Zoals dus de kou als het buiten freezing is.

1 like

Nee niet echt haha ik denk gewoon aan een onderwerp en dan ineens ben ik weg.
@VanderWoodsen als ik uitgezoned ben dan ben ik daar niet mee bezig. Als ik weer bewust ben van mn omgeving dan heb ik t wel meteen koud

4 likes

One of us! One of us! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

niet op commando en ook niet in specifieke situaties. het gebeurt gewoon random, als ik in een meeting zit, in gesprek ben, een film kijk. gewoon altijd eigenlijk, ik dacht dat iedereen dat had

8 likes

Maar dat is iets anders vind ik? Dat is meer dagdromen in mijn ogen. Maar in dat voorbeeld doet iemand het om geen kou te voelen, dat kan ik niet haha

4 likes

nou ja dat voel ik ook niet, ik kan het alleen niet op commando denk ik

1 like

Er draait wachtmuziek in mijn hoofd, wanneer iemand over auto’s begint

3 likes

Grappig om te zien dat er weinig mensen zijn die altijd muziek opzetten tijdens de seks. Het allereerste wat ik doe is juist de muziek aanzetten. Anders loop ik zo naar mn eigen gehijg te luisteren.

1 like

Ja snap dat 100% en zou dat zelf ook zeker doen. Maar dat verhaal heeft er ook zeker aan bijgedragen dat ik heel voorzichtig ben met honden en zou mijn nageslacht ook niet achterlaten bij mensen met een hond. En probeer ook altijd als we mensen met een hond tegengekomen dat ik tussen hond en kind sta.

7 likes