Stel je persoonlijke vraag #47

ik heb dit een paar jaar gedaan, voelde me een succesful adult maar kreeg echt heel weinig terug, ook niet van de boomers in mn leven waar ik het juist van had verwacht

dus dit jaar had ik er geen zin in doei

9 likes

Ik heb dit jaar speciaal kerstfoto’s laten maken voor de kerstkaart :sweat_smile:

9 likes

Love kerstkaarten! Heb er een paar jaar terug ook een paar op het forum verstuurd en heb nog wat kerstzegels over, dus als iemand wel wat gezelligheid kan gebruiken en het leuk vindt een kaartje te ontvangen let me know :heart::christmas_tree:

7 likes

Je hond met dit weer een paar uur alleen in de auto laten (geen noodgeval)

• Kan prima
  • Kan niet

0 stemmers

Edit: thank god, ik ben hier niet de enige die het zielig vindt. Ik werd gewoon gek aangekeken toen ik zei dat het echt niet kan

Ik zou het zelf niet doen denk ik, maar als het verder een chille hond is die niet hoeft te plassen/poepen en waarvan je zeker weet dat hij gewoon relaxt blijft terwijl je er niet bent, lijkt me dat geen mega groot probleem? Wel raam op een kiertje voor zuurstof

(Maar misschien zie ik iets over het hoofd haha)

2 likes

Punten idd, 2 keer (totaal 125 :sweat:) Echt skeer, doe op zn minst ff een gratis kleine popcorn of een pathe thuis code aan de helft van je klanten ofzo. Niet dat je daar heel gelukkig van wordt, maar zie nu alleen maar op de Pathé pagina dat niemand wat wint.

3 likes

Mensen die een cadeaubon hebben gekregen of krijgen als kerstpakket:

• Ik geef hem meteen/heel snel uit aan iets, want ik wist meteen wat ik wilde hebben/kon hem meteen goed gebruiken
  • Ik geef hem meteen/heel snel uit aan iets, ik weet niet meteen iets wat ik wil hebben maar bedenk gewoon iets
  • Ik bewaar hem voor later in het jaar, ik weet al ongeveer waarvoor
  • Ik bewaar hem voor later, ik weet nog niet waarvoor
  • nvt

0 stemmers

Nou ja… hij kan ook nog gestolen worden als het een rashond is. Iig die werden hier in de buurt veel gejat.

Haha maar hij zit toch IN de auto, die op slot zit neem ik aan? En als ie daar nu een lekker mandje heeft met wat water etc. Ik vind het een beetje hetzelfde als dat je je hond thuis alleen laat. Dus alleen doen als je 100% zeker weet dat je hond niet flipt en dat ie gewoon lekker gaat tukken.

1 like

Hoezo specifiek met dit weer? Dat dat het dan te koud zou zijn?

1 like

Dat het niet te heet is

1 like

Ik heb alleen maar een tesla met ‘dogmode’ gehad (of mijn ex eigenlijk) in combi met een hond en dat is ideaal. De temperatuur en zuurstof wordt dan gereguleerd. Kan moeilijk inschatten hoe dat met een normale auto is. Op vakantie gaat ie dan gewoon lekker liggen slapen als hij ergens niet naar binnen mag. Terwijl als ik ‘m alleen in een vreemd vakantiehuisje zou achterlaten, dan breekt ie de tent af.

3 likes

Ja :smiling_face_with_tear:

2 likes

dit jaar weer vvv bon gekregen. meestal bewaar ik hem voor later.

Maar toevallig heb ik hem net uitgegeven aan een mooie prullenbak met sensor die ik al een tijdje wou.

1 like

Ik word al emo van deze post, je beschrijft het echt treffend 🥹 (maar ik heb zelf 6 weken geleden een baby gekregen dus ik ben ook nog een beetje emo :laughing:).
Ik merk nu ook dat ik het mega erg waardeer als mensen de moeite nemen om op kraamvisite te komen, omdat ik heel trots ben op mijn baby en die heel graag wil showen. En dat geeft zelf op kraamvisite gaan weer een andere lading voor mij vanaf nu denk ik (hoewel ik misschien mijn eigen gevoel ook niet op een ander moet plakken).

12 likes

Heb je nog cadeaubonnen liggen?

• Ja, een vvv bon
    • Ja, een bloemenbon
    • Ja, voor een bioscoopbon
    • Ja, een saunabon
    • Ja, voor iets anders
    • Nee, ik geef ze gelijk uit

0 stemmers

Cadeaubonnen blijven bij mij vaak in de kast liggen. :slight_smile:

1 like

Toevallig heeft mijn vriend pas een bon die ik twee jaar terug voor Kerst heb gekregen gevonden. Maar normaal gesproken probeer ik ze zo snel mogelijk uit te geven om dit te voorkomen :sweat_smile:

Daarom vind ik hele specifieke bonnen waar je niet om hebt gevraagd (podiumbon ofzo) heel irritant omdat je het vaak niet bij gangbare podia kan uitgeven en als je kijkt er niks is etc. etc.

8 likes

Niet echt een bloemenbon, maar van een tuincentrum. En van een boekwinkel.

2 likes

Een fashioncheque

1 like

En ik had er een van Fonq maar dat zijn stomme bonnen. Je kan uit zo weinig kiezen en als het leuk is is het gauw heel duur. Ik heb uiteindelijk een tof cadeau gekocht hoor maar zou zo’n bon nooit aan niemand geven

1 like